Nog een fanquote:
ben mobiel, heelaasch ze zal hier de nacht moeten doorbrengenquote:Op maandag 4 februari 2013 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een fan
Kut Gaygay zal haar alleen niet lang laten staan
We zullen goed voor haar zorgen.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ben mobiel, heelaasch ze zal hier de nacht moeten doorbrengen
Dat kan ik niet verzekerenquote:
Ze heeft een snoezig klein kreuntje.quote:
stop maar wat in haar mond danquote:Op maandag 4 februari 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft een snoezig klein kreuntje.
een slaappil, want ik heb geen zin vannacht.quote:
of extacy, staat ze in de,ochtend klaar voor jequote:Op maandag 4 februari 2013 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een slaappil, want ik heb geen zin vannacht.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 02:12 schreef JRRY het volgende:
Ik ga dood echt nu
Ik weet dat Beyonce NU performt maar ik kan het niet zien
aah geen goeie stream gevonden en kan moeilijk nu nog bbc2 aanzetten maar reacts op twit zijn psotief.quote:
Morgen maar herhaling kijken danquote:Op maandag 4 februari 2013 02:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
aah geen goeie stream gevonden en kan moeilijk nu nog bbc2 aanzetten maar reacts op twit zijn psotief.
Duhhhh Beyonce.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
Niks over de Superbowl-wedstrijd zelf trending? raar
hey manquote:Op maandag 4 februari 2013 08:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Voornaammiddelnaamachternaambanaan
* VoornaamAchternaam zit in de lesquote:Op maandag 4 februari 2013 08:54 schreef Rockiejj het volgende:
En gewoon nu alweer uit bed he!
Wat ben ik verschrikkelijk goed!
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Daarom was ik ook gevlucht naar flevoland
Universal Serial Busquote:Op maandag 4 februari 2013 09:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Okee Okee, waar staat USB voor (niet googlen)
ja heerlijk die maandagenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
des te eerder het weer weekend is
lekker leuke dingen doen en er heel veel zin in hebben zoals een echtr maandagquote:Op maandag 4 februari 2013 09:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heerlijk die maandagen
ja ik heb er echt veel zin in, fuck weekenden, ik wil maandagquote:Op maandag 4 februari 2013 10:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
lekker leuke dingen doen en er heel veel zin in hebben zoals een echtr maandag
goed kunnen slapen?quote:
Valt wel meequote:Op maandag 4 februari 2013 10:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
lekker leuke dingen doen en er heel veel zin in hebben zoals een echtr maandag
Maak me ff jaloers jaquote:
prom, leuk he die maandagen. ik wist dat je ze niet mocht maar ben blij dat je ze begint te waarderen!quote:
ja ik leer het welquote:Op maandag 4 februari 2013 10:10 schreef supersof het volgende:
[..]
prom, leuk he die maandagen. ik wist dat je ze niet mocht maar ben blij dat je ze begint te waarderen!
oh dat is kutquote:
Niet piekeren hoor, meer dagdromenquote:
deed ik expresquote:Op maandag 4 februari 2013 10:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt wel mee
[..]
Maak me ff jaloers ja
goed zoquote:
oh dat is wel oke tochquote:Op maandag 4 februari 2013 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet piekeren hoor, meer dagdromen
ik verstond het eerst ook nietquote:
dat liedje van emili sandequote:
Ik deed het liever tijdens het slapen, wel zo efficientquote:
Ik geef opquote:Op maandag 4 februari 2013 10:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik heb er echt veel zin in, fuck weekenden, ik wil maandag
qmusic net als taxquote:Op maandag 4 februari 2013 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke zender luisterde jij ookalweer?
ja dat is waarquote:Op maandag 4 februari 2013 10:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik deed het liever tijdens het slapen, wel zo efficient
quote:
vertel mij wat, koppijn, maandag, stage, heerlijke combinatiequote:Op maandag 4 februari 2013 10:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik geef op
Vrolijk doen op maandag is stom
Ik wordt nooit gebeldquote:Op maandag 4 februari 2013 10:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat gaat de appie me zitten bellen dan
Waarom moeten ze dat melden? Het loopt toch van rechtswege af?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik weet dat mijn contract afloopt in Februari en nu sta ik in week 7 niet meer ingeroosterd maar zoiets moeten ze toch ruim van te voren melden
Ik vind het anders wel raar
wow ik zal er maar eens achteraan gaanquote:Op maandag 4 februari 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik weet dat mijn contract afloopt in Februari en nu sta ik in week 7 niet meer ingeroosterd maar zoiets moeten ze toch ruim van te voren melden
Achteraan gaan, en anders even vragen in het AH WGR topicquote:Op maandag 4 februari 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
dat weet je alleen als je opneemtquote:Op maandag 4 februari 2013 10:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat gaat de appie me zitten bellen dan
Nou stel ik wist het niet? Dan ben ik werkloos en kan ik mijn dingen niet betalen enzo, ik bel ze vanmiddag wel maar ik vind het gewoon niet netjes als ze het niet meldenquote:Op maandag 4 februari 2013 10:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dat melden? Het loopt toch van rechtswege af?
Zit in de lesquote:Op maandag 4 februari 2013 10:23 schreef supersof het volgende:
[..]
dat weet je alleen als je opneemt![]()
Dat mag de pret niet bederven tochquote:Op maandag 4 februari 2013 10:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vertel mij wat, koppijn, maandag, stage, heerlijke combinatie
bij ons belden ze gewoon in de lesquote:
Maandag is gewoon een en al ellendequote:Op maandag 4 februari 2013 10:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat mag de pret niet bederven toch
Eerste les van dit semester, laat ik even sociaal doenquote:Op maandag 4 februari 2013 10:26 schreef supersof het volgende:
[..]
bij ons belden ze gewoon in de les
Hoe kun je dat niet weten? Je weet toch wanneer je arbeidsovereenkomst afloopt? Dan bieden ze je of een nieuw contract aan of niet. Je kunt daar ook om vragen maar als het deze maand al afloopt krijg ik niet sterk de indruk dat ze willen verlengen? Het is niet netjes van ze als ze dat wel willen doen maar het initiatief bij jou neerleggenquote:Op maandag 4 februari 2013 10:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou stel ik wist het niet? Dan ben ik werkloos en kan ik mijn dingen niet betalen enzo, ik bel ze vanmiddag wel maar ik vind het gewoon niet netjes als ze het niet melden
wow vet!quote:Op maandag 4 februari 2013 10:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is een voorbeeld van wat ik moet gaan maken, best grappig
windosill.com
maarja ik vraag me dan af waarom ik dan wel met alle geweld perse bij die vergadering moet zijn als ik er 2 weken later toch uitvliegquote:Op maandag 4 februari 2013 10:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kun je dat niet weten? Je weet toch wanneer je arbeidsovereenkomst afloopt? Dan bieden ze je of een nieuw contract aan of niet. Je kunt daar ook om vragen maar als het deze maand al afloopt krijg ik niet sterk de indruk dat ze willen verlengen? Het is niet netjes van ze als ze dat wel willen doen maar het initiatief bij jou neerleggen
Moet je vooral op fok zittenquote:Op maandag 4 februari 2013 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eerste les van dit semester, laat ik even sociaal doen
Het kan ook zijn dat ze de boel daar zelf niet op orde hebben. Het is hoe dan ook lullig wat ze doen want als jij het initiatief neemt staan hun sterker in het bieden van bijv. weer een contract voor 6 of 12 maanden.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maarja ik vraag me dan af waarom ik dan wel met alle geweld perse bij die vergadering moet zijn als ik er 2 weken later toch uitvliegBeetje apart wel imo maargoed
Maarja ze mogen je contract maar 3x verlengen voor 1 jaar, daarna moet het een vast contract worden mocht het verlengd worden en bij mij is het al 3x een jaarcontract geweestquote:Op maandag 4 februari 2013 10:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze de boel daar zelf niet op orde hebben. Het is hoe dan ook lullig wat ze doen want als jij het initiatief neemt staan hun sterker in het bieden van bijv. weer een contract voor 6 of 12 maanden.
Tenzij in de CAO is opgenomen dat hiervan wordt afgeweken (volgens mij en het lijkt me sterk).quote:Op maandag 4 februari 2013 10:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maarja ze mogen je contract maar 3x verlengen voor 1 jaar, daarna moet het een vast contract worden mocht het verlengd worden en bij mij is het al 3x een jaarcontract geweest
Ben je zo vaak afwezig dan? En ziek melden is toch niet zo'n probleem?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat een teringzooi nu moet ik me verplicht ziekmeldn om geen bezoekje van de leerplicht ambtenaarvte krijgen
Hoezo? Je bent niet ziek maar je wil niet naar schoolquote:Op maandag 4 februari 2013 10:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wat een teringzooi nu moet ik me verplicht ziekmeldn om geen bezoekje van de leerplicht ambtenaarvte krijgen
Ik ben standaard elke dag te laat. Nee, maar ik wou net met goede wil naar school gaan jeweet me best doen enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 10:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je zo vaak afwezig dan? En ziek melden is toch niet zo'n probleem?
Dan doe je dat morgen toch! Geen man over boord johquote:Op maandag 4 februari 2013 10:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ben standaard elke dag te laat. Nee, maar ik wou net met goede wil naar school gaan jeweet me best doen enzo
Elke dag te laat zijn is natuurlijk een keuzequote:Op maandag 4 februari 2013 10:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ben standaard elke dag te laat. Nee, maar ik wou net met goede wil naar school gaan jeweet me best doen enzo
Morgen is het te laat, het moment is NUquote:Op maandag 4 februari 2013 10:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan doe je dat morgen toch! Geen man over boord joh
(hoop ik voor je)
Dan heb je het verpestquote:Op maandag 4 februari 2013 10:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Morgen is het te laat, het moment is NU
Ja een keuze met nare nadelen eraan vastquote:Op maandag 4 februari 2013 10:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Elke dag te laat zijn is natuurlijk een keuze
Dat is vaker het geval en te verwachten als je altijd te laat bent. Niet handigquote:Op maandag 4 februari 2013 10:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja een keuze met nare nadelen eraan vast
Vreemd dat school daar zo laks mee omgaat eigenlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben wel blij dat het ze hier niet boeit of je er bent of niet
Die paar minuten treuzelen en wat langer in bed liggen dan nodig houden mij op de been, anders zou ik nu doorgedraaid zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 10:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is vaker het geval en te verwachten als je altijd te laat bent. Niet handig
ja gewoon niet hoeven te gaan als je niet wilt.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mbo, hbo?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
de neujkquote:
Maar als je niet gaat ben je zo de lul hoor. Les volgen doe je voor je zelfquote:Op maandag 4 februari 2013 10:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemd dat school daar zo laks mee omgaat eigenlijk
Je kunt ook je wekker een kwartier eerder zetten en dan datzelfde scenario hebben. Dan kun je ook treuzelen en gevoelsmatig iets langer in bed liggen. Het is maar net wat je jezelf aanwent denk ikquote:Op maandag 4 februari 2013 10:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die paar minuten treuzelen en wat langer in bed liggen dan nodig houden mij op de been, anders zou ik nu doorgedraaid zijn
Vaak wel inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2013 10:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als je niet gaat ben je zo de lul hoor. Les volgen doe je voor je zelf
HBOquote:
Ik heb me wekker al 10 min eerder staan, al een maandquote:Op maandag 4 februari 2013 10:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt ook je wekker een kwartier eerder zetten en dan datzelfde scenario hebben. Dan kun je ook treuzelen en gevoelsmatig iets langer in bed liggen. Het is maar net wat je jezelf aanwent denk ik
Dat is dan dus niet genoegquote:Op maandag 4 februari 2013 10:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik heb me wekker al 10 min eerder staan, al een maand
Welke opleiding?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar later in het semester is het vooral projecten realiseren, kan ik thuis veel fijner doen op mijn pc, twee schermen enzo
Communication and Multimedia Designquote:
Ow vet, ben je handig met photoshop?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Communication and Multimedia Design
Ik kan er aardig mee overweg, maar er is zo veel in dat programma wat ik nooit zal ontdekkenquote:Op maandag 4 februari 2013 10:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow vet, ben je handig met photoshop?
ja ik vind het vreemd maarja mijn teamleider is er vanmiddag dus ga na stage nog even langs voor duidelijkheidquote:Op maandag 4 februari 2013 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenzij in de CAO is opgenomen dat hiervan wordt afgeweken (volgens mij en het lijkt me sterk).
Een andere 'truuk' is dat ze je langer dan 3 maanden geen werk aanbieden en dan kunnen ze weer opnieuw beginnen met tijdelijke contracten
Ronduit asociaal dat je nu nog niets weet terwijl nu je 3e jaarcontract afloopt. Echt belachelijk!
Zou ik ook doen! Ik vind het in geen geval netjes, of ze nu wel of niet een contract zullen aanbieden voor onbepaalde tijd. Succes!quote:Op maandag 4 februari 2013 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik vind het vreemd maarja mijn teamleider is er vanmiddag dus ga na stage nog even langs voor duidelijkheid
Ja dankjewel, komt vast wel goedquote:Op maandag 4 februari 2013 10:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou ik ook doen! Ik vind het in geen geval netjes, of ze nu wel of niet een contract zullen aanbieden voor onbepaalde tijd. Succes!
tips on asking a girl outquote:Op maandag 4 februari 2013 10:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Schoolsysteem faalt
[ afbeelding ]
Was zo'n actual advice mallard dat je een meisje na valentijnsdag moet uitvragen. Ik zie de logica nietquote:
Nee ik zat niet op /r/gonewildquote:Op maandag 4 februari 2013 11:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
of zit je die reddit fap ding te bekijken?
Deruit, gijquote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef supersof het volgende:
ik lig nog in bed en over een half uur moet ik hebben gedoucht, gegeten, afwasmachine uitgeruimd en hond uitgelaten hebben._
Hoezo dan? Omdat ze dan wanhopig is?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was zo'n actual advice mallard dat je een meisje na valentijnsdag moet uitvragen. Ik zie de logica niet
[..]
Nee ik zat niet op /r/gonewild
'
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was zo'n actual advice mallard dat je een meisje na valentijnsdag moet uitvragen. Ik zie de logica niet
Ik weet het niet, boeit ook nietquote:Op maandag 4 februari 2013 11:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo dan? Omdat ze dan wanhopig is?
Geen zin. En waarschijnlijk moet ik toch pas 13.15 beginnen maar kan ook 12.15 zijn.quote:
Dat gaat 'm niet wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef supersof het volgende:
ik lig nog in bed en over een half uur moet ik hebben gedoucht, gegeten, afwasmachine uitgeruimd en hond uitgelaten hebben._
Kan je niet op plaza kijken?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen zin. En waarschijnlijk moet ik toch pas 13.15 beginnen maar kan ook 12.15 zijn.
Valentijnsdag had leuk kunnen zijn zou ik nog een vriendin hebbenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet het niet, boeit ook niet
Valentijnsdag
mwa geforceerd gedoequote:Op maandag 4 februari 2013 11:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Valentijnsdag had leuk kunnen zijn zou ik nog een vriendin hebben
staat er volgens mij niet in. Maar zal ff kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kan je niet op plaza kijken?
Fingers crossedquote:Op maandag 4 februari 2013 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dankjewel, komt vast wel goed
Knap als je dat kunt in 30 minutenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef supersof het volgende:
Oh kan ik wel, maar geen zin inquote:
nee ik vind het commerciële geforceerde bendequote:Op maandag 4 februari 2013 11:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij gaat niets doen op valentijn?
Ja in mijn agenda staat ook 13.15. dus blijf gewoon denk ik!quote:
Anders hoor je het vanzelf welquote:Op maandag 4 februari 2013 11:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja in mijn agenda staat ook 13.15. dus blijf gewoon denk ik!
Ja maar ik was zaterdag ook al te laatquote:Op maandag 4 februari 2013 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anders hoor je het vanzelf wel
Ja echt ontzettend de hele tijd niets doen, maar drie van de vier zijn er wel mensen en dan gaan we toepenquote:
Ja je ging nog later slapen dan ikquote:Op maandag 4 februari 2013 11:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik was zaterdag ook al te laatverslapen
anders bellen ze wel waar je blijft en bij 1 keertje is er nog geen man overboordquote:Op maandag 4 februari 2013 11:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hebt gelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 11:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ja kan het ook heel romantish makenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ik vind het commerciële geforceerde bende
Toepenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend de hele tijd niets doen, maar drie van de vier zijn er wel mensen en dan gaan we toepen
Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja je ging nog later slapen dan ik
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anders bellen ze wel waar je blijft en bij 1 keertje is er nog geen man overboord
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar ik was zaterdag ook al te laatverslapen
het valt op een donderdagquote:Op maandag 4 februari 2013 11:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ja kan het ook heel romantish makendierentuin fok tv kijken
Lekker saampjes FOK!enquote:Op maandag 4 februari 2013 11:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ja kan het ook heel romantish makendierentuin fok tv kijken
hoezoquote:Op maandag 4 februari 2013 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar deze valentijnsdag wordt zoveel beter dan de vorige
Ik word niet gedumpt nadat ik alle moeite moest doe om een relatie met een paranoide suicidale ex te reddenquote:
oh haha, ja dan kan het alleen beter wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik word niet gedumpt nadat ik alle moeite moest doe om een relatie met een paranoide suicidale ex te redden
Was de seks wel goed?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik word niet gedumpt nadat ik alle moeite moest doe om een relatie met een paranoide suicidale ex te redden
Lange afstands, ze stuurde een smsje ''gaat hem niet meer worden dit''quote:
Telefoonseks?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lange afstands, ze stuurde een smsje ''gaat hem niet meer worden dit''
Ik maar bellen dus
quote:
In de hoop dat het het waard is. Maarja, paranoia is dan niet zo handigquote:Op maandag 4 februari 2013 11:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
Maar waarom zou je sws een lange afstands relatie aangaan/?
dat meisje was paranoia of jij?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In de hoop dat het het waard is. Maarja, paranoia is dan niet zo handig
zij. Zelfmoordpoging want mijn telefoon stond uit, was aan het leren voor tentamens en dat wist zequote:Op maandag 4 februari 2013 11:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat meisje was paranoia of jij?
Hoe kom je dan aan zo'n meisje in de eerste plaats?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In de hoop dat het het waard is. Maarja, paranoia is dan niet zo handig
skype toggggquote:Op maandag 4 februari 2013 11:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
best wel als je kunt klaarkomen van de stem van je partner
en je wil haar nu terug omdat?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zij. Zelfmoordpoging want mijn telefoon stond uit, was aan het leren voor tentamens en dat wist ze
nicht van een maat van me.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan zo'n meisje in de eerste plaats?
ehm niet? Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en je wil haar nu terug omdat?
Daar zal je maat blij mee zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nicht van een maat van me.
sorry dat begreep ik uit je valentijn postsquote:Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ehm niet? Alsjeblieft niet zeg
happensquote:Op maandag 4 februari 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry dat begreep ik uit je valentijn posts
maakt niet uit, het is nog vroegquote:Op maandag 4 februari 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry dat begreep ik uit je valentijn posts
het is nog maandagochtend inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2013 11:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maakt niet uit, het is nog vroeg
geloof je agenda maarquote:Op maandag 4 februari 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
of zal ik toch 12.15 gaan? ik twijfel
Gewoon nietquote:Op maandag 4 februari 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
Ja denk dat ik dat maar doe idd. En wat als het wel 12.15 wasquote:
Kquote:Op maandag 4 februari 2013 11:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan ik met supersof bijpraten en klessebessen
Ja echt welquote:Op maandag 4 februari 2013 11:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Kan ik met supersof bijpraten en klessebessen
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Haterrrr, pr gemacht wegens haat
naw geloof je agendaquote:Op maandag 4 februari 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
oke doe ikquote:
dankjequote:Op maandag 4 februari 2013 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga een treintje pakken. Sof succes met werken
Ik nog nietquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoeveel moest je afstaan aan je pooier?
ja alarm van 12u eerste maandag van de maandquote:
nee zit mobiel op stagequote:Op maandag 4 februari 2013 12:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
http://en.massivemusicquiz.com/ Wie komt spelen? En welke game, hits rock of old hits?
ohquote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
is toch eht laatste liedje, nu komt een nieuwe ronde
ik hoorde roxanne en typte dat inquote:
valsspelerquote:Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik hoorde roxanne en typte dat in
en toen op google artiest gezocht
deze weet ik niet hoor. allemaal niet eigenlijkquote:
WTF GARANDMASTER FLASH WAS FOUT %@#$%quote:Op maandag 4 februari 2013 12:18 schreef supersof het volgende:
laten we pop doen dan.
of rap en hip hop van mij part
ja ben ik nu!quote:Op maandag 4 februari 2013 12:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
WTF GARANDMASTER FLASH WAS FOUT %@#$%
oke pop?
rap en hiphopquote:Op maandag 4 februari 2013 12:18 schreef supersof het volgende:
laten we pop doen dan.
of rap en hip hop van mij part
okequote:
ja is goedquote:Op maandag 4 februari 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
ah gaygay ik moet gaan
hond uitlaten enzo. Doen vanavond wel keertje goed?
jaquote:Op maandag 4 februari 2013 12:24 schreef supersof het volgende:
volgens mij hoef ik pas om 13.15 te beginnen. anders hadden ze nu wel gebeld toch?
Zo herkenbaar ditquote:Op maandag 4 februari 2013 10:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hahah lekker I guessquote:Op maandag 4 februari 2013 12:38 schreef Taexon het volgende:
Middag
Vmbo voer alluzzz
[ afbeelding ]
jammer dat het niet van de Ap is met euroshopper energyquote:Op maandag 4 februari 2013 12:38 schreef Taexon het volgende:
Middag
Vmbo voer alluzzz
[ afbeelding ]
Mede oud-vmbo'erquote:Op maandag 4 februari 2013 12:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jammer dat het niet van de Ap is met euroshopper energy
Ik weet maar me collega ging naar de dirkquote:Op maandag 4 februari 2013 12:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jammer dat het niet van de Ap is met euroshopper energy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |