Handigquote:Op maandag 4 februari 2013 18:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens wat shoarma rijst kerrie opwarmen
Vanmiddag een bak vol gemaakt voor 3 dagen
Have fun. Als mijn bordje leeg is, ga ik effe naar de groente boerquote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Handig
Ik ga me maar eens aankleden () en naar de winkel
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Have fun. Als mijn bordje leeg is, ga ik effe naar de groente boer
voor volwassenen
Whuahaha lekker hoor. Ik vreet als een varkenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik daar ook alweer heen
En eerst nog ff peukje roken voor ik ga
Jezus da's wel heel snelquote:Op maandag 4 februari 2013 19:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Whuahaha lekker hoor. Ik vreet als een varken
Mijn bordje is nu al leegTering. Dat wordt weer
een methaanfeestje vanavond
wat is alpha brain?quote:Op maandag 4 februari 2013 17:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik voel me goed, heb een goede dag op school gehad, waarbij ik voor mijn gevoel met de juiste mensen groepen heb gevormd, heb ideeën besproken voor een spel dat ik wil maken met anderen, en voor mijn gevoel werkt dat Alpha Brain erg goed, ik heb te weinig geslapen, maar ik heb mentaal geen moeite gehad met dingen, waarschijnlijk door dat spul
Oh, en ik heb net schoongemaakt wat ook altijd goed voelt![]()
Zo maar eens skypen/wiet roken met een Amerikaanse kennis van mij!
Zeauw en ik heb tussendoor de groenteboer gebeld om eenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jezus da's wel heel snelIk doe er al 3 uur over om naar de winkel te gaan
Een nootroop, een stof die je mentaal scherper maakt, merk wel echt verschil, zelfs na wiet gerookt te hebbenquote:
Helloquote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga er ook eentje draaien
Oh en hoi en zo!
Oh dear... daar ga je me in ieder geval niet tegenkomen, da's een zekerheidjequote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik ga 22 Februari met mn mama naar de huishoudbeurs, is wel grappig en zij wilt graag heen en heeft niemand om mee heen te gaanAch mams betaald en je komt met genoeg zooi weer thuis haha (vooral eten, make-up *als vrouw dan*, kleding etc.)
Het is echt minder erg dan 't klinkt.Wel iets voor vrouwen, dat wel maar zeker niet voor alleen maar huishoud vrouwen hahaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh dear... daar ga je me in ieder geval niet tegenkomen, da's een zekerheidje
Hahaha ja maar als de beelden weer voorbij komen op tv moet ik soms toch een beetje huilen vanbinnenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is echt minder erg dan 't klinkt.Wel iets voor vrouwen, dat wel maar zeker niet voor alleen maar huishoud vrouwen haha
Snap ik.. Moet wel eerlijk zeggen dat ik vooral heen ga voor mijn moeder. Zij gaat er heel graag heen en vind het best wel sneu als ze er alleen heen moet. Zal ik zelf ook niet leuk vinden. Vind het er ook niet vreselijk dus heb het voor haar overquote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hahaha ja maar als de beelden weer voorbij komen op tv moet ik soms toch een beetje huilen vanbinnen![]()
Alleen is ook niets nee en zo kan je er toch een leuk dagje uit van makenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik.. Moet wel eerlijk zeggen dat ik vooral heen ga voor mijn moeder. Zij gaat er heel graag heen en vind het best wel sneu als ze er alleen heen moet. Zal ik zelf ook niet leuk vinden
Daarom! ik doe haar er een enorm plezier mee en ik weet nu al dat ik toch wel dingetjes van haar ga krijgen (leuke nagellak, kleding ofzo) dus achquote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Alleen is ook niets nee en zo kan je er toch een leuk dagje uit van maken
Wow netjes..quote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik doe nog steeds met dezelfde wiet van 3 weken terug
Toen ik nog werkte (quote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel of ik nog naar de shop ga, liefst ga ik wel zodat ik morgen waarschijnlijk niet heen hoef (genoeg te doen morgen) maar ben ook wel lui en ga er elke dag al heen-vandaag nog niet dus-
Wow.. netjes. Ik doe echt geen week met 2 gram haha!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Toen ik nog werkte () deed ik zo'n 2 weken met 2 gram, da's nu echt wel even anders
![]()
Nu een weekje ongeveer
Ik draai zo'n 4 jointjes per dag denk ik, vanaf een uurtje of 18-20 meestal. Maar ik stop vrij weinig in een fieper, dus ik moet 2 pakjes vloeitjes halen per 2 gram wietquote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow.. netjes. Ik doe echt geen week met 2 gram haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |