Heb ook maar ff spelletje gedaan, best verslavendquote:
Welk spelletje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb ook maar ff spelletje gedaan, best verslavend
Ja leuk aquarium inrichten van de puntenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zolang het maar vermakelijk is
Met Piranha's?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja leuk aquarium inrichten van de punten
Jij was toch naar Egypte geweest? Heb je daar nog gesnorkeld, want daar kan je prachtige vissen zien.quote:
Vreemde vormen, maar wel leuk, staan wel latijnse namen bij, dus ze zullen wel bestaanquote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was toch naar Egypte geweest? Heb je daar nog gesnorkeld, want daar kan je prachtige vissen zien.
hahaha okquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vreemde vormen, maar wel leuk, staan wel latijnse namen bij, dus ze zullen wel bestaan
Haha, en is je dat gelukt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
KloptIk heb er een duikbrilletje gekocht en geprobeerd visjes te vangen met m'n blote hand lol
Nee die krengen zijn veel te snelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha, en is je dat gelukt?
Egypte is echt heel mooi onder water.
Ah zo'n boot met een glazen bodem, maar het mooiste is toch om er tussen te snorkelen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:49 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee die krengen zijn veel te snelEn inderdaad, de volgende keer dat we gaan gaan we met een duikboot mee met speciale ramen om fotoos te kunnen maken enzo!
Het snorkelen echt in de diepte is voor mij helaas niet mogelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah zo'n boot met een glazen bodem, maar het mooiste is toch om er tussen te snorkelen.
Was het al een beetje lekker warm daar?
Hoi Danaqui, moet nog ff warm worden ben net binnen, bbrrr is koud en nat buiten!quote:
Tnxquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef danaqui het volgende:
BB en Ton![]()
Gaaf verslag van jullie reis.....toppie
Hey Dot.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Danaqui, moet nog ff warm worden ben net binnen, bbrrr is koud en nat buiten!
Hoi Fokkers
Dank je welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef danaqui het volgende:
BB en Ton![]()
Gaaf verslag van jullie reis.....toppie
Ondeugd!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:10 schreef danaqui het volgende:
YW![]()
Zat ik ff mee te lezen vandeweek over die notes, zie ik ineens da ik er 2 heb hhahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |