voor meer is het voor mij te ver weg (helmond) en heb eigenlijk geen ruimte. wel zonde van de auto.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef Vincpod het volgende:
[..]
apk is tot september
Maar ik krijg ook 50 bij de sloop dus als je je bij je bod houdt breng ik hem morgen naar de sloop. Zo niet kunnen we eventueel wel iets regelen
Ik was alleen online op de mobiel, dan let ik niet op me pm's... Je hebt een pm terugquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:16 schreef monsterd. het volgende:
Kun je misschien reageren op de pm van house? Volgens je profiel ben je net nog online geweest, misschien heb je dit over het hoofd gezien.
yup.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:37 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
heb je zo'n brakke, niet af te stellen pierburg op je huidige auto zitten?
ik denk niet dat die carb je gaat helpen. Volgens mij zijn dat andere types.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:41 schreef Djurres het volgende:
Als ik je nou eens 2 tientjes voor die cabu bied, er een krat bier bij doe, krijg ik dan de rest erbij cadeau?
Compleet met inlaat overzetten, moet alleen de hoofdsproeier veranderd worden, maar die zit in die pierburg, en die schijnt zonder problemen te passen!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:44 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
ik denk niet dat die carb je gaat helpen. Volgens mij zijn dat andere types.
Nou, zou mooi zijn danquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef Djurres het volgende:
[..]
Compleet met inlaat overzetten, moet alleen de hoofdsproeier veranderd worden, maar die zit in die pierburg, en die schijnt zonder problemen te passen!
Mocht hij toch naar de sloop gaan zou ik TS eens ff lief aankijken dat hij hier post welke sloop het is. En vervolgens dit ding daar proberen te kopen, als hij inderdaad gewoon goed loopt want de geschiedenis is nu net vaak het probleem bij die carbsquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:56 schreef Djurres het volgende:
Mja, moet ik wel die cabu over mogen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |