PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
Ik ben nog nooit een sportieve speler uit Lesotho tegen gekomenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn ook genoeg Nederlanders die irritant/onsportief zijn (zie een ander forum) Conclusie: uit elk land komen mensen die wel en niet sportief zijn.
Uit Swaziland dan wel?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een sportieve speler uit Lesotho tegen gekomen
Speel wel eens tegen mensen uit Vaticaan stad, die zijn altijd heel sportief. Misschien omdat het moet van god.quote:
Ik vond dat Sarpong al zo hard kon lopen toen NAC hem laatsvorig seizoen huurde...en dat werd na een paar weken verdacht minderquote:Op maandag 4 februari 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
Las op school nog dat ex-voorzitter van Sociedad zei dat er daar lange tijd doping is gebruikt. Ben benieuwd hoe de zaak Fuentes zich verder nog gaat ontwikkelen
Stel je voor, Xabi Alonso met 80 pacequote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond dat Sarpong al zo hard kon lopen toen NAC hem laatsvorig seizoen huurde...en dat werd na een paar weken verdacht minder
Alle voetballers en tennissers komen er zonder kleerscheuren van af en voor de bühne worden er nog wat wielrenners geslachtofferd zoals LL Sanchez.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
Las op school nog dat ex-voorzitter van Sociedad zei dat er daar lange tijd doping is gebruikt. Ben benieuwd hoe de zaak Fuentes zich verder nog gaat ontwikkelen
En Guidetti geen virus infectie, maar aan het afkicken van cocaine. (geen grap trouwens)quote:Op maandag 4 februari 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
Wat?! Bron/link/watdanook?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Guidetti geen virus infectie, maar aan het afkicken van cocaine. (geen grap trouwens)
Je vergeet schaatsers.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alle voetballers en tennissers komen er zonder kleerscheuren van af en voor de bühne worden er nog wat wielrenners geslachtofferd zoals LL Sanchez.
Het is zelfs de reden waarom hij naar Barcelona kwam..quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef BDIL het volgende:
Messi heeft toch ook groeihormonen gebruikt
Schaatsers zaten niet bij Fuentes, denk ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet schaatsers.
Maar feit blijft dat doping bij wielrennen ook het meeste effect resulteert: in geen enkele andere sport (die ik me zo even kan bedenken, althans) moeten sporters dagelijks (weken aaneen) dergelijke lichamelijke inspanningen verrichten.
Point takenquote:
Ferrero vind ik wel zo'n doperquote:Op maandag 4 februari 2013 16:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alle voetballers en tennissers komen er zonder kleerscheuren van af en voor de bühne worden er nog wat wielrenners geslachtofferd zoals LL Sanchez.
Gewoon iemand die dicht bij de bron zit. Ik kom zelf ook uit Rotterdam natuurlijk. Denk eens na: een virus infectie. Hoe lang al? Is dat logisch?quote:
Die kon rennen en zwoegen tot hij er bij neerviel. Net als Nadal trouwens. Vroeger had je zo'n Oostenrijker, die was helemaal bizarquote:
Natuurlijk, maar het gaat nu om deze zaak waar harde bewijzen worden achter gehouden wegens 1 of andere privacy wet.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Point taken...maar het gaat hier wat mij betreft niet om die ene dokter, er lopen nog tal van dit soort figuren rond in de sportwereld.
Musterquote:Op maandag 4 februari 2013 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die kon rennen en zwoegen tot hij er bij neerviel. Net als Nadal trouwens. Vroeger had je zo'n Oostenrijker, die was helemaal bizar
Bij langlaufen en biathlon worden ze ook wel regelmatig gepakt maar daar is hier ook minder aandacht voor. Er zitten aardig wat biatleten bij dat HumanPlasma in Oostenrijkquote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet schaatsers.
Maar feit blijft dat doping bij wielrennen ook het meeste effect resulteert: in geen enkele andere sport (die ik me zo even kan bedenken, althans) moeten sporters dagelijks (weken aaneen) dergelijke lichamelijke inspanningen verrichten.
Ach...zoals Mart Smeets vorige week treffend zei in DWDD: in Belgie, Frankrijk en al die andere landen lachen ze zich kapot om wat hier gebeurt. Ze halen hun schouders op, en gaan gewoon lekker door met datgene waar ze mee bezig warenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het gaat nu om deze zaak waar harde bewijzen worden achter gehouden wegens 1 of andere privacy wet.
Alleen geheel toevallig de namen van wielrenners die wel naar buiten komen.
Die jaquote:Op maandag 4 februari 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MusterDie heeft toch met een breuk in zijn been of iets dergelijks een wedstijd uitgespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |