Zodat de blubbers extra opvallen?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ondertussen Obese terugkijken, gezellig.
Waarom zetten ze die mensen eigenlijk de hele tijd in ondergoed in beeld?
Zodat je extra goed kan zien hoe obees ze in werkelijkheid zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
shock-tv ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
hier ook!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op dit moment tosti mozzarella pesto
ERMAGERD IK VOEL ME ZO VERBONDENquote:
Mozzarella tomaat lijkt me dan nog wel lekker, de rest zou ik nie hoevenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gisteren gehad:
- Kaas-jam
- Mozzarella tomaat
- Kaas-gember
- Chocopasta-banaan.
En nu dus mozzarella pesto, speciaal pesto gehaald
Ik vind dat je dan best veel goed moet hebben om te kunnen slagen, of ligt dat aan mijquote:Het tentamen bestaat uit 40 MC-vragen. De grens voor onvoldoende/voldoende ligt op 26/27 punten. Voor elke juist beantwoorde vraag krijgt u één punt.
Neuh, normale hoeveelheid wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan best veel goed moet hebben om te kunnen slagen, of ligt dat aan mij
Best redelijk hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan best veel goed moet hebben om te kunnen slagen, of ligt dat aan mij
Vind ik wel meevallen. In theorie zou je 25% goed kunnen hebben door overal A in te vullen. Dus vind het logisch dat je meer dan de helft goed moet hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind het juist weinig. Ze hebben ook een gokrisico.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |