DIt. Of een tablet.quote:
Lekker interessant of je het boeiend vind, je leert het maar lekker. Kom daarna maar weer terug.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:51 schreef anti17 het volgende:
schrijven en spelling zijn nooit mijn sterkste punten geweest. heeft me nooit geboeid eigenlijk
Misschien toch maar eens in verdiepen. Kan nog ooit handig worden als je later groot bent.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:51 schreef anti17 het volgende:
schrijven en spelling zijn nooit mijn sterkste punten geweest. heeft me nooit geboeid eigenlijk
Maar omdat hij jou niet boeit hoe jij je info's opschrijft, boeit het anderen om die reden ook geen ene flikker wat er staat.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:51 schreef anti17 het volgende:
Nou, zoals je kunt lezen doen wij liever ook geen moeite iemand te helpen als we ons eerst door zo'n OP moeten worstelen.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:49 schreef anti17 het volgende:
als het moet kan ik prima een nette brief schrijven hoor. heb alleen geen zin om moeite te doen en extra spelling checks te gaan doen voor een forum vraagje. maar ja iedereen zijn sterke punten heXD
Zoals het juiste subforum weten te vinden.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:49 schreef anti17 het volgende:
maar ja iedereen zijn sterke punten heXD
Verkeerd subforum kan gebeuren natuurlijk, zeker als je nieuw bent. Maar je snapt toch wel dat mensen eerder iemand helpen die een duidelijke, correcte OP maakt i.p.v. iemand die een OP die je 3x keer moet lezen voor je ook maar iets begrijpt maakt? Heeft naar mijn mening niet veel met tolerantie te maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:02 schreef anti17 het volgende:
ja ik ben nieuw hier. weet al die sub forums en andere dingen niet. zo te zien zijn jullie hier niet zo tolerant tegen andermans gebreken. het is weer maandag zo te zien. zoals jullie nu zien heb ik het in alinea,s opgedeeld. hoge puntjes en tremaatjes gaat mij een stapje te ver. en dan praat je dus ook over zowat bijna al mijn leeftijds genoten.
Dat blijkt.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:51 schreef anti17 het volgende:
en het dan vreemd vinden dat je met je 17 jaar nog steeds aan het falen bent op schoolquote:Op maandag 4 februari 2013 18:02 schreef anti17 het volgende:
ja ik ben nieuw hier. weet al die sub forums en andere dingen niet. zo te zien zijn jullie hier niet zo tolerant tegen andermans gebreken. het is weer maandag zo te zien. zoals jullie nu zien heb ik het in alinea,s opgedeeld. hoge puntjes en tremaatjes gaat mij een stapje te ver. en dan praat je dus ook over zowat bijna al mijn leeftijds genoten.
je leest mijn post weer niet goed ik heb al aangegeven dat ik niet goed ben met spelling. de scholen waar ik op heb gezeten gaven er weinig aandacht aan. tegenwoordig gebeurt alles op word,spellingscontrole enzovoorts. iets waar ik gebrekkig mee ben. kan ik nou eenmaal niet beter maken. jij vertoont totaal geen tolerantie voor iets waar ik persoonlijk gewoon niet goed in ben. does that make any sense to you? ja sorry jij bijdehand ik bijdehandXDquote:Op maandag 4 februari 2013 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verkeerd subforum kan gebeuren natuurlijk, zeker als je nieuw bent. Maar je snapt toch wel dat mensen eerder iemand helpen die een duidelijke, correcte OP maakt i.p.v. iemand die een OP die je 3x keer moet lezen voor je ook maar iets begrijpt maakt? Heeft naar mijn mening niet veel met tolerantie te maken.
Tevens, dat het maandag is gaat ook niet op voor mij, ik had vandaag vrij. En ik ben 16 en post hier al (zo goed mogelijk) correct mee sinds mijn 14e. Er zijn ook genoeg leeftijdsgenoten die gewoon normaal kunnen typen. Argumenten verworpen.
De OP ziet er zo al wat beter uit, ik zal hem eens gaan lezen.
heb inderdaad geen goeie schooltijd gehad nee dat krijg je als je al bijna je gehele jeugd op zmok scholen heb gezeten. waar je onderwijs krijgt ver onder het niveau van reguliere scholen. ik wist uit eindelijk me zelf te bewijzen en terug te komen op regulier onderwijs. dus ik vind dat ik zeker niet faalquote:Op maandag 4 februari 2013 18:13 schreef Labotte het volgende:
[..]
en het dan vreemd vinden dat je met je 17 jaar nog steeds aan het falen bent op school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |