abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122567895
Mensen die zeggen "Rotcrisis :'(!" moeten zelf eens nagaan wat ze fout doen.

Als je wilt werken kun je werken. Hoewel het natuurlijk wel makkelijk is om de crisis de schuld te geven van je eigen tekortkomingen.
  woensdag 6 februari 2013 @ 20:52:58 #27
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_122568351
Hoe oud ben je watvoor opleiding heb je gedaan etc etc
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_122569576
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2013 11:08 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Ik wou je net pm'en maar je inbox is vol.
Try again! :).
I was an atheist until I realized I was God
pi_122569706
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:46 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Mensen die zeggen "Rotcrisis :'(!" moeten zelf eens nagaan wat ze fout doen.

Als je wilt werken kun je werken. Hoewel het natuurlijk wel makkelijk is om de crisis de schuld te geven van je eigen tekortkomingen.
Wat is dit voor een suffe post??
Heb je het nu persoonlijk tegen mij? Sufferd!
Ik heb nu nog steeds een baan en werk er al bijna 13 jaar en helaas net als zovele is het de "crisis" die hier mij de das omdoet. Reorganisatie, boventallig en dat soort shit.
Straks is het afgelopen en ga ik op zoek naar iets anders.
pi_122570011
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef samara het volgende:

[..]

Wat is dit voor een suffe post??
Heb je het nu persoonlijk tegen mij? Sufferd!
Ik heb nu nog steeds een baan en werk er al bijna 13 jaar en helaas net als zovele is het de "crisis" die hier mij de das omdoet. Reorganisatie, boventallig en dat soort shit.
Straks is het afgelopen en ga ik op zoek naar iets anders.
Komend jaar komt mijn derde reorganisatie/faillissement eraan (2x reorg waarbij ik de dans ontspring, 1x een bedrijf failliet gegaan waar ik werkte), heb nog nooit 1 dag zonder (uitzicht op) werk gezeten. Elke pessimist die over de crisis zeurt staat met de komende reorganisatie op straat, degene die wel vertrouwen hebben mogen blijven. Want dat zijn de mensen met een goede instelling en die wil het bedrijf binnen houden.

Mensen praten zichzelf de crisis aan. Zolang er nog uitzendbureau's bestaan hoeft niemand zich zorgen te maken.

Ik had overigens niet de intentie jou persoonlijk aan te spreken, maar doe er je voordeel mee zou ik zeggen..
pi_122589984
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 21:14 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:

[..]

Komend jaar komt mijn derde reorganisatie/faillissement eraan (2x reorg waarbij ik de dans ontspring, 1x een bedrijf failliet gegaan waar ik werkte), heb nog nooit 1 dag zonder (uitzicht op) werk gezeten. Elke pessimist die over de crisis zeurt staat met de komende reorganisatie op straat, degene die wel vertrouwen hebben mogen blijven. Want dat zijn de mensen met een goede instelling en die wil het bedrijf binnen houden.

Mensen praten zichzelf de crisis aan. Zolang er nog uitzendbureau's bestaan hoeft niemand zich zorgen te maken.

Ik had overigens niet de intentie jou persoonlijk aan te spreken, maar doe er je voordeel mee zou ik zeggen..
Ben met je eens dat zeuren je niet verder helpt, maar daarmee is de crisis niet plotseling verdwenen. Ze selecteren ook niet op pessimisten, maar op contracten die gemakkelijk te beëindigen zijn. Die zijn overigens ook niet altijd zo ervaren als de vaste krachten en presteren daardoor iets minder en zijn dus ook in dat opzicht een logische keus om te droppen.
pi_122600647
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2013 20:52 schreef dikkedaniel het volgende:
Hoe oud ben je watvoor opleiding heb je gedaan etc etc
Ik ben 20 jaar
Doe het voor de mensheid:$:$
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')