abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122468877
een maand terug heben ze besloten om mij op een traject opleiding te zetten zodat mensen mij daar konden helpen met stage zoeken en eventueel andere opleidingen te bekijken die ik aantrekkelijk vond. ik heb uit eindelijk met behulp van die school anderhalve week geleden een ict stage kunnen krijgen maar die begint uit eindelijk pas op 14 februari.

ze hebben toen besloten om mij als bezigheids therapie me in de tussen tijd maar bij de concierges en andere totaal onrelevante taken ingedeeld die ik 4 dagen per week tot 14 februari dus zou moeten uit voeren.

ik heb net de eerste week achter de rug gehad. ik ben 2 dagen gekomen om te checken wat ik moest doen. wat blijkt moet ik tot 4 uur s,middags zowat alleen maar op een stoeltje zitten en voor me uit blijven staren zonder dat ik bijna geen enkele taak toegewezen krijg. ik heb mij toen maar die andere twee dagen ziek gemeld omdat ik het beu werd. nu dus begint weer zo,n rot week.

ik heb echt totaal geen zin om daar weer te moeten gaan zitten tot 4 uur en geen reet te doen dat kan ik beter thuis doen. en het is ook nog eens totaal onrelevant aan me opleiding. helaas ben ik nog leerplichtich(ik ben 17 en heb geen mbo niveau 2 diploma) en kan dus niet zomaar weg blijven van school. te vaak ziek melden kan ook niet dan gaan ze vragen stellen. mijn moeder is het hier compleet met me eens dat ik net zo goed thuis kan blijven.

hebben jullie advies voor mij wat ik eventueel kan doen om het toch nog voor me zelf deze week leuk te houden? of andere tips dan hoor ik ze graag!

[ Bericht 1% gewijzigd door anti17 op 04-02-2013 17:58:33 ]
  maandag 4 februari 2013 @ 16:46:08 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122469008
Ga een cursus schrijfvaardigheid volgen.
Ja doei.
pi_122469133
schrijven en spelling zijn nooit mijn sterkste punten geweest. heeft me nooit geboeid eigenlijk
  maandag 4 februari 2013 @ 16:58:07 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_122469387
Onderwijs in Nederland is sowieso 1 lange nutteloze dagopvang waar je voor 80% wordt bezig gehouden met onzin waar je nooit meer een ruk aan hebt, laat staan dat je het allemaal kunt onthouden...
pi_122469969
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:46 schreef kwiwi het volgende:
Neem een boek mee.
DIt. Of een tablet.

Of doe wat aan je instelling (die me niet zo heel erg hoog lijkt als ik je tekst zo lees) en ga jezelf gewoon lekker nuttig maken door je gedienstig op te stellen en bijv. vuilnisbakken te legen, vloer aan vegen, weet ik het wat voor onzin klusjes. Alles beter dan dom en lomp op je gat zitten.
-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Rudeness is the weak person's imitation of strength (Eric Hoffer)
Satis Ego Sum
pi_122471161
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:51 schreef anti17 het volgende:
schrijven en spelling zijn nooit mijn sterkste punten geweest. heeft me nooit geboeid eigenlijk
Lekker interessant of je het boeiend vind, je leert het maar lekker. Kom daarna maar weer terug.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  maandag 4 februari 2013 @ 17:46:44 #8
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_122471286
quote:
Misschien toch maar eens in verdiepen. Kan nog ooit handig worden als je later groot bent.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_122471335
quote:
Maar omdat hij jou niet boeit hoe jij je info's opschrijft, boeit het anderen om die reden ook geen ene flikker wat er staat.
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
pi_122471390
als het moet kan ik prima een nette brief schrijven hoor. heb alleen geen zin om moeite te doen en extra spelling checks te gaan doen voor een forum vraagje. maar ja iedereen zijn sterke punten heXD
  maandag 4 februari 2013 @ 17:50:30 #11
302898 RockNijntje
pi_122471422
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:49 schreef anti17 het volgende:
als het moet kan ik prima een nette brief schrijven hoor. heb alleen geen zin om moeite te doen en extra spelling checks te gaan doen voor een forum vraagje. maar ja iedereen zijn sterke punten heXD
Nou, zoals je kunt lezen doen wij liever ook geen moeite iemand te helpen als we ons eerst door zo'n OP moeten worstelen.
  maandag 4 februari 2013 @ 17:51:05 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122471442
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:49 schreef anti17 het volgende:
maar ja iedereen zijn sterke punten heXD
Zoals het juiste subforum weten te vinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122471857
ja ik ben nieuw hier. weet al die sub forums en andere dingen niet. zo te zien zijn jullie hier niet zo tolerant tegen andermans gebreken. het is weer maandag zo te zien. zoals jullie nu zien heb ik het in alinea,s opgedeeld. hoge puntjes en tremaatjes gaat mij een stapje te ver. en dan praat je dus ook over zowat bijna al mijn leeftijds genoten.
  maandag 4 februari 2013 @ 18:06:49 #14
302898 RockNijntje
pi_122471995
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:02 schreef anti17 het volgende:
ja ik ben nieuw hier. weet al die sub forums en andere dingen niet. zo te zien zijn jullie hier niet zo tolerant tegen andermans gebreken. het is weer maandag zo te zien. zoals jullie nu zien heb ik het in alinea,s opgedeeld. hoge puntjes en tremaatjes gaat mij een stapje te ver. en dan praat je dus ook over zowat bijna al mijn leeftijds genoten.
Verkeerd subforum kan gebeuren natuurlijk, zeker als je nieuw bent. Maar je snapt toch wel dat mensen eerder iemand helpen die een duidelijke, correcte OP maakt i.p.v. iemand die een OP die je 3x keer moet lezen voor je ook maar iets begrijpt maakt? Heeft naar mijn mening niet veel met tolerantie te maken.

Tevens, dat het maandag is gaat ook niet op voor mij, ik had vandaag vrij. En ik ben 16 en post hier al (zo goed mogelijk) correct mee sinds mijn 14e. Er zijn ook genoeg leeftijdsgenoten die gewoon normaal kunnen typen. Argumenten verworpen :).

De OP ziet er zo al wat beter uit, ik zal hem eens gaan lezen.
pi_122472072
Ik zou in die tijd gaan uitzoeken hoe jij toch je mbo niveau 2 diploma kan halen
  maandag 4 februari 2013 @ 18:10:37 #16
302898 RockNijntje
pi_122472123
Oke, advies: praat met je stagebegeileider of zo.

Of vraag of je iemand ergens mee kan helpen zodat je in ieder geval iets te doen hebt.
  maandag 4 februari 2013 @ 18:11:26 #17
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_122472161
quote:
Dat blijkt.
  maandag 4 februari 2013 @ 18:13:14 #18
272079 Labotte
Bier is fijn
pi_122472225
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:02 schreef anti17 het volgende:
en het dan vreemd vinden dat je met je 17 jaar nog steeds aan het falen bent op school :|W
-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Rudeness is the weak person's imitation of strength (Eric Hoffer)
Satis Ego Sum
pi_122472341
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:06 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Verkeerd subforum kan gebeuren natuurlijk, zeker als je nieuw bent. Maar je snapt toch wel dat mensen eerder iemand helpen die een duidelijke, correcte OP maakt i.p.v. iemand die een OP die je 3x keer moet lezen voor je ook maar iets begrijpt maakt? Heeft naar mijn mening niet veel met tolerantie te maken.

Tevens, dat het maandag is gaat ook niet op voor mij, ik had vandaag vrij. En ik ben 16 en post hier al (zo goed mogelijk) correct mee sinds mijn 14e. Er zijn ook genoeg leeftijdsgenoten die gewoon normaal kunnen typen. Argumenten verworpen :).

De OP ziet er zo al wat beter uit, ik zal hem eens gaan lezen.
je leest mijn post weer niet goed ik heb al aangegeven dat ik niet goed ben met spelling. de scholen waar ik op heb gezeten gaven er weinig aandacht aan. tegenwoordig gebeurt alles op word,spellingscontrole enzovoorts. iets waar ik gebrekkig mee ben. kan ik nou eenmaal niet beter maken. jij vertoont totaal geen tolerantie voor iets waar ik persoonlijk gewoon niet goed in ben. does that make any sense to you? ja sorry jij bijdehand ik bijdehandXD
  maandag 4 februari 2013 @ 18:18:36 #20
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_122472457
Ah, dus het ligt aan de school, en niet aan jou.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 4 februari 2013 @ 18:19:09 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122472475
XD

Een beetje respect voor medeforumgebruikers!
  maandag 4 februari 2013 @ 18:21:04 #22
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_122472550
quote:
8s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:19 schreef Copycat het volgende:
XD
pi_122472557
quote:
7s.gif Op maandag 4 februari 2013 18:13 schreef Labotte het volgende:

[..]

en het dan vreemd vinden dat je met je 17 jaar nog steeds aan het falen bent op school :|W
heb inderdaad geen goeie schooltijd gehad nee dat krijg je als je al bijna je gehele jeugd op zmok scholen heb gezeten. waar je onderwijs krijgt ver onder het niveau van reguliere scholen. ik wist uit eindelijk me zelf te bewijzen en terug te komen op regulier onderwijs. dus ik vind dat ik zeker niet faal
ook je comment is totaal onrelevant aan het topic dat ik beschrijf.
  maandag 4 februari 2013 @ 18:23:10 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122472642
Misschien zou je eens wat initiatief moeten nemen? Een beetje assertief zijn en om taken vragen?
pi_122472710
vind het grappig dat mensen zeggen dat ze hoe ik mijn topic eerder beschreef het niet begrijpen. en als ik mijn post die ik hier plaats goed beschrijf met in mijn ogen toch behoorlijk weinig spellingsfouten. dat mensen het hier toch nog voor elkaar weten te krijgen om het weer niet te begrijpen en extreem snel conclusies overboord te gaan gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')