Moslims? Er is nog niet zo lang geleden een topic geloten over Moslims.. is er wat met ze?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die witte kap is alleen vanwege die vlekken. Ik heb niks tegen negerts. Zolang ze geen moslim zijn uiteraard.
suvio!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij ook wel eens gepeanimunust of zoiets
verdomme help me eens jongens hoe was dat woord ook weer![]()
Ze sponsort mijn forum. Zal wel zijn omdat ze respect heeft voor de journalistieke bijdragen van nowlive.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb niks met niemand. Net zo makkelijk
Hahahha poelifinarioquote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ben 30 kilo afgevallen sinds ik jou de laatste keer nam.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Yvonne vraagt altijd naar die bolle als ze er is, ik snap er geen bal van, hij kan z'n snikkel niet eens zien met die dikke pens van 'm
Zat jij ook niet bij op het forum?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh vertel, dat lijkt me wel een rede om Jian te nemenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ben 30 kilo afgevallen sinds ik jou de laatste keer nam.
Dat wilde ik in dat topic zetten maar dat kan niet meer.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moslims? Er is nog niet zo lang geleden een topic geloten over Moslims.. is er wat met ze?
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die witte kap is alleen vanwege die vlekken. Ik heb niks tegen negerts. Zolang ze geen moslim zijn uiteraard.
Ja, ik had wat onder de leden waardoor dat gebeurt, maar dat dingetje van jou woog toch geen 30 kilo ..quote:Op zondag 3 februari 2013 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ben 30 kilo afgevallen sinds ik jou de laatste keer nam.
Uitkijken! het mag dan m'n halfzus zijn, maar die hoer betekent net genoeg voor me om iemand af te knallen.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wilde ik in dat topic zetten maar dat kan niet meer.![]()
Maar laten we het onderwerp niet veranderen, ik lees net dat sly's zus een blauwtje heeft gelopen omdat Blondi meer sex-appeal heeft.![]()
op dat evil won jongen jongen dat was van voor de oorlogquote:
Joh ga lekker op facebook met je onzin.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Uitkijken! het mag dan m'n halfzus zijn, maar die hoer betekent net genoeg voor me om iemand af te knallen.
Phoeheej.. gelukkig ken ik Sly's zus helemaal niet, en val ik ook nog eens niet op blond, en helemaal niet op Sly's enzo dat maakt alles zoveel makkelijker!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wilde ik in dat topic zetten maar dat kan niet meer.![]()
Maar laten we het onderwerp niet veranderen, ik lees net dat sly's zus een blauwtje heeft gelopen omdat Blondi meer sex-appeal heeft.![]()
Fair enuf!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Uitkijken! het mag dan m'n halfzus zijn, maar die hoer betekent net genoeg voor me om iemand af te knallen.
Zonder gekheid. Bevalt me goed wat slanker.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik had wat onder de leden waardoor dat gebeurt, maar dat dingetje van jou woog toch geen 30 kilo ..
Oeh de koffie wordt steeds lekkerderquote:Op maandag 4 februari 2013 00:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
kan je dan nog wel slapen straks??quote:Op maandag 4 februari 2013 00:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Oeh de koffie wordt steeds lekkerder
Bek houwe en je plaats kennen.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ga lekker op facebook met je onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |