Niks mis met sla. Kippetje of schnitzeltje erbij, frietjes. Genieten.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je thuiskomt en vraagt wat je te eten krijgt. "Sla". Dan vol uithalen.
Dan zou ik waarschijnlijk mezelf moeten slaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je thuiskomt en vraagt wat je te eten krijgt. "Sla". Dan vol uithalen.
Flinke klodder mayo. Helemaal super. Het liefst zonder sla, met een extra stukje vlees. Dat wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niks mis met sla. Kippetje of schnitzeltje erbij, frietjes. Genieten.
Klinkt een beetje als de EUR, maar niet helemaal gelukkig.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef Yreal het volgende:
Om deel te mogen nemen aan het wg onderwijs van ondernemingsrecht moet je casusposities voorbereiden iedere week, en om het vak te halen moet je deelnemen aan mondelingenvaardigheid in de werkgroepen.
Goeie manier om te zorgen dat iedereen huiswerk maakt
We zijn het steeds vaker eens. En dat terwijl je normaliter zon hekel aan mij hebtquote:Op maandag 4 februari 2013 21:30 schreef Valid het volgende:
[..]
Flinke klodder mayo. Helemaal super. Het liefst zonder sla, met een extra stukje vlees. Dat wel.
Aan jou? kan dat nou?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
We zijn het steeds vaker eens. En dat terwijl je normaliter zon hekel aan mij hebt
Dat gaat gemakkelijker dan je denkt.quote:
Ik snap wel dat je op een achterstand staat omdat je zo dik en lelijk bent, maar daar kan je ook niks aan. Het gaat om het innerlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 21:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat gaat gemakkelijker dan je denkt.
Ik had nu zo gekeken als op mijn facebook-foto.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je op een achterstand staat omdat je zo dik en lelijk bent, maar daar kan je ook niks aan. Het gaat om het innerlijk
Ja ik heb je toch niet op fbquote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had nu zo gekeken als op mijn facebook-foto.
Ik had hem gepost ooitquote:
Er is een begin van sympathie.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
We zijn het steeds vaker eens. En dat terwijl je normaliter zon hekel aan mij hebt
Jawel hoor, hij zei vanaf verzenden en jij zei toen dat je jezelf geld door de neus hebt geboordquote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef Yreal het volgende:
Ryon heeft nooit meer geantwoord op mijn vraagBestuursrechterlijke dwangsom bij niet tijdig beslissen, tel ik vanaf de ontvangst datum door het orgaan of vanaf mijn versturen?
Dat antwoord gaf Maharbal volgens mij.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij zei vanaf verzenden en jij zei toen dat je jezelf geld door de neus hebt geboord
ofzoiets
Haarbal zei toch " volgens mij verzenden want dat is binnen de awb" ?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij zei vanaf verzenden en jij zei toen dat je jezelf geld door de neus hebt geboord
ofzoiets
7 februari nabespreking toch? Dus deze weekquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de uitslag van rechtsgeschiedenis! Weet jij wanneer die bekend wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |