Je woont op straat?quote:[b]
Ben ik blij dat ik geen huis heb gekocht...
Die waardevermindering heb ik ook niet. Heb op de top van de markt gekocht en in de vijf jaar sindsdien is is de waarde hooguit een paar duizend euro gedaald.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:05 schreef Bumbu het volgende:
krijgen we weer het bekende voorzetje,
nee ik woon in een huurhuis en nee ik woon niet scheef maar betaal huursubsidie en hypotheekrenteaftrek. maar ik heb tenminste geen waardevermindering van 2000 Eu per maand
Waar basseer jij een waardedaling op van 2.000? Die heb je pas als je verkoopt. Zolang je er in woont heb je nergens last van. Na 30 jaar is het zelf afbetaald.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:08 schreef Bumbu het volgende:
Waar baseer je dat op dat je huis slechts een paar duizend is gedaald in prijs?
Verkoopprijzen van volstrekt vergelijkbare woningen in de directe omgeving.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:08 schreef Bumbu het volgende:
Waar baseer je dat op dat je huis slechts een paar duizend is gedaald in prijs?
quote:do 07 feb 2013, 09:48 |lees voor
Natuurlijke aanwas bevolking op niveau 1871
DEN HAAG - De natuurlijke aanwas van de bevolking - geboorte minus sterfte- was vorig jaar met 35.000 mensen niet meer zo laag sinds 1871.
Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek die donderdag zijn gepubliceerd. Het totaal aantal inwoners van Nederland steeg vorig jaar met 48.000 zielen tot 16,8 miljoen.
Er kwamen 156.000 immigranten naar Nederland en 143.000 emigranten verlieten het land. Volgens het CBS is de immigratie in 2012 voor het eerst sinds 2006 gedaald.
De emigratie steeg daarentegen voor het derde achtereenvolgende jaar
Dit zegt allemaal niet zo veel dus. Dat we op termijn gaan krimpen is oud nieuws.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef HD9 het volgende:
Nederland gaat krimpen in aantal, er gaan er binnenkort meer weg als er bij komen, het omslagpunt is aanstaande
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_niveau_1871__.html
[..]
Jip, dat is gunstig voor de arbeidsmarkt! Werkeloosheid om laag, lonen omhoog en de ouderen moeten idd wel wegwezen anders worden ze kaalgeplukt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef HD9 het volgende:
Nederland gaat krimpen in aantal, er gaan er binnenkort meer weg als er bij komen, het omslagpunt is aanstaande
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_niveau_1871__.html
[..]
Welke stad is dat dan joh ken er geen een die stabiel is geblevenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verkoopprijzen van volstrekt vergelijkbare woningen in de directe omgeving.
en consumenten omlaag, maar wel voldoende woonruimte dus misschien blijven er toch watquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:32 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Jip, dat is gunstig voor de arbeidsmarkt! Werkeloosheid om laag, lonen omhoog en de ouderen moeten idd wel wegwezen anders worden ze kaalgeplukt.
Alles hangt af van het type woning en de locatie. Ook de oorspronkelijke prijs speelt mee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:34 schreef Bumbu het volgende:
[..]
Welke stad is dat dan joh ken er geen een die stabiel is gebleven
Je ziet om wat voor aantallen het gaat?quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:36 schreef HD9 het volgende:
[..]
en consumenten omlaag, maar wel voldoende woonruimte dus misschien blijven er toch wat
Dat zeggen/denken heel veel mensen... Toch zegt/weet het CBS iets anders.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Verkoopprijzen van volstrekt vergelijkbare woningen in de directe omgeving.
Het kadaster houdt dit heel aardig voor me bijquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat zeggen/denken heel veel mensen... Toch zegt/weet het CBS iets anders.
zelfs nulgroei zal meer woningen opleveren, we bouwen nog steeds 50.000 woningen per jaar , dus goede zaak voor woningzoekendenquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je ziet om wat voor aantallen het gaat?
Hij woont op een eiland.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:34 schreef Bumbu het volgende:
[..]
Welke stad is dat dan joh ken er geen een die stabiel is gebleven
Op Schiermonnikoog zijn de prijzen nog aardig stabiel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:45 schreef Bumbu het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook het grote roze wolken eiland
Bij nulgroei stijgt de vraag naar woningen natuurlijk ook gewoon door verdunning van de huishoudens en er komt een hele grote groep aan die nu nog thuis woont en in de komende 10 jaar zelfstandig wil gaan wonen.,quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:44 schreef HD9 het volgende:
[..]
zelfs nulgroei zal meer woningen opleveren, we bouwen nog steeds 50.000 woningen per jaar , dus goede zaak voor woningzoekenden
Maar daar is geen zinnig werk behalve toerisme en een klein beetje landbouwquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op Schiermonnikoog zijn de prijzen nog aardig stabiel.
Consumeren zal omhoog gaan hoor, alleen door de jongeren wrkende, die oudere moeten inleveren maarja, die zijn dan al leeg getrokken dus die centen zijn binnen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:36 schreef HD9 het volgende:
[..]
en consumenten omlaag, maar wel voldoende woonruimte dus misschien blijven er toch wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |