Zodat de blubbers extra opvallen?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ondertussen Obese terugkijken, gezellig.
Waarom zetten ze die mensen eigenlijk de hele tijd in ondergoed in beeld?
Zodat je extra goed kan zien hoe obees ze in werkelijkheid zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
shock-tv ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
hier ook!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op dit moment tosti mozzarella pesto
ERMAGERD IK VOEL ME ZO VERBONDENquote:
Mozzarella tomaat lijkt me dan nog wel lekker, de rest zou ik nie hoevenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren gehad:
- Kaas-jam
- Mozzarella tomaat
- Kaas-gember
- Chocopasta-banaan.
En nu dus mozzarella pesto, speciaal pesto gehaald
Ik vind dat je dan best veel goed moet hebben om te kunnen slagen, of ligt dat aan mijquote:Het tentamen bestaat uit 40 MC-vragen. De grens voor onvoldoende/voldoende ligt op 26/27 punten. Voor elke juist beantwoorde vraag krijgt u één punt.
Neuh, normale hoeveelheid wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan best veel goed moet hebben om te kunnen slagen, of ligt dat aan mij
Best redelijk hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan best veel goed moet hebben om te kunnen slagen, of ligt dat aan mij
Vind ik wel meevallen. In theorie zou je 25% goed kunnen hebben door overal A in te vullen. Dus vind het logisch dat je meer dan de helft goed moet hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind het juist weinig. Ze hebben ook een gokrisico.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Andere is al een tijd geleden ja, maar daar hoefde je veel minder goed te hebben als ik het goed onthouden heb.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Mss het volgende:
Is dit pas je eerste tentamen dan? Je bent toch al een hele tijd bezig?
Nee, tot nu toe helemaal niets.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:18 schreef Mss het volgende:
Moeten jullie eigenlijk ook wel eens schrijven, of presentaties geven of iets in groepsverband maken?
Een opleiding zonder groepswerk?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, tot nu toe helemaal niets.
Hierna krijg ik wel statistiek/onderzoek dus dat is weer totaal anders.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een opleiding zonder groepswerk?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde zeggen GIEV, maar ik moet alleen nog maar schrijven nu.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een opleiding zonder groepswerk?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 14:18 schreef Mss het volgende:
Moeten jullie eigenlijk ook wel eens schrijven, of presentaties geven of iets in groepsverband maken?
Ja dat zal heus wel bij andere vakken ook aan bod komen maar nu niet nee.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:23 schreef Mss het volgende:
Helemaal niks schrijven? Geen scriptie, werkstuk, essay of iets? Maar dat moet je toch ook leren?
Mja ik vind dat docenten als ze niet willen dat wij gaan gokken maar geen multiple gok eh choice tentamens moeten maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
Wij moesten 12 op 20 halen. Maar ons gokken werd verminderd door het systeem... Als je foutief antwoord had aangeduid; kreeg je -2; bij niks invullen -1; goed antwoord +1
Oohh dan. Ik dacht dat het helemaal niet in de studie zat.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat zal heus wel bij andere vakken ook aan bod komen maar nu niet nee.
Zulk een valsheidquote:Op maandag 4 februari 2013 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
Wij moesten 12 op 20 halen. Maar ons gokken werd verminderd door het systeem... Als je foutief antwoord had aangeduid; kreeg je -2; bij niks invullen -1; goed antwoord +1
Dat kun jij best vindenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik vind dat docenten als ze niet willen dat wij gaan gokken maar geen multiple gok eh choice tentamens moeten maken.
Ik vind multiple gok choice sowieso een rare vorm van tentamen doen. Gewoon open vragen vind ik een betere manier om te testen of iemand de stof wel of niet begrepen heeftquote:Op maandag 4 februari 2013 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ik vind dat docenten als ze niet willen dat wij gaan gokken maar geen multiple gok eh choice tentamens moeten maken.
Oh bij ons hebben ze ook gokberekening hoor, maar geen idee hoe dat zit.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat kun jij best vindenLiefst ook dat ze de antwoorden voorzeggen?
Ik vond het eik best een brijlantheid om de gokkers zo tegen te gaan
Ja dat dusquote:Op maandag 4 februari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh bij ons hebben ze ook gokberekening hoor, maar geen idee hoe dat zit.
Als ze niet willen dat je gokt -> open vragen stellen vind ik een betere optie.
Ze HOEVEN geen multiple choice tentamen te maken
Daarom ook die velen meer dan de helft vragen goed moeten hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh bij ons hebben ze ook gokberekening hoor, maar geen idee hoe dat zit.
Als ze niet willen dat je gokt -> open vragen stellen vind ik een betere optie.
Ze HOEVEN geen multiple choice tentamen te maken
Pff, die zijn irritant...quote:Op maandag 4 februari 2013 14:28 schreef Mss het volgende:
Wij hebben essaytentamens. Ter plekke een klein essay schrijven. Hele specifieke vragen, dus vooral geen kwestie van 'schrijf alles op wat je weet'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |