SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Modded toetsenbordquote:Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef badboynova het volgende:
en zeker ook gelijk een toetsenbord kopen waar je elke knop kan programmeren, the world biggest dashboard button XD
Dan gebruik je toch je tv?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja ik bedoel dat ze wel wat meer codecs mogen ondersteunen. Mijn tv zelf speelt meer af dan die xbox die zogenaamd een mediacenter zou moeten zijn. Ik wil gewoon dat .mkv's etc ook gewoon gebruikt kunnen worden.
En internet verbinding voor codecs is helemaal een dooddoener.
Als je maar geen simcity kooptquote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ga aanvankelijk een pc kopen ipv nieuwe console. De interessante games hebben altijd nog het best op de pc gespeeld en ik ben de trend van matchmaking en noobzooi op de consoles vrij zat.
Doe ik ook, maar zou toch wel chill zijn als nieuwe xbox wat meer formaten aan kan. Ik denk niet alleen aan mezelf, er zijn vast mensen die het wel handig zouden vinden.quote:
Vast wel, maar mensen die zoiets allemaal willen hebben of een tv die het kan afspelen of een mediaspeler.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar zou toch wel chill zijn als nieuwe xbox wat meer formaten aan kan. Ik denk niet alleen aan mezelf, er zijn vast mensen die het wel handig zouden vinden.
MKV had gewoon al lang moeten kunnen... Het is leuk als die nieuwe dat kan maar is echt niet meer een selling point oid, heel veel mensen hebben al zo'n Boxee of andere mediaspeler (of TV) die dat kan.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar zou toch wel chill zijn als nieuwe xbox wat meer formaten aan kan. Ik denk niet alleen aan mezelf, er zijn vast mensen die het wel handig zouden vinden.
Wij krijgen Pathequote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch je tv?
[..]
Als je maar geen simcity koopt
kopen?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan gebruik je toch je tv?
[..]
Als je maar geen simcity koopt
Oh dus je gaat alleen maar voor een PC om games illegaal te spelen? Geef dat dan als reden en kom niet met noob praktijkenquote:
Niks mis mee toch? Iedereen pirate gamesquote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh dus je gaat alleen maar voor een PC om games illegaal te spelen? Geef dat dan als reden en kom niet met noob praktijken
Nee, dat is niet de rede waarom, Niek.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh dus je gaat alleen maar voor een PC om games illegaal te spelen? Geef dat dan als reden en kom niet met noob praktijken
Ja maar jij hebt geld als water, ik stond laatst bij de Appie knipt die bitch mijn platinum creditcard door..dus ik steel een andere van zo'n rijke Tata als jij en alles was weer cool.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:43 schreef Rossdale het volgende:
Dat doe ik al niet meer sinds mijn eerste Xbox werd gebanned in 2009
Zo gaat de hosselquote:Op maandag 4 februari 2013 18:46 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geld als water, ik stond laatst bij de Appie knipt die bitch mijn platinum creditcard door..dus ik steel een andere van zo'n rijke Tata als jij en alles was weer cool.
JWZ tog?
Ditquote:Op maandag 4 februari 2013 17:43 schreef Rossdale het volgende:
Dat doe ik al niet meer sinds mijn eerste Xbox werd gebanned in 2009
Nog niet eens zeker toch? VI is na dat duel wel begonnen met onderzoek en kwamen dan ook met een boek, en justitie heeft ook alle dossiers gekregen, alleen deed justitie er niks meequote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goh nooit zien aankomen dat Zagreb Lyon verkocht was
Ik heb namelijk mijn PC weer terug nadat een maat hem geleend had voor zijn opleiding, maar hij zei dat ie dood was.... blijkt dat ie de bootdisk op een externe hd had gezet :Squote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
JepAlleen zijn de reviews niet heel lovend
Natuurlijk is dat zeker nog nooit zoiets overduidelijks gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog niet eens zeker toch? VI is na dat duel wel begonnen met onderzoek en kwamen dan ook met een boek, en justitie heeft ook alle dossiers gekregen, alleen deed justitie er niks mee
En nu komt ineens Europol en nog steeds doet justitie niks
7 is toch niet heel erg? Ga hem nog wel halen, maar ben bang dat de Bart Smit hier gewoon 60e vraagtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omerta_City_of_Gangsters-FLTquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb namelijk mijn PC weer terug nadat een maat hem geleend had voor zijn opleiding, maar hij zei dat ie dood was.... blijkt dat ie de bootdisk op een externe hd had gezet :S
En nu steam even updaten krijg ik opeens die omerta te zien en vind 44 euro wel veeeeel!
mmm zal straks is kijken, thnxquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
7 is toch niet heel erg? Ga hem nog wel halen, maar ben bang dat de Bart Smit hier gewoon 60e vraagt
[..]
Omerta_City_of_Gangsters-FLT
Kan je nog online spelen ook
vond wat ik tot nu toe heb gedaan wel leuk, de combat stukkies doen wel veel denken aan falloutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:00 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah colt c7 we examen gehaalt, mag ik volgende week eindelijk naar de schietbaan
Beetje de duiven van het dak schieten and suchquote:
Iets? 30%. Dat is behoorlijk substantieel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
HDMI in? Apart, maar misschien is ie dan toch te gebruiken als recorder ofzo. Ach eerst maar kijken waar Sony mee komt, moet schijnbaar toch iets krachtiger zijn.
Nja deze specs zijn al sowieso 9 maanden oud hèquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Iets? 30%. Dat is behoorlijk substantieel.
Wat komt er naast GTAV dit jaar eigenlijk nog uit?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja deze specs zijn al sowieso 9 maanden oud hè. 20 feb zien we wel waar Sony mee komt, MS wacht schijnbaar tot ergens in de lente.
Al krijgen wij beide consoles pas in 2014 en de rest dit jaar nog met kerst, ook leuk
Rapelay 2.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wat komt er naast GTAV dit jaar eigenlijk nog uit?
Vanavond nog een potje sportsgame 13?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:29 schreef Rossdale het volgende:
Elke sportsgame met een 14 op het einde
En watch dogs natuurlijk
Yeah denk het wel, ben nu online iigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vanavond nog een potje sportsgame 13?
Eerder een paar dagen oud. De sites waar deze specs op gepubliceerd worden zijn vrij betrouwbaar. Er kan nog van alles veranderen, maar zoals het er nu voorstaat, is de nieuwe playstation 30% krachtiger dan de nieuwe xbox.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja deze specs zijn al sowieso 9 maanden oud hè. 20 feb zien we wel waar Sony mee komt, MS wacht schijnbaar tot ergens in de lente.
Al krijgen wij beide consoles pas in 2014 en de rest dit jaar nog met kerst, ook leuk
Elder Scrolls onlinequote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wat komt er naast GTAV dit jaar eigenlijk nog uit?
Upc horizon is nog kutter, beat that.quote:
Afgelopen weekend de beta geprobeerd. De game is wel echt heel erg mooi, maar ik vind de gameplay ook heel erg vervelend en stiekem behoorlijk saai...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zou je het wel een keer willen zien proberen.
Als je de 4de achter elkaar dood gaat door iemand die je niet kan zien ben je er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Afgelopen weekend de beta geprobeerd. De game is wel echt heel erg mooi, maar ik vind de gameplay ook heel erg vervelend en stiekem behoorlijk saai...
Zal nooit een crysis-fan worden vrees ik
Stef is meer van de hello kitty spelenquote:
BioShock is de enige daarvan die ik koopquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Elder Scrolls online
Bioshock
Starcraft
Dayz standalone
Crysis
C&C Generals
Na de derde keer al van m'n HDD gegooidquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je de 4de achter elkaar dood gaat door iemand die je niet kan zien ben je er wel klaar mee.
Is denk ik te moeilijk voor ons normale gamersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Na de derde keer al van m'n HDD gegooid
John schijnt het goed te doen bij Benficaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:49 schreef SoldMayor het volgende:
Opstelling #Oranje bij #nedita: Krul; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind; Maher, Clasie, Strootman; Lens, Van Persie, John. #Feyenoord
Janmaat.![]()
![]()
Clasie.![]()
John![]()
Lens.![]()
Wel Strootman aanvoerder.
En waarom geen de Guzman?
Gelukkig is Pace 99 Narsingh over 7 maanden weer terug.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
John schijnt het goed te doen bij Benfica
Ja daar wordt Nederland wel beter van jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Gelukkig is Pace 99 Narsingh over 7 maanden weer terug.
Ach ik vind die setting ook niks.. gewoon niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is denk ik te moeilijk voor ons normale gamers
Die staat volgend jaar gewoon in de basis op het WK hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja daar wordt Nederland wel beter van ja
had je iets anders verwacht dan? past bij mij in het lijstje smoking aces 2quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:52 schreef badboynova het volgende:
Was er hier al gemeld dat Death race 3 de grooste butt film aller tijden is?
Dat is alleen niet hoe het spel werkt. Cloak is prima te zien en cloak is niet om mee aan te vallen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou ik een spel willen spelen waarin ik alleen maar wordt gekilled door mensen die ik niet kan zien en die een shotgun hebben. Maar goed jij bent de enige die het wat vind
Ga er maar niet vanuit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die staat volgend jaar gewoon in de basis op het WK hoor.
Clasie vs Pirlo. Game on #hashtagquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:49 schreef SoldMayor het volgende:
Opstelling #Oranje bij #nedita: Krul; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Blind; Maher, Clasie, Strootman; Lens, Van Persie, John. #Feyenoord
Janmaat.![]()
![]()
Clasie.![]()
John![]()
Lens.![]()
Wel Strootman aanvoerder.
En waarom geen de Guzman?
Babelquote:
Blind ipv Willems en je overleeft iig de poulefasequote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:59 schreef SoldMayor het volgende:
WK 2014 opstelling:
Stekelenburg
van Rhijn-Vlaar-Devrij-Willems
Strootman-Sneijder-Maher
Narsingh-Persie-Manolev.
Bieber in de spitsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind ipv Willems en je overleeft iig de poulefase
Ga weg mafkutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:14 schreef Pixell het volgende:
Boschker is gvd nog een betere keeper dan stekelenburg
Gewoon Krul op goal
Ja een paar dagen geleden gepost, maar de info is al 9 maanden oud. Volgende keer beter lezen, helemaal als je zegt dat de sites best betrouwbaar zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Eerder een paar dagen oud. De sites waar deze specs op gepubliceerd worden zijn vrij betrouwbaar. Er kan nog van alles veranderen, maar zoals het er nu voorstaat, is de nieuwe playstation 30% krachtiger dan de nieuwe xbox.
Theo Jansen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:14 schreef SoldMayor het volgende:
ZJSOOOOZZZZZZZZZZZZZZZ IK HEB ZWARTE KAARTJE!!!!![]()
![]()
Weet ik veel, het is kut ding en dat weten ze bij Sony ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:57 schreef badboynova het volgende:
eyo Nick when doet de ps vita piraat?
Meneer mag nooit meer zeuren, want na die 3 spelers krijgt ie nu een zwart kaartje die voor 75K weg gaatquote:
Nee die spits van Torino.quote:
Ik ben de enige die mag klagen ik heb nog nooit wat fatsoenlijks gehad. Maar ik denk dat EA gewoon de slechtere spelers de beste kaartjes geeft verklaart ook waarom Nelis altijd goede pakjes heeft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meneer mag nooit meer zeuren, want na die 3 spelers krijgt ie nu een zwart kaartje die voor 75K weg gaat
Lekker danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee die spits van Torino.
Ongeveer 65/80k waard.
![]()
En buffon, en balotelli en bezema en dat allemaal op een avond.
oke jongen zanikertquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja een paar dagen geleden gepost, maar de info is al 9 maanden oud. Volgende keer beter lezen, helemaal als je zegt dat de sites best betrouwbaar zijn
Bagger formatie ook nog eensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen pace dus waardeloos in UT.
Bijna alles onder de 75 pacequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
VdV is ook 85 rating en gaat voor discardvalue
Dan weet je weer precies waarom ik het niet meer speel. Muriel, Willinton en Emineke zijn gewoon de beste spelers in het spel omdat je alleen maar de sprint knop in hoeft te duwen.quote:
Pace speelt een te grote rol ja..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan weet je weer precies waarom ik het niet meer speel. Muriel, Willinton en Emineke zijn gewoon de beste spelers in het spel omdat je alleen maar de sprint knop in hoeft te duwen.
Ik vind het ook vooral een grote pingpong wedstrijd het gaat werkelijk helemaal nergens over net zoals iedere willekeurige barry een bal vanaf 45 meter stijf in de kruising kan jakkerenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Pace speelt een te grote rol ja..
Ik vind het idee van je eigen team samenstellen wel geinig maar er zit wel te veel meuk omheen, formation, contracts, fitness, chemistry etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |