quote:Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Tim Krul (Newcastle United)
Verdediging: Stefan de Vrij (Feyenoord), Daley Blind (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Joris Mathijsen (allen Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax)
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Marco van Ginkel (Vitesse), Jonathan de Guzman (Swansea City), Adam Maher (AZ), Kevin Strootman (PSV)
Aanval: Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV) en Robin van Persie (Manchester United).
Poll: Gaat Oranje Italie verslaan?quote:Doel: Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Napoli), Federico Marchetti (Lazio), Salvatore Sirigu (Paris Saint-Germain)
Verdediging: Ignazio Abate (AC Milan), Davide Astori (Cagliari), Andrea Barzagli (Juventus), Daniele Gastaldello (Sampdoria), Federico Peluso (Juventus), Andrea Ranocchia (Internazionale), Davide Santon (Newcastle United)
Middenveld: Antonio Candreva (Lazio), Daniele De Rossi, Alessandro Florenzi (beiden AS Roma), Alessandro Diamanti (Bologna), Emanuele Giaccherini, Andrea Pirlo (Juventus), Riccardo Montolivo, Antonio Nocerino (AC Milan), Marco Verratti (Paris Saint-Germain)
Aanval: Mario Balotelli, Stephan El Shaarawy (beiden AC Milan), Alberto Gilardino (Bologna), Sebastian Giovinco (Juventus) en Pablo Osvaldo (AS Roma).
Zo heb ik 'm net ook ingevuld op de website van VI!quote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
van Rhijn - Vlaar - BMI - Blind
de Guzman - Maher - Strootman
Lens - van Persie - John
Jij hebt veel verstand van voetbalquote:Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Zo heb ik 'm net ook ingevuld op de website van VI!
douglas kan er echt niets van, maar stel hem maar op, interesseert mij geen fuckquote:Op maandag 4 februari 2013 16:55 schreef Plasterk het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Douglas niet tegenover Balotelli wordt gezet.
kongoloquote:Op maandag 4 februari 2013 16:55 schreef Plasterk het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Douglas niet tegenover Balotelli wordt gezet.
Stinho weetquote:Op maandag 4 februari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
douglas kan er echt niets van, maar stel hem maar op, interesseert mij geen fuck
Vermeer staat natuurlijk op doel, want Ajax en meevoetballend;)quote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermeer
Lens - van Persie - John
Douglas is de beste Nederlandse verdediger na VDW en Martins Indi.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
douglas kan er echt niets van, maar stel hem maar op, interesseert mij geen fuck
Vormquote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
Lens - van Persie - John
Buttner speelt over een half jaar bij QPR of Norwichquote:Op maandag 4 februari 2013 17:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vorm
Van Der Wiel - Douglas - Martins Indi - Büttner
Fer - De Jong
Robben - De Guzman - Van Persie
Babel (of een andere balvast/snelle spits met inzicht die uit een jeugdopleiding komt en zich stormachtig ontwikkelt)
Kijk dit wil ik volgend jaar zien, dit gaan we ook zien als Louis niet blijft kloten met z'n kut filosofie.
Daarom hoop ik dat we 5 - 0 geklaard worden en dat Louis wakker wordt.
Janmaat...![]()
Die Bert zit gewoon bijna dood te gaan van het lachen...
Tiendalli dan, anders BMI als LB en De Vrij als CBquote:Op maandag 4 februari 2013 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Buttner speelt over een half jaar bij QPR of Norwich
Tiendalli ook zo.. mwa . Mss werkt een systeem met 3 verdedigers beter .quote:Op maandag 4 februari 2013 18:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Tiendalli dan, anders BMI als LB en De Vrij als CB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |