Zodat de blubbers extra opvallen?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ondertussen Obese terugkijken, gezellig.
Waarom zetten ze die mensen eigenlijk de hele tijd in ondergoed in beeld?
Zodat je extra goed kan zien hoe obees ze in werkelijkheid zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
shock-tv ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
hier ook!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op dit moment tosti mozzarella pesto
ERMAGERD IK VOEL ME ZO VERBONDENquote:
Mozzarella tomaat lijkt me dan nog wel lekker, de rest zou ik nie hoevenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren gehad:
- Kaas-jam
- Mozzarella tomaat
- Kaas-gember
- Chocopasta-banaan.
En nu dus mozzarella pesto, speciaal pesto gehaald
Ik vind dat je dan best veel goed moet hebben om te kunnen slagen, of ligt dat aan mijquote:Het tentamen bestaat uit 40 MC-vragen. De grens voor onvoldoende/voldoende ligt op 26/27 punten. Voor elke juist beantwoorde vraag krijgt u één punt.
Neuh, normale hoeveelheid wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan best veel goed moet hebben om te kunnen slagen, of ligt dat aan mij
Best redelijk hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan best veel goed moet hebben om te kunnen slagen, of ligt dat aan mij
Vind ik wel meevallen. In theorie zou je 25% goed kunnen hebben door overal A in te vullen. Dus vind het logisch dat je meer dan de helft goed moet hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind het juist weinig. Ze hebben ook een gokrisico.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Andere is al een tijd geleden ja, maar daar hoefde je veel minder goed te hebben als ik het goed onthouden heb.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Mss het volgende:
Is dit pas je eerste tentamen dan? Je bent toch al een hele tijd bezig?
Nee, tot nu toe helemaal niets.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:18 schreef Mss het volgende:
Moeten jullie eigenlijk ook wel eens schrijven, of presentaties geven of iets in groepsverband maken?
Een opleiding zonder groepswerk?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, tot nu toe helemaal niets.
Hierna krijg ik wel statistiek/onderzoek dus dat is weer totaal anders.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een opleiding zonder groepswerk?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde zeggen GIEV, maar ik moet alleen nog maar schrijven nu.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een opleiding zonder groepswerk?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 14:18 schreef Mss het volgende:
Moeten jullie eigenlijk ook wel eens schrijven, of presentaties geven of iets in groepsverband maken?
Ja dat zal heus wel bij andere vakken ook aan bod komen maar nu niet nee.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:23 schreef Mss het volgende:
Helemaal niks schrijven? Geen scriptie, werkstuk, essay of iets? Maar dat moet je toch ook leren?
Mja ik vind dat docenten als ze niet willen dat wij gaan gokken maar geen multiple gok eh choice tentamens moeten maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
Wij moesten 12 op 20 halen. Maar ons gokken werd verminderd door het systeem... Als je foutief antwoord had aangeduid; kreeg je -2; bij niks invullen -1; goed antwoord +1
Oohh dan. Ik dacht dat het helemaal niet in de studie zat.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat zal heus wel bij andere vakken ook aan bod komen maar nu niet nee.
Zulk een valsheidquote:Op maandag 4 februari 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
Wij moesten 12 op 20 halen. Maar ons gokken werd verminderd door het systeem... Als je foutief antwoord had aangeduid; kreeg je -2; bij niks invullen -1; goed antwoord +1
Dat kun jij best vindenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik vind dat docenten als ze niet willen dat wij gaan gokken maar geen multiple gok eh choice tentamens moeten maken.
Ik vind multiple gok choice sowieso een rare vorm van tentamen doen. Gewoon open vragen vind ik een betere manier om te testen of iemand de stof wel of niet begrepen heeftquote:Op maandag 4 februari 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik vind dat docenten als ze niet willen dat wij gaan gokken maar geen multiple gok eh choice tentamens moeten maken.
Oh bij ons hebben ze ook gokberekening hoor, maar geen idee hoe dat zit.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat kun jij best vindenLiefst ook dat ze de antwoorden voorzeggen?
Ik vond het eik best een brijlantheid om de gokkers zo tegen te gaan
Ja dat dusquote:Op maandag 4 februari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh bij ons hebben ze ook gokberekening hoor, maar geen idee hoe dat zit.
Als ze niet willen dat je gokt -> open vragen stellen vind ik een betere optie.
Ze HOEVEN geen multiple choice tentamen te maken
Daarom ook die velen meer dan de helft vragen goed moeten hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh bij ons hebben ze ook gokberekening hoor, maar geen idee hoe dat zit.
Als ze niet willen dat je gokt -> open vragen stellen vind ik een betere optie.
Ze HOEVEN geen multiple choice tentamen te maken
Pff, die zijn irritant...quote:Op maandag 4 februari 2013 14:28 schreef Mss het volgende:
Wij hebben essaytentamens. Ter plekke een klein essay schrijven. Hele specifieke vragen, dus vooral geen kwestie van 'schrijf alles op wat je weet'.
Het blijft multiple choice, en dus makkelijker in mijn optiek. Je moet 'herkennen' ipv zelf de stof beheersenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook die velen meer dan de helft vragen goed moeten hebben.
Aids aan je hand vooralquote:Op maandag 4 februari 2013 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pff, die zijn irritant...
Ik heb het voor een keuzevak moeten doen, maar ik ben tegenwoordig zo gewend om alles op de pc te doen en tig keer aan te kunnen passen, dat in een keer een goed essay schrijven met pen en papier wel een echte uitdaging is...
En als de antwoorden heel close zijn, ga je twijfelen aan kleine kut details, terwijl je wellicht de grote lijn goed doorhebt en best kan uitleggen in een antwoord op een open vraagquote:Op maandag 4 februari 2013 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja weet niet hoe jullie mc vragen waren; maar bij ons waren de antwoorden echt zoooo close dat je heel goed de stof moest snappen om precies te weten wat het goeie antwoord wasIk vond die examens (in België spreek je soberso niet van tentamens) het 'leukst'
Ja, ook dat.. Maar dat vind ik bij elk tentamen van 3 uur, ben het gewoon niet meer gewend om zo lang achter elkaar te schrijvenquote:
Dat heb ik dus ook best vaak áls ik dan meerkeuze heb.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En als de antwoorden heel close zijn, ga je twijfelen aan kleine kut details, terwijl je wellicht de grote lijn goed doorhebt en best kan uitleggen in een antwoord op een open vraag
Die vragen waar ALLES op elkaar lijkt zijn echt aidsquote:Op maandag 4 februari 2013 14:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En als de antwoorden heel close zijn, ga je twijfelen aan kleine kut details, terwijl je wellicht de grote lijn goed doorhebt en best kan uitleggen in een antwoord op een open vraag
Ik heb 2x een tentamen niet gehaald terwijl ik de stof wel beheerste. Maar die multiple choice vragen werden zo gesteld dat ik zo erg aan mezelf twijfelde en dus steeds het verkeerde antwoord koos. Dit jaar opnieuw gedaan, stof was in 2 andere vakken herhaald en had nu ook serieus geleerd dus had wel een 7.5 minstens verwacht. Een fucking 6quote:Op maandag 4 februari 2013 14:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb op de TU 1x een meerkeuzetentamen gehad voor natuurkunde. Dat sloeg helemaal nergens opKreeg je een vraag waarbij je nog van alles af moest leiden en berekenen en als antwoordmogelijkheden stonden er dan
A: 12
B: 16
C: 20
D: 24
Moet je alsnog alles eerst helemaal doorrekenen voordat je uberhaupt op een getal uitkomt dus wat voor nut heeft het dan om het in een MC setup te doen. Krijg je ook lekker punten voor de weg ernaar toe NOT
Helemaal kut als jij dan net op 18 uitkomt of zo
Wtf-vak.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En het andere MC tentamen dat ik op de TU gehad heb, was voor een vak Big History. Dat vak was echt superleuk om te volgen maar het tentamen was zoooo dom. Daarvoor moest je een boek doornemen dat door de senior lecturer zelf geschreven was. En dan waren er nog guest lectures die elk hun eigen presentaties hadden.
Van beide kreeg je vragen. De vragen van de guest lectures waren gewoon goed te doen als je ze bijgewoond had en nog wat had doorgenomen. Maar bij de vragen over dat boek had je dan antwoorden die logisch klonken, en je had de visie van de auteur. En dat laatste was dus hetgene dat goedgerekend werdStonden ook vragen bij als 'welke argumenten zoals beschreven op pagina 92...' Ja WTF ik ga toch niet van buiten leren wat op welke bladzijde staat
En dan moest je nog een essay schrijven naast die MC vragen. En als hij hem goed vond, kreeg je een punt erbij. Als hij hem slecht vond, ging er een punt af. En als hij hem redelijk vond, bleef je punt gelijk
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En het andere MC tentamen dat ik op de TU gehad heb, was voor een vak Big History. Dat vak was echt superleuk om te volgen maar het tentamen was zoooo dom. Daarvoor moest je een boek doornemen dat door de senior lecturer zelf geschreven was. En dan waren er nog guest lectures die elk hun eigen presentaties hadden.
Van beide kreeg je vragen. De vragen van de guest lectures waren gewoon goed te doen als je ze bijgewoond had en nog wat had doorgenomen. Maar bij de vragen over dat boek had je dan antwoorden die logisch klonken, en je had de visie van de auteur. En dat laatste was dus hetgene dat goedgerekend werdStonden ook vragen bij als 'welke argumenten zoals beschreven op pagina 92...' Ja WTF ik ga toch niet van buiten leren wat op welke bladzijde staat
En dan moest je nog een essay schrijven naast die MC vragen. En als hij hem goed vond, kreeg je een punt erbij. Als hij hem slecht vond, ging er een punt af. En als hij hem redelijk vond, bleef je punt gelijk
brief in het algemene trappenhuis?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:44 schreef Miezziej het volgende:
Een van mijn bovenburen (of meerdere?) gooit steeds brood enzo naar beneden (ik woon op de begane grond). Ik gebruik mijn tuintje niet, maar vind het niet prettig omdat dat ongedierte aantrekt (ik heb mijn huis liever muis-vrij).
Maar ik weet dus niet welke het is, ik heb ze nog nooit op heterdaad betrapt. Wat zouden jullie doen? Ik dacht er aan om gewoon bij iedereen een briefje in de bus te doen en als dat niet helpt om maar gewoon bij iedereen aan te bellen?
Net boven je tuin hangenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:44 schreef Miezziej het volgende:
Een van mijn bovenburen (of meerdere?) gooit steeds brood enzo naar beneden (ik woon op de begane grond). Ik gebruik mijn tuintje niet, maar vind het niet prettig omdat dat ongedierte aantrekt (ik heb mijn huis liever muis-vrij).
Maar ik weet dus niet welke het is, ik heb ze nog nooit op heterdaad betrapt. Wat zouden jullie doen? Ik dacht er aan om gewoon bij iedereen een briefje in de bus te doen en als dat niet helpt om maar gewoon bij iedereen aan te bellen?
Nou als je dus op 18 uitkomt snap je het niet helemaal goed; lijkt mequote:Op maandag 4 februari 2013 14:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb op de TU 1x een meerkeuzetentamen gehad voor natuurkunde. Dat sloeg helemaal nergens opKreeg je een vraag waarbij je nog van alles af moest leiden en berekenen en als antwoordmogelijkheden stonden er dan
A: 12
B: 16
C: 20
D: 24
Moet je alsnog alles eerst helemaal doorrekenen voordat je uberhaupt op een getal uitkomt dus wat voor nut heeft het dan om het in een MC setup te doen. Krijg je ook lekker punten voor de weg ernaar toe NOT
Helemaal kut als jij dan net op 18 uitkomt of zo
Goeden ideequote:
Als het nummer 1 zou zijn dan waren het denk ik koekkruimels ipv afval als ze bij de dark side zitquote:Op maandag 4 februari 2013 14:47 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Goeden idee![]()
Begin wel met een briefje.
Die op 3 hoog is net nieuw, nog bezig met verhuizen dus die is het niet denk ik. Op 1 hoog is wel een aardige vrouw, ging zelfs mijn stoepje schoonvegen van sneeuw. Dus ik vermoed nummer 2. Of misschien heeft nummer 1 een dark side
Belgenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou als je dus op 18 uitkomt snap je het niet helemaal goed; lijkt meAnders zou je wel op het goeie getal uitkomen
Overigens hadden wij ook vaak zo'n vragen.
Ook hebben we een programmeerexamen moeten afleggen op papierDat was ook echt fantastisch. Krijg je dus vragen hoe je iets moet programmeren en wat de code hiervan zou zijn. Op pc zou je het nog kunnen uittesten en kunnen tweaken. Dus het was 1 grote gok of je geen programmeerfouten neerzette op papier
![]()
![]()
Leraar controleerde ons examen door onze code over te nemen op de pc en te kijken wat er uitkwam
Zit er een allochtoon tussen?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:47 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Goeden idee![]()
Begin wel met een briefje.
Die op 3 hoog is net nieuw, nog bezig met verhuizen dus die is het niet denk ik. Op 1 hoog is wel een aardige vrouw, ging zelfs mijn stoepje schoonvegen van sneeuw. Dus ik vermoed nummer 2. Of misschien heeft nummer 1 een dark side
Jawel, maar als je een kantje berekeningen hebt en je maakt ergens op het eind een foutje waardoor je op 18 uitkomt terwijl het 12 had moeten zijn of zo, dan krijg je bij een open vraag over het algemeen wel punten voor de gedeelten die je wel goed had. Voor hetzelfde geld heb je gewoon een beetje lomp ingetypt op je rekenmachine en kom je daardoor verkeerd uit of zo. Maar als je dan dus '20' aanvinkt omdat je echt niet weet hoe je het anders had moeten doen, krijg je dus helemaal geen punten want verkeerde antwoord. Berekening hoefde ook niet te worden bijgesloten. Dat vind ik dan een rare manier om een natuurkunde vak te tentaminerenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou als je dus op 18 uitkomt snap je het niet helemaal goed; lijkt meAnders zou je wel op het goeie getal uitkomen
Ook hebben we een programmeerexamen moeten afleggen op papierDat was ook echt fantastisch. Krijg je dus vragen hoe je iets moet programmeren en wat de code hiervan zou zijn. Op pc zou je het nog kunnen uittesten en kunnen tweaken. Dus het was 1 grote gok of je geen programmeerfouten neerzette op papier
![]()
![]()
Leraar controleerde ons examen door onze code over te nemen op de pc en te kijken wat er uitkwam
1 en 2 zijn allochtoonquote:Op maandag 4 februari 2013 14:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit er een allochtoon tussen?
Als je het niet helemaal snapt dan krijg je als je wel in de goede richting zit nog een gedeelte van de punten voor je berekening.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beste buren / Dear neighbours?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:49 schreef Miezziej het volgende:
Wat is "beste bewoners" in het engels?
(ik weet niet of nummer 2 Nederlands kan)
Ahh thanksquote:Op maandag 4 februari 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Beste buren / Dear neighbours?
Ik hoor altijd dat allochtonen nogal eens eten van hun balkon afgooien. Weet eigenlijk niet waarom, ik heb alleen ervaring met psychisch en sociaal gestoordenquote:
Nee hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je het niet helemaal snapt dan krijg je als je wel in de goede richting zit nog een gedeelte van de punten voor je berekening.
Wss omdat een prullenbak hebben te moeilijk isquote:Op maandag 4 februari 2013 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hoor altijd dat allochtonen nogal eens eten van hun balkon afgooien. Weet eigenlijk niet waarom, ik heb alleen ervaring met psychisch en sociaal gestoorden
Volgens mij heb ik nog niets gedronkenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb al 855 ml gedronken vandaag wajow
Hmm, ok dan..quote:Op maandag 4 februari 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoorHet is geen middelbaar
In hoge school moet alles kloppen; anders heb je geen punten. Ze gaan echt niet zeggen 'nouuuu je krijgt een half puntje want je berekening klopt wel ongeveer een beetje'. Het is goed of fout. Boeit ze verder niet dat je het wel 'snapt'. Ze zeiden toen ook: Denk je dat de klant tevreden zal zijn als je ongeveer de website een beetje in de goeie richting hebt geprogrammeerd?
Het ging niet om programmeren maar om natuurkunde op universiteitquote:Op maandag 4 februari 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In hoge school moet alles kloppen; anders heb je geen punten. Ze gaan echt niet zeggen 'nouuuu je krijgt een half puntje want je berekening klopt wel ongeveer een beetje'. Het is goed of fout. Boeit ze verder niet dat je het wel 'snapt'. Ze zeiden toen ook: Denk je dat de klant tevreden zal zijn als je ongeveer de website een beetje in de goeie richting hebt geprogrammeerd?
Ja maar bij scheikunde ligt dat toch een beetje anders denk ikquote:Op maandag 4 februari 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tot die conclusie zijn wel al vaker gekomen geloof ikquote:Op maandag 4 februari 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk dat het hele lessysteem gewoon heel anders is tussen België en NL![]()
Zo verschillend is dat ook weer niet hoor, heb genoeg vrienden en familie in België op school/uni zitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk dat het hele lessysteem gewoon heel anders is tussen België en NL![]()
Jup true; wellicht daarom dat ik me meestal niet bemoei in dezen discussiesquote:Op maandag 4 februari 2013 14:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tot die conclusie zijn wel al vaker gekomen geloof ik
HELEMAAL GEKquote:Op maandag 4 februari 2013 14:59 schreef Mss het volgende:
Ik houd ook de optie open om wellicht een master in d'n Belgique te doen.
Gij fossiel gijquote:Op maandag 4 februari 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb het ook over 8/9 jaar geleden. Kan me best voorstellen dat het schoolsysteem ook al wat anders is geworden in België
Het zal per studie ook wel anders zijn volgens mij.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo verschillend is dat ook weer niet hoor, heb genoeg vrienden en familie in België op school/uni zitten.
Echt welquote:
Ik was 26quote:Op maandag 4 februari 2013 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt wel![]()
21ste afgestudeerd ermahgerd![]()
Dan word je inderdaad nooit fossielquote:Op maandag 4 februari 2013 15:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgens die theorie is er nog hoop voor mij. Ik ben nog helemaal niet afgestudeerd dus ook geen fossiel
Whoohooquote:Op maandag 4 februari 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan word je inderdaad nooit fossiel
Dan maak je er toch zelf een pdf vanquote:Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Aids docenten die hun powerpoint niet als pdf uploaden
Dan moet ik eerst dat aidsprogramma openen enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 15:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan maak je er toch zelf een pdf van
Wat is er mis met powerpoint?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst dat aidsprogramma openen enzo
Ze moeten er ook niet die effecten gebruiken, het is wetenschappelijk onderwijsquote:Op maandag 4 februari 2013 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is er mis met powerpoint?
Ik vind het juist irritant als docenten een powerpoint gebruiken, daar velen plaatjes over elkaar in 1 sheet plakken met 'effecten' en dat je als pdf dan zo'n zootje krijgt met allemaal van die stukjes van overlappende plaatjes waar je vervolgens niks meer mee kan
Dat zal best, maar sommige dingen zijn met meerkeuze gewoon niet goed genoeg te beoordelen vind ik zelf. Niet waar het wiskundige berekeningen betreft in ieder gevalquote:Op maandag 4 februari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je hoe kkveel tijd het kost om open vraag tentamens na te kijken? Om nog maar te zwijgen over de welles nietes discussies die het geeft Ermahgerd
Dan hadden ze geen docent moeten worden ermahgedquote:Op maandag 4 februari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je hoe kkveel tijd het kost om open vraag tentamens na te kijken? Om nog maar te zwijgen over de welles nietes discussies die het geeft Ermahgerd
Ik bedoel niet de velen salto's en word arts of zo hequote:Op maandag 4 februari 2013 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze moeten er ook niet die effecten gebruiken, het is wetenschappelijk onderwijs
Je cijfer omhoog lullenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dan moeten ze meerdere slides gebruiken slotje opgelost.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de velen salto's en word arts of zo he
Maar als ze een mechanisme uit willen leggen of zo, dan verschijnt de startsituatie en die wordt dan op dezelfde sheet vervangen door een eindsituatie, met wat simulatie erin of zo. Als dat allemaal in 1 slide gebeurt, wordt dat echt een kut pdf
doe es niet zo bijdehand, die mensen moeten echt veeeeeel werken voor hun karige loon hoor. Maar goed.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan hadden ze geen docent moeten worden ermahged
'Het is A'quote:Op maandag 4 februari 2013 15:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je cijfer omhoog lullen![]()
Is me op de middelbare school een keer gelukt met een schoolonderzoek dat bestond uit meerkeuzevragen. Ik was trots
Op de uni is hun loon echt niet zo karig als je denkt hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe es niet zo bijdehand, die mensen moeten echt veeeeeel werken voor hun karige loon hoor. Maar goed.
Ja, vind ik ook, doe ik zelf ook altijd als ik zelf een presentatie maak, maar niet alle docenten doen dat dusquote:Op maandag 4 februari 2013 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moeten ze meerdere slides gebruiken slotje opgelost.
Is best garpig als je dat van de andere kant meemaakt trouwensquote:Op maandag 4 februari 2013 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
'Die 3 college vervallen want dan zit ik bij een congres in *insert willekeurig warm tof land*'
DOEI
Bij minstens de helft van mijn vakken vallen 1 of zelfs meerdere colleges uit omdat zij in het buitenland zitten. Op onze uni staat hun onderzoek ook centraal en doen ze de colleges erbij voor de vorm of om ons te misbruiken als proefpersonenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is best garpig als je dat van de andere kant meemaakt trouwens
Mijn baas is er dus zo een die in een willkeurig collegerooster van een semester dus ALTIJD ergens een probleem heeft met de planning vanwege congressen, seminars, blabla dus bij hem valt ook nog wel eens wat uit
Nee, C was daadwerkelijk een beter antwoord dan wat het cito het goede antwoord vondquote:Op maandag 4 februari 2013 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
'Het is A'
"Ja maar C kan ook!!!'
'OK"
Zoiets?
Proefpersonenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij minstens de helft van mijn vakken vallen 1 of zelfs meerdere colleges uit omdat zij in het buitenland zitten. Op onze uni staat hun onderzoek ook centraal en doen ze de colleges erbij voor de vorm of om ons te misbruiken als proefpersonen
Alles uit proportie trekken zodat het lijkt alsof je zelf altijd gelijk hebt, echt fantastischquote:Op maandag 4 februari 2013 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ProefpersonenLui zijn
Genieten van hun buitenlandse bezoeken
en helemaal niks doen
Zo zijn álle docenten en het is allemaal de schuld van die neger!
Stoppen we nu met zeiken? Mooi !
Wat heeft UNF ermee te maken?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ProefpersonenLui zijn
en helemaal niks doen
Unf is nepneger jongeuh !quote:Op maandag 4 februari 2013 15:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat heeft UNF ermee te maken?
Unf d'r tettenquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ProefpersonenLui zijn
en helemaal niks doen
Zo zijn ÃĄlle docenten en het is allemaal de schuld van die neger!
Als ze dan eenmaal toch in het buitenland zijn, genieten ze er wel van hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ProefpersonenLui zijn
en helemaal niks doen
Alles wordt vergoed toch? Qua eten en slapen? Dat noem ik niet echt een straf ook al ben je daar voor werkquote:Op maandag 4 februari 2013 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ze dan eenmaal toch in het buitenland zijn, genieten ze er wel van hoor
Doe ik ook![]()
Ja, reis, verblijf en eten/drinken wordt vergoedquote:Op maandag 4 februari 2013 15:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles wordt vergoed toch? Qua eten en slapen? Dat noem ik niet echt een straf ook al ben je daar voor werk
Ja dat zou wel een beetje vreemd zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, reis, verblijf en eten/drinken wordt vergoed
Behalve dan als je 's avonds op eigen gelegenheid, buiten de normale maaltijden, nog een kroeg opzoekt, die kosten zijn voor eigen rekening (en terecht)
Maar wel lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
Anywayyyyy,..... Straks naar schoonouders; want schoonpa is jarigGaan we mee eten. Wijntjes drinken... En bank hangen. M.a.w: Zelfde als we thuis eik ook doen
op maandagquote:Op maandag 4 februari 2013 15:35 schreef PriemGirl het volgende:
Anywayyyyy,..... Straks naar schoonouders; want schoonpa is jarigGaan we mee eten. Wijntjes drinken... En bank hangen. M.a.w: Zelfde als we thuis eik ook doen
SOWquote:Op maandag 4 februari 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou trouwens van de action man, ff heen geweest in de lunchpauze.
Voor het bedrag van 10,68 heb ik zes figuurscharen, twee paar oordopjes voor de iPod, vier penlite batterijen, een eyeliner, een setje nagellak met disco kaviaar, twee regenponchos, twee pakjes make up reinigingsdoekjesen een poepschepje.
we hebben er meerdere en dit is de enige goeie, gelukkig erg dichtbijquote:Op maandag 4 februari 2013 15:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
SOW![]()
Helaas is de action in Breda echt dikke shit, daar hebben ze echt geen flikker
weet je zo nog welke maten?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
En voor 1,98 vier haaknaalden bij zeeman
10 en 12 hebben ze ookquote:
Dat is compensatie omdat wij hier geen action hebbenquote:
Ik wil disco kaviaarquote:Op maandag 4 februari 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
Voor het bedrag van 10,68 heb ik zes figuurscharen, twee paar oordopjes voor de iPod, vier penlite batterijen, een eyeliner, een setje nagellak met disco kaviaar, twee regenponchos, twee pakjes make up reinigingsdoekjesen een poepschepje.
In breda niet geweestquote:Op maandag 4 februari 2013 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die hadden ze in Breda niet?
Ik krijg uitslag van die action make-up reinigingsdoekjesquote:Op maandag 4 februari 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg van alle make up reinigingsdoekjes die ik geprobeerd heb jeuk en uitslagquote:Op maandag 4 februari 2013 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik krijg uitslag van die action make-up reinigingsdoekjesIk vond het zo gek dat mijn gezicht vol bultjes zat; tot ik me bedacht wat ik anders gebruikte dan anders
Die heb ik ook echt erg lang gebruikt; maar duuuurrrrrquote:Op maandag 4 februari 2013 16:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik krijg van alle make up reinigingsdoekjes die ik geprobeerd heb jeuk en uitslag
Gebruik nu sinds kort Lush Ultra Bland maar dat is bazenspul zeg!![]()
dit en dit!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik krijg van alle make up reinigingsdoekjes die ik geprobeerd heb jeuk en uitslag
Gebruik nu sinds kort Lush Ultra Bland maar dat is bazenspul zeg!![]()
Ik vind de prijs eigenlijk wel meevallenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heb ik ook echt erg lang gebruikt; maar duuuurrrrr![]()
Dus toen ging ik vanalles proberen (en ik kan ook niet veel hebben); maar verrassend kan ik wel tegen de nivea doekjes
Douchespul van nivea allemaal niet; maar die wel
![]()
Hoe is het nu?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit en dit!
doekjes geven idd uitslag, en UB is bazenspul!
Volgens mij doe ik er ongeveer een half jaar meequote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind de prijs eigenlijk wel meevallen
Het is wel duur in aanschaf, maar volgens mij doe je er vervolgens vrij lang mee. Gebruikte hiervoor de twee-componenten reiniger van nivea en die is per flesje goedkoper, maar die jaag ik er toch best snel doorheen
Ik gebruik het wel alleen voor mijn ogen, de rest doe ik met een facewash die ik voorheen ook gebruikte. Maar dan heb je per keer inderdaad niet zoveel nodig. En het is vele malen minder agressief dat dat boenen wat ik eerst moest doen om bv oogpotlood van UD te verwijderen. Briljant dat die zo goed blijft zitten maar minder handig als je het er dan vanaf wil halen en het lukt nietquote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik er ongeveer een half jaar mee
Heb je al veel met Theodora gespeeld?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nu ook doekjes van de action. Facette sensitive oid?
2x gebruikt met dezelfde lookquote:Op maandag 4 februari 2013 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je al veel met Theodora gespeeld?
Nope...quote:Op maandag 4 februari 2013 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als hij werkt met topcoat that is
Hehe, ik had de look van het kaartje gemaakt gister en B zei ineens spontaan dat ie mijn make up zo mooi vondquote:Op maandag 4 februari 2013 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2x gebruikt met dezelfde look![]()
Ik moet nog ff iets anders bedenken, woensdag denk ik. Morgen weer 'vroeg' op dus dan heb ik daar geen zin in.
dus die doekjes zijn safe voor jou? Dan durf ik ze te proberenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope...
En mijn huid is ongeveer zo gevoelig als een plaat beton...
Alleen vind ik die action doekjes in paarsige verpakking meuren. Die rosige voor de gevoelige huid ruiken prima
Oh dat ziet er wel vreemd uit ja, opgemaakt oog zonder mascaraquote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef megamandy het volgende:
Gister had ik dus ook geprobeerd om een look met Theodora te maken (wilde eerst die van het kaartje namaken, maar ik had de verpakking al weggegooid en op de doos zelf staan de namen van de kleuren niet?) en het was mislukt![]()
In iedere geval was er iets wat vreemd was, viel mij gisteravond dus in dat ik helemaal geen mascara had opgebracht![]()
Ja die kleuren staan op de onderkant van de pans, dan moet je ze er helemaal uithalen, best aids.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef megamandy het volgende:
Gister had ik dus ook geprobeerd om een look met Theodora te maken (wilde eerst die van het kaartje namaken, maar ik had de verpakking al weggegooid en op de doos zelf staan de namen van de kleuren niet?) en het was mislukt![]()
In iedere geval was er iets wat vreemd was, viel mij gisteravond dus in dat ik helemaal geen mascara had opgebracht![]()
Denk dat beton juist niet gevoelig isquote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dus die doekjes zijn safe voor jou? Dan durf ik ze te proberen
Geen idee, heb ze net pas gekocht. Normaal heb ik het kwartjesmerk van de jumbo dus ochquote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dus die doekjes zijn safe voor jou? Dan durf ik ze te proberen
O waitquote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Denk dat beton juist niet gevoelig is
Zoiets dacht ik al maar ik was eigenlijk al twee minuten te laat op mijn ochtendschema dus ik had geen zin om het eruit te gaan frunnikenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die kleuren staan op de onderkant van de pans, dan moet je ze er helemaal uithalen, best aids.
Die heb ik ook gehad, die waren wel okayquote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, heb ze net pas gekocht. Normaal heb ik het kwartjesmerk van de jumbo dus och
Haal je die niet af voor je gaat slapen???quote:Op maandag 4 februari 2013 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, die waren wel okayIk gebruik ze alleen sochtends bij mn oogmakeup dus care.
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef megamandy het volgende:
Jawel, maar sochtends soms panda en ik schiet altijd wel een keer uit ergens meequote:Op maandag 4 februari 2013 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Haal je die niet af voor je gaat slapen???
Hoe ben je 's ochtends panda als je 's avonds alles weghaalt?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel, maar sochtends soms panda en ik schiet altijd wel een keer uit ergens mee![]()
Ik haal met watje en remover weg savonds
Ik heb geen badquote:Op maandag 4 februari 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik schrob gewoon lekker hard met dat doekske over mijn ogen en bakkes als ik in bad zit
Dan komt dat vast ook door het badquote:Op maandag 4 februari 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik schrob gewoon lekker hard met dat doekske over mijn ogen en bakkes als ik in bad zit
Soms lijkt het alsof er zwart tussen mn wimpers blijft hangen en dat wil niet weg niequote:Op maandag 4 februari 2013 16:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe ben je 's ochtends panda als je 's avonds alles weghaalt?
Ik heb van die reinigingsmelk die ik in combi met een wattenstaafje gebruik als ik ben uitgeschoten, werkt ook prima
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik vind daarvoor reinigingsmelk te vet, ik ben raar
Ik zie een verbandquote:Op maandag 4 februari 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik gebruik cheapo reinigingsmelk van de aldi, die is fijn
Och, dat drupje wat ik op een wattenstaafje doe merk ik amperquote:Op maandag 4 februari 2013 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Soms lijkt het alsof er zwart tussen mn wimpers blijft hangen en dat wil niet weg niedus dan panda.
![]()
En ik vind daarvoor reinigingsmelk te vet, ik ben raar
Als ik oogpotlood gebruik, probeer ik dat ook altijd zo goed mogelijk tussen mijn wimpers te krijgen en dat is af en toe een beetje lastig weg te halen zonder al te hard te boenen want bij te hard boenen breken mijn wimpers weer af en zoquote:Op maandag 4 februari 2013 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik krijg alles weg met die euroshopperdoekjes
Ik vind het ook meevallen! Maari k gebruik ultra bland alleen voor mijn oogschaduw en mascara eraf halen en niet voor mijn hele gezichtquote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind de prijs eigenlijk wel meevallen
Het is wel duur in aanschaf, maar volgens mij doe je er vervolgens vrij lang mee. Gebruikte hiervoor de twee-componenten reiniger van nivea en die is per flesje goedkoper, maar die jaag ik er toch best snel doorheen
Wel okay, ik wordt he-le-maal gek van de jeuk maar ik lig wel thuis op de bank dus dat is wel fijn. De zalf helpt voor geen meterquote:
Ik gebruik het inderdaad ook alleen voor oogschaduw en mascaraquote:Op maandag 4 februari 2013 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind het ook meevallen! Maari k gebruik ultra bland alleen voor mijn oogschaduw en mascara eraf halen en niet voor mijn hele gezicht
[..]
Wel okay, ik wordt he-le-maal gek van de jeuk maar ik lig wel thuis op de bank dus dat is wel fijn. De zalf helpt voor geen meter
Zonde dat de foto faalde, ben wel benieuwd want klinkt wel leuk!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb vandaag ook Theodora lookMet geel/zwart en beetje groen in crease ! Onder bruin
En ja heb er foto met mobiel van proberen te maken; die uiteraard goed faalde![]()
dus....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Mmmmm banenenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Straks denk ik banana bread maken als ontbijt
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
Kiek mij overbelicht zijn alles![]()
Maar in het echt is het wel leuk
prettyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoax, dat ben jij niet, je hebt je bril niet op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
wat had je betaald dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik had trouwens paar maanden terug TFSI gekocht via Ebay, in het begin was ie echt fijn en goed zoals ik gewend ben, maar net als nu, vanochtend om half 9 makeup gedaan en de oogschaduw in m'n crease is gewoon wegdus heb wel een neppert gekocht helaas
gelukkig heb ik nog een Paintpot van Mac
8 euro ofzo dacht ikquote:
ja hey, wie weet was het gewoon hetzelfde alleen veel goedkoperquote:Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
8 euro is wel een aardige fakegarantie ja
goeden details welquote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Onderbroek maar weggeflikkerd want was grijs dus blijf je vast zien. Legging in de wasmachine gefrot na uitgespoeld te hebben en van dat extra vlekverwijder spul erop.
DAFUQ
Ik kap in dat soort situaties, ben ik voorlopig van de toffe verrassingen af.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN HET WORDT CARNAVAL. Pil doorslikken of toch maar ff kappen?
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik ben verbaasd, snorry
Normaal is het dan een beetje
Ja dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN HET WORDT CARNAVAL. Pil doorslikken of toch maar ff kappen?
Waar haal je nou vandaan dat wij dit willen weten?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Onderbroek maar weggeflikkerd want was grijs dus blijf je vast zien. Legging in de wasmachine gefrot na uitgespoeld te hebben en van dat extra vlekverwijder spul erop.
DAFUQ
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar haal je nou vandaan dat wij dit willen weten?
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar haal je nou vandaan dat wij dit willen weten?
Ja ik kap wel gewoonquote:Op maandag 4 februari 2013 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kap in dat soort situaties, ben ik voorlopig van de toffe verrassingen af.
Tenminste, dat deed ik altijd. Nu gewoon maar braaf elke drie strips een stopweek.
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind Skjoe al zo erg met d'r beschrijvingen van hoe d'r rode klats in d'r bad ronddrijft![]()
Maar dit slaat echt alles![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind Skjoe al zo erg met d'r beschrijvingen van hoe d'r rode klats in d'r bad ronddrijft![]()
Bij Skjoe kan ik nog doen alsof het 1 drupje isquote:Op maandag 4 februari 2013 17:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
DIT IS HEUL NIET ZO ERG ALS SKJOE MET DR RODE KLATS
Tut, in koud water zetten en dan een berg zout eroverheen, dan gaat het er écht uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
DAFUQ
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nu ook 3x strip doorslikken, want anders word ik het de 15e, en dat vind ik nou niet echt fijn als ik wordt geopereerd enzo
Het zit nu al in de wasmasjien. Is het er niet uit dan enkeltje prullenbakquote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tut, in koud water zetten en dan een berg zout eroverheen, dan gaat het er écht uit.
Ja ik snap, ik schrok wel want zo erg is het nooitquote:Op maandag 4 februari 2013 17:39 schreef Incantrix het volgende:
Ah, dat scheelt. Toen ik miskraamde alsof je een kraan wagenwijd opendraait all over mijn broek van 70 euro was ik toch erg blij met dezen tip
Ermahgerdquote:Op maandag 4 februari 2013 17:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wou laatst eettafel bestellen maar was eerst ff langs de winkel gegaan. Zei die vrouw dat tafel opgehaald moet worden in magazijn in haarlem of anders bezorgen voor 120 euro. Dus ik plaatst nu bestelling via hun webshop, staat er bezorgkosten 0 euro ... prima
dat was allemaal gelogen om jullie op te naaienquote:Op maandag 4 februari 2013 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk ben je een man?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was allemaal gelogen om jullie op te naaien
wist je dat nog niet dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je een man?![]()
Nee?
Hoax want zeer goeden tettenquote:
Watskebeurt?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft masja geklaagd over het make up topic?
Ik gok het.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft masja geklaagd over het make up topic?
Kip was matig aan het garpen en da's nu weg.quote:
www.tettenconcurrent.nlquote:Op maandag 4 februari 2013 18:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoax want zeer goeden tetten
Ja doe eens uitleggenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kip was matig aan het garpen en da's nu weg.
Nee, klopt.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja doe eens uitleggen
En ik dacht dat Mylene mod af was? of was dat iemand anders?
die is weer terug, zal ook wel een hormonale crewruzie geweest zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja doe eens uitleggen
En ik dacht dat Mylene mod af was? of was dat iemand anders?
En waren ze oprecht kwetsend of mogen we nu op Fok over iedereen garpen maken behalve over Masja?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mir heeft masja-opmerkingen uit het schminktopic gegumd.
Vrouwenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is weer terug, zal ook wel een hormonale crewruzie geweest zijn
het was nog niet eens kwetsend, dus ik denk het.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En waren ze oprecht kwetsend of mogen we nu op Fok over iedereen garpen maken behalve over Masja?
Over de Masja-garpen toch wel?quote:
Nee toch? Een mod mag daar toch niet over kletsen?quote:Op maandag 4 februari 2013 18:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Over de Masja-garpen toch wel?
En heeft Kip nu weer een ban, of dat nog net niet?
ditquote:Op maandag 4 februari 2013 18:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee toch? Een mod mag daar toch niet over kletsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |