Nou en.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef Joosie200 het volgende:
Wou ik net wat IE-recht introduceren in de TT
Wut? Hoe oud ben je? Ik ben negentien en ik weet nog precies hoe ik al mijn spaarguldens omwisselde met mijn ouders voor euro's aan de eetkamertafel. Vet leuk was dat, want ik had dertig gulden gespaard en toen we klaar waren met alles natellen en sorteren en wisselen had ik bijna 35 euro.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Die kekke guldens heb ik nooit bewust meegemaakt
Nou ik ben 18, dus was toen 7.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut? Hoe oud ben je? Ik ben negentien en ik weet nog precies hoe ik al mijn spaarguldens omwisselde met mijn ouders voor euro's aan de eetkamertafel. Vet leuk was dat, want ik had dertig gulden gespaard en toen we klaar waren met alles natellen en sorteren en wisselen had ik bijna 35 euro.Wat voor mij toen echt een fortuin was.
Vreemde wisselkoersen hanteren jullie trouwensquote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut? Hoe oud ben je? Ik ben negentien en ik weet nog precies hoe ik al mijn spaarguldens omwisselde met mijn ouders voor euro's aan de eetkamertafel. Vet leuk was dat, want ik had dertig gulden gespaard en toen we klaar waren met alles natellen en sorteren en wisselen had ik bijna 35 euro.Wat voor mij toen echt een fortuin was.
Nee. Rijksdaalders. Munten ter grootte van putdeksels die zo veel waard waren dat je er een auto mee kon kopen*quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef Joosie200 het volgende:
Mijn favoriete guldens zijn toch wel: het vijfje, het geeltje en de grutto
Daarom was dat ook zo leuk. Duh. Ik kreeg alle losse guldens die overal vandaan kwamen bij het zoeken.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vreemde wisselkoersen hanteren jullie trouwens
Knakenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Rijksdaalders. Munten ter grootte van putdeksels die zo veel waard waren dat je er een auto mee kon kopen*
*ervaringen kunnen iets veranderd zijn door perceptie van een jong kind
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Rijksdaalders. Munten ter grootte van putdeksels die zo veel waard waren dat je er een auto mee kon kopen*
*ervaringen kunnen iets veranderd zijn door perceptie van een jong kind
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef NotGuilty het volgende:
Mijn favo was wel het vijfje, want die was van "goud"
[ [url=
http://elmovies.nl/plaatj(...)ukken.JPG]afbeelding[/url] ]
Heb verder ook nooit begrepen waarom de stuiver zo groot was en het vijfje zo kleinquote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef NotGuilty het volgende:
Mijn favo was wel het vijfje, want die was van "goud"
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef ylSs het volgende:
Ik heb ooit skeelers gekocht met alleen maar stuivers,dubbeltjes en kwartjes. Was toen een jaar of 8. (prijs: 49,95)
Bestuursrecht wel oke, JVC geen zin in.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef Valid het volgende:
Hoe vonden andere mensen hier hun eerste nieuwe vakken? Of zijn jullie nog niet zo ver.
Kan ik na morgen iets over zeggenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef Valid het volgende:
Hoe vonden andere mensen hier hun eerste nieuwe vakken? Of zijn jullie nog niet zo ver.
Heldquote:
Serieus? Nice!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Held
14 juli naar Hamburg om deze baas in het echt te zien
Mr. Jans over de flatgebouwen bij het Euroborg stadion en de Waddenvereniging?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bestuursrecht wel oke, JVC geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |