SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:NIET
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
niet meer, stond destijds elke zondag beesten uit te benenquote:en had een vriezer met 8 lades vol zooi liggen. Kostte me iets teveel tijd helaas
dus nu kvv
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Dat bedenk ik me dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar over zijn wel of niet saai zijn weet je dus eigenlijk ook niks.
dus![]()
Dat matchfixing verhaal was ook wel
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
het is nu wel ineens duidelijk waarom jullie 3 sterren hebbenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat matchfixing verhaal was ook wel![]()
Sterfquote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
het is nu wel ineens duidelijk waarom jullie 3 sterren hebben![]()
Geef gewoon toe dat die zagreb- lyon wedstrijd zwaar gefixt was
[b]AirwiN schreef [/b]
Haters gonna hatequote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
het is nu wel ineens duidelijk waarom jullie 3 sterren hebben![]()
![]()
Oh maar dat geef ik ook wel toe hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterf![]()
Geef gewoon toe dat die zagreb- lyon wedstrijd zwaar gefixt was![]()
BAN!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterf![]()
Geef gewoon toe dat die zagreb- lyon wedstrijd zwaar gefixt was![]()
![]()
Ok braaf!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh maar dat geef ik ook wel toe hoor.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je zou me missenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
oki. ik ook, geen zin om dat allemaal uit te zoeken en te doen, plus te weinig vriesruimte daarvoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet meer, stond destijds elke zondag beesten uit te benenen had een vriezer met 8 lades vol zooi liggen. Kostte me iets teveel tijd helaas
dus nu kvv
welke kvv geef je? tinlo?![]()
Gezelligquote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb je nummer
Ik weet waar je huis woont
Kan ik al bij de dropbox?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Erg he, eerst allerlei dingen van me vragen en me dan dood wensen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |