schijnbaar mogen ze bij de Ap geen vast contract meer geven dus het moest helemaal via hogerop enzoquote:
Zeker, heb vooral op het einde vooral getrolld etc op de multiplayer met wat vriendenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mw3 alleen singleplayer van gespeeld omdat de rest me simpelweg niet interesseert. Maar die was zoals normaal zeker tof
Hoe heb je het nu dan geregeld?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
schijnbaar mogen ze bij de Ap geen vast contract meer geven dus het moest helemaal via hogerop enzo
Nou mijn teamleider wilde mij niet kwijt dus die is al bij de manager geweest die mij ook niet kwijt wilde dus moest die weer naar zijn baas die uiteindelijk akkoord heeft gegevenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe heb je het nu dan geregeld?
quote:
Was mijn OV stopzetten. Vergetenquote:
Carnaval begint vrijdag pas.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Onze kliko is met carnaval verdwenen
Godverdommedronken kutvolk
haha mazzel danquote:Op maandag 4 februari 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was mijn OV stopzetten. Vergetennet op tijd want morgen kreeg ik dikke boete
slimmerdquote:Op maandag 4 februari 2013 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was mijn OV stopzetten. Vergetennet op tijd want morgen kreeg ik dikke boete
Carnaval is voor plebquote:Op maandag 4 februari 2013 17:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Onze kliko is met carnaval verdwenen
Godverdommedronken kutvolk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |