Niks?quote:
Geen Ellenquote:
Why you so happy?quote:
om TTquote:Op zondag 3 februari 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen Ellen
[..]
Why you so happy?
3 jaar geleden dat je voor 't laatst verliefd was?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Rockiejj waarom zo geforceerd bezig met je postcount dan?
Ik voel dat er iets speciaals gebeurd dan!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Rockiejj waarom zo geforceerd bezig met je postcount dan?
hoe oud was jij ook alweer?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
3 jaar geleden dat je voor 't laatst verliefd was?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Wauw. Wat een hit.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weddenschap?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik voel dat er iets speciaals gebeurd dan!
Ik ben dagelijks voor een split second verliefdquote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, je stelt een vraag aan mij in je DM waar ik over aan het nadenken benquote:Op zondag 3 februari 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
stu, beetje jammer dat je niet op dm reageert
Dan ben je toch niet verliefd sukkel.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks voor een split second verliefd
16.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je stelt een vraag aan mij in je DM waar ik over aan het nadenken ben
Het gevoel bekruipt me dat ik onlangs iets flink verkeerd heb gedaan eigenlijk.
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet verliefd sukkel..
Maar sexy..quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Te jong
Minstens 16 zodat ik geen alcohol hoef te halen
Daar is geen sprake van hoor. Je DM laat aan duidelijkheid niets te wensen overquote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]___ stu, als je mijn dm niet begrijpt...
Mijn DM: Waarom denken mensen gelijk dat ik boos of verdrietig of whatever ben als ik opeens anders reageerquote:Op zondag 3 februari 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is geen sprake van hoor. Je DM laat aan duidelijkheid niets te wensen over
Het is meer hier binnen deze reeks. Ik krijg oprecht de indruk dat ik iets verkeerds heb gedaan of gezegd in jouw richting. Maar goed, ik zal me dan wel vergissen.
Zoals gezegd zal ik mij wel vergissenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn DM: Waarom denken mensen gelijk dat ik boos of verdrietig of whatever ben als ik opeens anders reageer
Hoezo denk je dat je iets verkeerd hebt gezegdik word er echt gek van.
Nee, dan vind je iemand leuk.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik ben wel regelmatig verliefd eigenlijk
Danku.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is de SC, niet de DM's. Just so you two know
Ja. Ik kan toch even kortaf reageren omdat ik met iets anders bezig ben of jij interpreteert het gewoon anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoals gezegd zal ik mij wel vergissen
Ja maar hij reageerde niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geloof me, ik ben dan wel verliefdquote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dan vind je iemand leuk.
Verliefd is anders
Ik heb geen enkel DM bericht openbaar gemaakt. Dus waar meen je mij op te moeten wijzen?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hij bedoelt dat we het in DM moeten bespreken.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel DM bericht openbaar gemaakt. Dus waar meen je mij op te moeten wijzen?
Hoezo doet het er niet toe? Niet wederzijds?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben dan wel verliefd
Niet dat het er toe doet
Zeker, maar daar doelde ik niet op. Doet er voor hier niet toequote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo doet het er niet toe? Niet wederzijds?
Wat doe je dan precies?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens serieus over mijn toekomst gaan nadenken. Ik vind mijn huidige baan niet echt leuk meer en stel het al maanden uit om er eens over na te gaan denken. Puur gemakzucht dus
Doe gek en neem ontslag en ga op vakantie.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens serieus over mijn toekomst gaan nadenken. Ik vind mijn huidige baan niet echt leuk meer en stel het al maanden uit om er eens over na te gaan denken. Puur gemakzucht dus
Dat gaat niet zomaar, is een grote stap..quote:Op zondag 3 februari 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe gek en neem ontslag en ga op vakantie.
Wat doe je, wat wil je en hoe snel wil je dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
alles kan.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zomaar, is een grote stap..
Punt is dat ik dat best zou willen maar het vandaag de dag niet de ideale tijd is om een goede baan zomaar op te zeggen. Het blijkt redelijk uitdagend om iets anders leuks te vinden wat ik zo om mij heen hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe gek en neem ontslag en ga op vakantie.
Ik met kinderen (onderwijs), geen idee en mogelijk dit jaarquote:Op zondag 3 februari 2013 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat doe je, wat wil je en hoe snel wil je dat?
Stuart M dusquote:Op zondag 3 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik met kinderen, geen idee en mogelijk dit jaar
Busschauffeur en snoephandelaar?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik met kinderen, geen idee en mogelijk dit jaar
Jammer dat jij nooit in staat blijkt om normaal te reageren. Je meent grappig te zijn met domme opmerkingen maar toont geen enkele inhoud. Prima hoor, als je zo bent maar het is soms wel eens vervelend.quote:
Meester Stuart, tof!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik met kinderen (onderwijs), geen idee en mogelijk dit jaar
Soms = vaak.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat jij nooit in staat blijkt om normaal te reageren. Je meent grappig te zijn met domme opmerkingen maar toont geen enkele inhoud. Prima hoor, als je zo bent maar het is soms wel eens vervelend.
Waarom moest ik lachenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat jij nooit in staat blijkt om normaal te reageren. Je meent grappig te zijn met domme opmerkingen maar toont geen enkele inhoud. Prima hoor, als je zo bent maar het is soms wel eens vervelend.
Nog 1!!!!!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
hoe lang duurt 1 tel bij jou daninternetstruggles alles
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel een bazige opmerking van een white knight
ja oke dat is waarquote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een stap terug zetten kan dan meestal niet meer dus goed nadenken is het meeste werk
GEFELICITEERDquote:
Mooi gezegdquote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een stap terug zetten kan dan meestal niet meer dus goed nadenken is het meeste werk
nou zegquote:
ohjeetjequote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nog maar 750 en dan heb ik je ingehaald
Ik heb er weinig last van. Ik heb alleen niet zoveel zin om elke dag maar de andere kant op te kijkenquote:
Ja, das waar, is al paar keer gebeurd nu als ik er over na denkquote:Op zondag 3 februari 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van. Ik heb alleen niet zoveel zin om elke dag maar de andere kant op te kijken
Klopt. Ik moet zeggen dat ik me ook wel schuldig voel dat hier gisteren of eergisteren (geen idee meer wanneer dit was) er een aantal lieden hier kwamen om tegen jou lullig te doen. Ik heb namelijk het idee dat dit mede te maken had met mijn bezoek aan hun SC.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, das waar, is al paar keer gebeurd nu als ik er over na denk
dat van prom dusquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
OMG DE OP VAN BROWNIE IS WEG BOEHOE
Je bent gay?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Faux. het volgende:
heuj ik heb weer een dilemma
ik was vorig jaar heel goed bevriend met iemand, alleen toen bleef ie zitten en hebben we nooit meer contact gehad. nu wil ik 'm terug, hoe ga ik dat aanpakken?
je moet doen waar je je goed bij voeltquote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
Misschien is het wel beter als ik terugga naar het posten zoals ik steeds deed. Oppervlakkig
Opbellen en gewoon doen alsof er niets is verandertquote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Faux. het volgende:
ik was vorig jaar heel goed bevriend met iemand, alleen toen bleef ie zitten en hebben we nooit meer contact gehad. nu wil ik 'm terug, hoe ga ik dat aanpakken?
gewoon aansprekenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Faux. het volgende:
Neequote:
Op een forum gaat het natuurlijk niet alleen om mij lieverdquote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je moet doen waar je je goed bij voelt
Ja oke maar je kan heus wel een keer wat kwijtquote:Op zondag 3 februari 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op een forum gaat het natuurlijk niet alleen om mij lieverd
En gelijk in de aanval gaan, zo van 'ik mis hoe het was, let us be friends again' of langzaam opbouwen?quote:
Ik zal me nu weer wat liever gedragen. Of althans, dat ga ik proberenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja oke maar je kan heus wel een keer wat kwijt
Gewoon casual beginnen lijkt me, merk je vanzelf hoe het van de andere kant komtquote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
En gelijk in de aanval gaan, zo van 'ik mis hoe het was, let us be friends again' of langzaam opbouwen?
Ja, je had niet naar hun sc moeten gaan, wat ik al dus zei.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Ik moet zeggen dat ik me ook wel schuldig voel dat hier gisteren of eergisteren (geen idee meer wanneer dit was) er een aantal lieden hier kwamen om tegen jou lullig te doen. Ik heb namelijk het idee dat dit mede te maken had met mijn bezoek aan hun SC.
Nee, gewoon, hee hoe gaat ie? heb je wel leuke klas enzo, vind het wel jammer dat we niet meer bij elkaar in de klas zitten. Want nu praten we nauwelijks meer.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
En gelijk in de aanval gaan, zo van 'ik mis hoe het was, let us be friends again' of langzaam opbouwen?
quote:
Het is toch niet zo dat je ruzie hebt? Door hoe het leven is gelopen ben je elkaar tijdelijk even uit het oog verloren en nu heb je er behoefte aan om weer contact met hem te hebben. Dat gebeurd zo vaak johquote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je wat aantrekken van wat mensen op het internet zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, je had niet naar hun sc moeten gaan, wat ik al dus zei.
Maar niet schuldig voelen joh, het boeit me echt niet wat ze zeggen
Of ja, paar maanden geleden zou het me geboeid hebben, maar ik sta er boven nu
Het boeit mij wel. Het is storend, kinderachtig, onnodig en zelfs asociaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, je had niet naar hun sc moeten gaan, wat ik al dus zei.
Maar niet schuldig voelen joh, het boeit me echt niet wat ze zeggen
Of ja, paar maanden geleden zou het me geboeid hebben, maar ik sta er boven nu
HI-HA-HO.....quote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ging gister zo voor een deur poepen en toen aanbellen en die kinderen renden zo gillend van enthousiasme naar de deur en toen deden ze open en zagen ze de poep en riepen ze zo MAHAAAM ER LIGT POEP VOOR DE DEUR en toen moest mama de poep opruimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
ik moest lachenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ging gister zo voor een deur poepen en toen aanbellen en die kinderen renden zo gillend van enthousiasme naar de deur en toen deden ze open en zagen ze de poep en riepen ze zo MAHAAAM ER LIGT POEP VOOR DE DEUR en toen moest mama de poep opruimen
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
HI-HA-HO.....jeweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Dientje2.0quote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
hahahahaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
als dientje dat gaat doen met sinterklaas
omdat Dientje fucking baas is en hij dat doetquote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom vind ik dit grappig?
Dientjequote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat Dientje fucking baas is en hij dat doet
Ja, maar jij vroeg toch niet of ze hierheen kwamen om "originele" grappen over me te maken johquote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit mij wel. Het is storend, kinderachtig, onnodig en zelfs asociaal.
Mijn bezoek aan een andere SC had in ieder geval niet als doel om mensen hierheen te halen die dan op jou gaan lopen zeiken. Toch sorry
I know, achteraf gezien was ik ook dom bezig. Maar ik was al onzeker toen door een bepaalde persoon, dus als meer mensen over me gingen lullen, dan ga je er zelf in gelovenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je wat aantrekken van wat mensen op het internet zeggen
Behalve als het lief is, natuurlijk
Wat?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
als dientje dat gaat doen met sinterklaas
Als je denkt dat je daar gelukkiger van wordt moet je dat gewoon doenquote:
True, maar geen idee of ie nog wel contact met mij wil hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat je ruzie hebt? Door hoe het leven is gelopen ben je elkaar tijdelijk even uit het oog verloren en nu heb je er behoefte aan om weer contact met hem te hebben. Dat gebeurd zo vaak joh
Zou kunnen, maar dan heb je kans dat je zo'n gesprek hebt en vervolgens de volgende dag weer alles vergeten is. Ik wil echt dat ie denkt van 'wow Faux. mist me en ik hem eigenlijk ookquote:Op zondag 3 februari 2013 23:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, gewoon, hee hoe gaat ie? heb je wel leuke klas enzo, vind het wel jammer dat we niet meer bij elkaar in de klas zitten. Want nu praten we nauwelijks meer.
dat van die poep op sinterklaasavondquote:
Nee nee die nietquote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef promisionxexposed het volgende:
Okayquote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar jij vroeg toch niet of ze hierheen kwamen om "originele" grappen over me te maken joh
Geen sorry, het maakt mij niks uit
Trots op jequote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef Angel-Joy het volgende:
I know, achteraf gezien was ik ook dom bezig. Maar ik was al onzeker toen door een bepaalde persoon, dus als meer mensen over me gingen lullen, dan ga je er zelf in geloven
Maar daar ben ik nu overheen gegroeid, schakeltje in mijn hoofd is om enzulks
Dat is het ding juist, word ik nietquote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je denkt dat je daar gelukkiger van wordt moet je dat gewoon doen
Dat merk je vanzelf. Maak geen probleem van iets dat mogelijk geen probleem is. Het kan prima dat hij net als jij ook gewoon blij is om weer contact te hebben!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
True, maar geen idee of ie nog wel contact met mij wil hebben.
Den je dan niet dat dat niet kan met een normaal gesprek?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef Faux. het volgende:
[..]
True, maar geen idee of ie nog wel contact met mij wil hebben.
[..]
Zou kunnen, maar dan heb je kans dat je zo'n gesprek hebt en vervolgens de volgende dag weer alles vergeten is. Ik wil echt dat ie denkt van 'wow Faux. mist me en ik hem eigenlijk ook"
Probeer het dan niet te doen. Makkelijk gezegd, ik weet het maar het helpt inderdaad geen balquote:Op zondag 3 februari 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het ding juist, word ik niet
Ti-kofquote:
Mag ik nu een sticker???quote:Op zondag 3 februari 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Trots op je
[..]
Dat is het ding juist, word ik niet
Je weet, mijn leven is een verhaal maar die is in episodes zeg maar opgedeelt episode 1 maar de tijden zijn wel door elkaar dus ik connect gewoon 2004 met 2013 gewoon.. maarjaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vertel je dikke verhaal dan anders wordt Tax boos
Weet nietquote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Den je dan niet dat dat niet kan met een normaal gesprek?
Dat hoorde ik onlangs via-via. Ik hoop echt dat het waar is.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf. Maak geen probleem van iets dat mogelijk geen probleem is. Het kan prima dat hij net als jij ook gewoon blij is om weer contact te hebben!
ohquote:Op zondag 3 februari 2013 23:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met puntjes, het heeft te maken met komma's
Ik krijg de indruk dat je je onnodig druk maakt. Bel hem gewoon en het komt vast wel goedquote:Op zondag 3 februari 2013 23:21 schreef Faux. het volgende:
Dat hoorde ik onlangs via-via. Ik hoop echt dat het waar is.
Sweet dreamsquote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
Maar jongens ik ga lekker slapen, doei!
Same!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
Hoe noemen jullie je ouders? Ik gewoon pap en mam.
Maar elke keer als ik pap zeg, zegt mijn moeder yoghurt____
Not too bad thanks. Hoe is het met jou?quote:
Je moederquote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
Maar jongens ik ga lekker slapen, doei!
Zo flauwquote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
sterkte met het verlies Dientjequote:Op zondag 3 februari 2013 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je weet, mijn leven is een verhaal maar die is in episodes zeg maar opgedeelt episode 1 maar de tijden zijn wel door elkaar dus ik connect gewoon 2004 met 2013 gewoon.. maarja
Nou ja..
Ik had 20 minuten erom gedaan om me joint te rollen, daarna kon ik eindelijk smoken dus 1 kwart opgesmoked begon ik na te denken over het leven, zeg maar de verhalen nadat ik weer beetje bewust werd wou ik weer een hijsje nemen dus ik steek me aansteker aan en hou me joint bij me mond en wou hijsen, maar er zat geen joint in me vingers want die was eruit geglipt ofzo..
En ik zoeken op de grond bleek dat die in een emmer met water was gevallen omdat ik bij de deur smoke
Toen moest ik weer rollen
Prima. Ja genoten. echt een geweldige film, alles klopte gewoon. muziek, perfecte acteurs, hard confronterend onderwerp. Echt een aanraderquote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Hoe is het met jou?
Duidelijk is dat je hebt genoten van je film
he jij daar meestalquote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Zo flauw![]()
Maar ik zeg ook gewoon pap&mam hoor
quote:
Echt zo flauw iddquote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo flauw![]()
Maar ik zeg ook gewoon pap&mam hoor
quote:
Ja, dankjequote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sterkte met het verlies Dientje
Goed om te horen!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. Ja genoten. echt een geweldige film, alles klopte gewoon. muziek, perfecte acteurs, hard confronterend onderwerp. Echt een aanrader
Jup jupquote:
Welke film?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. Ja genoten. echt een geweldige film, alles klopte gewoon. muziek, perfecte acteurs, hard confronterend onderwerp. Echt een aanrader
Djangoquote:
Djangoquote:
Nou, het gaat. Ik vond het hier op het forum eigenlijk niet buitengewoon gezellig en soms begrijpen mensen elkaar niet of niet goed. Ach, het is geen slechte avondquote:
Ja die humorquote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Django![]()
''Who is that nigger on a horse?''
Naja het wel om een negerquote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
Bij de naam django moet ik denken aan een man die in het oerwoud of jungle woont en die is losgeslagen (unchained)___
Mwah je moet er wel tegen kunnen. best pittig onderwerp, die je wel laat nadenken over racisme en slavernij enzo. gingen ook paar vrouwen halverwege weg omdat ze er niet tegen konden.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja het wel om een neger
spannendquote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zag trouwens dat ik vannacht nog iets dronken heb gepost
Hoe laatquote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hier? of fb?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb er 0 problemen mee. Maar ik ben dan ook gehard door het internet. The shit i've seen...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah je moet er wel tegen kunnen. best pittig onderwerp, die je wel laat nadenken over racisme en slavernij enzo. gingen ook paar vrouwen halverwege weg omdat ze er niet tegen konden.
Jij en je sarcasme ook altijdquote:
Slaap lekkerquote:
Ik ook niet hoor. Juist dat harde maakt die hele film perfect.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er 0 problemen mee. Maar ik ben dan ook gehard door het internet. The shit i've seen...
[..]
Jij en je sarcasme ook altijd
2/3 uur ofzo. Dat jullie tof zijnquote:
Bothquote:
ik vond het echt spannend hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er 0 problemen mee. Maar ik ben dan ook gehard door het internet. The shit i've seen...
[..]
Jij en je sarcasme ook altijd
Duhquote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee ik ga de Halftime Show kijken duh.
alles voor jerquote:
Oh niet gezienquote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2/3 uur ofzo. Dat jullie tof zijn
[..]
Both
Dan was je inderdaad flink bezopen als dat ook aan mij gericht wasquote:Op zondag 3 februari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2/3 uur ofzo. Dat jullie tof zijn
jaaaaquote:
Hoezo, je bent ook tof hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan was je inderdaad flink bezopen als dat ook aan mij gericht was
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn maar thanksquote:Op zondag 3 februari 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo, je bent ook tof hoor
ja ik jou ookquote:
Vond het al vreemd dat je er zo weinig wasquote:
Ja nou ja zaterdag en vrijdag waren wel leuk en vandaag ook wel maar vandaag weinig gedaan, alleen maar dvd gekeken van de beste meidengroep ooit en de hele dag gedaan over monopoly. leuk maar tochquote:Op zondag 3 februari 2013 23:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik jou ook hoor, hoe was het?
watdan?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Jezus, ik heb weer complete nutteloze ruzies gemist zie ik?
Als het die naam mag hebben dan jaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Jezus, ik heb weer complete nutteloze ruzies gemist zie ik?
Kansloos..quote:
Beetje droevig inderdaad is het welquote:
Nou met mijn ogenquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
....:')quote:
Ik snap je vraag niet zo goedquote:
ja ik bedoel, lees je alles terug of alleen tt's fzoquote:Op zondag 3 februari 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet zo goedIk kan vorige topics toch teruglezen? Ik zag al aan de TT`s dat er weer wat was
Ja ik meen het hoor, als dit om de zoveel topics gebeurt ben ik snel weg hier.quote:
nee tuurlijk nietquote:Op zondag 3 februari 2013 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik bedoel, lees je alles terug of alleen tt's fzo
hoezo dat dan weerquote:Op zondag 3 februari 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik meen het hoor, als dit om de zoveel topics gebeurt ben ik snel weg hier.
ohjaaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee tuurlijk nietbeetje vluchtig doorgelezen.
Nou vind jij dat wel leuk dan? dat gebitch over en weer?quote:
er was niks aan de hand tot iemand het nodig vond om met haar hele gang een nutteloze discussie aan te gaan met msacras over iets wat msacras zeiquote:Op zondag 3 februari 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er niet door weg.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou vind jij dat wel leuk dan? dat gebitch over en weer?
Misschien moet ik ook maar opstappenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja ik weet wie je bedoelt. zal maar niks erover zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er was niks aan de hand tot iemand het nodig vond om met haar hele gang een nutteloze discussie aan te gaan met msacras over iets wat msacras zei
haha verstandigquote:Op zondag 3 februari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja ik weet wie je bedoelt. zal maar niks erover zeggen
Naja bedoel meer weg als in een stuk minder actief posten hier.quote:
als iedereen gewoon normaal doet komen ze niet meer. hoop ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja bedoel meer weg als in een stuk minder actief posten hier.
wie is ze, ik heb een heeeel klein vermoeden maar durf het niet uit te spreken.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
als iedereen gewoon normaal doet komen ze niet meer. hoop ik.
Doe dat ook maar weer niet. want dan komt iedereen gelijk weer terugquote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
wie is ze, ik heb een heeeel klein vermoeden maar durf het niet uit te spreken.
geef je ze alleen maar een goed gevoel vanquote:
Was het maar zo logischquote:Op zondag 3 februari 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
als iedereen gewoon normaal doet komen ze niet meer. hoop ik.
Ik vermoed dat je het goed hebtquote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
wie is ze, ik heb een heeeel klein vermoeden maar durf het niet uit te spreken.
ja ik weet het nu sof is mijn infobron.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe dat ook maar weer niet. want dan komt iedereen gelijk weer terugals je topics terugleest weet je het wel.
hey djquote:Op zondag 3 februari 2013 23:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga door tot 's ochtends laat
draai nog maar een plaatquote:
Okquote:
what up?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
Okay, nu ben ik geloof ik toch wel redelijk pissed off
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |