Leuke karakterschetsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan krijg je een wilde hondsdolle t0nja in je nek lol
Ze kent je langer als vandaagquote:
Het mooie van snorkelen is dat je dat aan de wateroppervlakte kan doen, mijn achterhoofd is altijd boven water als ik snorkelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het snorkelen echt in de diepte is voor mij helaas niet mogelijk
De temperatuur daar was gemiddeld 25 graden dus goed te doen ! Je kunt een verslag teruglezen op m'n website
Dat heb ik wel geprobeerd zonder snorkel, dat water is zout johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie van snorkelen is dat je dat aan de wateroppervlakte kan doen, mijn achterhoofd is altijd boven water als ik snorkel![]()
Ik ga even op je website kijken
Haha, zonder snorkel zak je zo naar de bodemquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat heb ik wel geprobeerd zonder snorkel, dat water is zout joh
Veel plezier
Dat betwijfel ik in zo-n zoute zee hoor lolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha, zonder snorkel zak je zo naar de bodem
HDNGMW bedoel je... Feest ze, hoop dat je veel plezier hebt, wij zijn ondertussen al een paar onderwerpen verderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Beffiesclown het volgende:
Volgens mij valt er best wat te vieren. Het topic van die ouwe hier is definitief dicht en hij is ook weg van zijn stream of in ieder geval niet meer zichtbaar.
Nooit zou die weg gaan zij hij, maar nu toch veni vidi foetsie
en dat is wel een feesie waard
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
HDNGMW bedoel je... Feest ze, hoop dat je veel plezier hebt, wij zijn ondertussen al een paar onderwerpen verder
Leuk om te lezen en om de foto's te zien, ik ben 2 x in Hurghada geweest en het zijn zulke vriendelijke mensen daar en dan 25 graden in januariquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
http://members.upc.nl/r.vandijk32/Hurghada.htm
hoi hoiquote:
Te gek! Welk Resort? Wij zaten in het Jasmin Resortquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om te lezen en om de foto's te zien, ik ben 2 x in Hurghada geweest en het zijn zulke vriendelijke mensen daar en dan 25 graden in januari
Yay... Wij willen teruuuugggggg!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoiwe gaan weer schaatsen het weekend, de winter komt weer terug
Ja vannacht vallen er 12 sneeuwvlokken en die zijn morgenochtend allang weer weg. Als het KNMI zegt, we weten nog niet of het blijft liggen, dan weet ik genoeg. code oranje gekken daarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoiwe gaan weer schaatsen het weekend, de winter komt weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |