Zit hier nerveus te zijn, de oudtse moet weer op voor auto theorie examen, derde keerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ga even wat doen, ben aan het werk, in huis!
Ja dat gevoel weet ik nog van mijn kids , succes maar en sterkte Margoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zit hier nerveus te zijn, de oudtse moet weer op voor auto theorie examen, derde keer
Tnx hahaa, gisteravond nog wat examens online met hem gedaan, ik zak iedere keerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef selam het volgende:
[..]
Ja dat gevoel weet ik nog van mijn kids , succes maar en sterkte Margo
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai. Dat zijn best pijnlijke cijfers. Maar ja, dat zie je ook wel aan een Scrutinizer.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die is te dom om te poepen. Of het moet onder zijn schoen zitten.
Dat zijn dan 4 mensen die niet meer op mijn chat welkom zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat zijn dan 4 mensen die niet meer op mijn chat welkom zijn.
Geslaagdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef selam het volgende:
[..]
Ja dat gevoel weet ik nog van mijn kids , succes maar en sterkte Margo
Tnxxx, wel 5 fout maar dat boeit niet meerquote:
Gefeliciteerd Margoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tnxxx, wel 5 fout maar dat boeit niet meer
Tnxx poez, heb hem net ff naar zijn stage gebracht, we zijn der maar druk mee met die koters, kom ik weer thuis blaas ik me huis bijna uit, de ander heeft hard style opstaanquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tnxx poez, heb hem net ff naar zijn stage gebracht, we zijn der maar druk mee met die koters, kom ik weer thuis blaas ik me huis bijna uit, de ander heeft hard style opstaan
Als de kat van huis is ........
Jij verslaapt de dagquote:
Draai jij het om door s'nachts te leven?quote:
Ja dat stomme spelletje Far Cry 3 is te leuk... lolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Draai jij het om door s'nachts te leven?
Als je maar plezier hebt toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja dat stomme spelletje Far Cry 3 is te leuk... lol
Heb ook maar ff spelletje gedaan, best verslavendquote:
Welk spelletje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb ook maar ff spelletje gedaan, best verslavend
Ja leuk aquarium inrichten van de puntenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zolang het maar vermakelijk is
Met Piranha's?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja leuk aquarium inrichten van de punten
Jij was toch naar Egypte geweest? Heb je daar nog gesnorkeld, want daar kan je prachtige vissen zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |