SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Modded toetsenbordquote:Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef badboynova het volgende:
en zeker ook gelijk een toetsenbord kopen waar je elke knop kan programmeren, the world biggest dashboard button XD
Dan gebruik je toch je tv?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja ik bedoel dat ze wel wat meer codecs mogen ondersteunen. Mijn tv zelf speelt meer af dan die xbox die zogenaamd een mediacenter zou moeten zijn. Ik wil gewoon dat .mkv's etc ook gewoon gebruikt kunnen worden.
En internet verbinding voor codecs is helemaal een dooddoener.
Als je maar geen simcity kooptquote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga aanvankelijk een pc kopen ipv nieuwe console. De interessante games hebben altijd nog het best op de pc gespeeld en ik ben de trend van matchmaking en noobzooi op de consoles vrij zat.
Doe ik ook, maar zou toch wel chill zijn als nieuwe xbox wat meer formaten aan kan. Ik denk niet alleen aan mezelf, er zijn vast mensen die het wel handig zouden vinden.quote:
Vast wel, maar mensen die zoiets allemaal willen hebben of een tv die het kan afspelen of een mediaspeler.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar zou toch wel chill zijn als nieuwe xbox wat meer formaten aan kan. Ik denk niet alleen aan mezelf, er zijn vast mensen die het wel handig zouden vinden.
MKV had gewoon al lang moeten kunnen... Het is leuk als die nieuwe dat kan maar is echt niet meer een selling point oid, heel veel mensen hebben al zo'n Boxee of andere mediaspeler (of TV) die dat kan.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar zou toch wel chill zijn als nieuwe xbox wat meer formaten aan kan. Ik denk niet alleen aan mezelf, er zijn vast mensen die het wel handig zouden vinden.
Wij krijgen Pathequote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch je tv?
[..]
Als je maar geen simcity koopt
kopen?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch je tv?
[..]
Als je maar geen simcity koopt
Oh dus je gaat alleen maar voor een PC om games illegaal te spelen? Geef dat dan als reden en kom niet met noob praktijkenquote:
Niks mis mee toch? Iedereen pirate gamesquote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh dus je gaat alleen maar voor een PC om games illegaal te spelen? Geef dat dan als reden en kom niet met noob praktijken
Nee, dat is niet de rede waarom, Niek.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh dus je gaat alleen maar voor een PC om games illegaal te spelen? Geef dat dan als reden en kom niet met noob praktijken
Ja maar jij hebt geld als water, ik stond laatst bij de Appie knipt die bitch mijn platinum creditcard door..dus ik steel een andere van zo'n rijke Tata als jij en alles was weer cool.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:43 schreef Rossdale het volgende:
Dat doe ik al niet meer sinds mijn eerste Xbox werd gebanned in 2009
Zo gaat de hosselquote:Op maandag 4 februari 2013 18:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geld als water, ik stond laatst bij de Appie knipt die bitch mijn platinum creditcard door..dus ik steel een andere van zo'n rijke Tata als jij en alles was weer cool.
JWZ tog?
Ditquote:Op maandag 4 februari 2013 17:43 schreef Rossdale het volgende:
Dat doe ik al niet meer sinds mijn eerste Xbox werd gebanned in 2009
Nog niet eens zeker toch? VI is na dat duel wel begonnen met onderzoek en kwamen dan ook met een boek, en justitie heeft ook alle dossiers gekregen, alleen deed justitie er niks meequote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goh nooit zien aankomen dat Zagreb Lyon verkocht was
Ik heb namelijk mijn PC weer terug nadat een maat hem geleend had voor zijn opleiding, maar hij zei dat ie dood was.... blijkt dat ie de bootdisk op een externe hd had gezet :Squote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
JepAlleen zijn de reviews niet heel lovend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |