Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Weekend? Nice! Vandaag eerste werkdag weer gehad, maandag overleefd.
Wel goed verder. Beetje aan het bemiddelen, wat vrienden met relatieproblemen. Maar de oplossing is in zicht.
Jups, vrijdag weer beginnen (tm woensdag dan). Ow wat doe je ? Leuk werk?
The only easy day, was yesterday. (USMC) Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
The only easy day, was yesterday. (USMC) Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Ik ben interieurverzorgster, ik werk de ochtenden van 9.00 tot 13.00. Zelf vind ik het wel leuk, maar ik ben dol op schoonmaken. Voldoenend werk.
Ah ok. Lijkt me opzich geen verkeerd werk, al is het totaal niets voor mij .