Niks?quote:
Geen Ellenquote:
Why you so happy?quote:
om TTquote:Op zondag 3 februari 2013 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen Ellen
[..]
Why you so happy?
3 jaar geleden dat je voor 't laatst verliefd was?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Rockiejj waarom zo geforceerd bezig met je postcount dan?
Ik voel dat er iets speciaals gebeurd dan!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Rockiejj waarom zo geforceerd bezig met je postcount dan?
hoe oud was jij ook alweer?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
3 jaar geleden dat je voor 't laatst verliefd was?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Wauw. Wat een hit.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weddenschap?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik voel dat er iets speciaals gebeurd dan!
Ik ben dagelijks voor een split second verliefdquote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, je stelt een vraag aan mij in je DM waar ik over aan het nadenken benquote:Op zondag 3 februari 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
stu, beetje jammer dat je niet op dm reageert
Dan ben je toch niet verliefd sukkel.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben dagelijks voor een split second verliefd
16.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je stelt een vraag aan mij in je DM waar ik over aan het nadenken ben
Het gevoel bekruipt me dat ik onlangs iets flink verkeerd heb gedaan eigenlijk.
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan ben je toch niet verliefd sukkel..
Maar sexy..quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Te jong
Minstens 16 zodat ik geen alcohol hoef te halen
Daar is geen sprake van hoor. Je DM laat aan duidelijkheid niets te wensen overquote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]___ stu, als je mijn dm niet begrijpt...
Mijn DM: Waarom denken mensen gelijk dat ik boos of verdrietig of whatever ben als ik opeens anders reageerquote:Op zondag 3 februari 2013 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar is geen sprake van hoor. Je DM laat aan duidelijkheid niets te wensen over
Het is meer hier binnen deze reeks. Ik krijg oprecht de indruk dat ik iets verkeerds heb gedaan of gezegd in jouw richting. Maar goed, ik zal me dan wel vergissen.
Zoals gezegd zal ik mij wel vergissenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn DM: Waarom denken mensen gelijk dat ik boos of verdrietig of whatever ben als ik opeens anders reageer
Hoezo denk je dat je iets verkeerd hebt gezegdik word er echt gek van.
Nee, dan vind je iemand leuk.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik ben wel regelmatig verliefd eigenlijk
Danku.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit is de SC, niet de DM's. Just so you two know
Ja. Ik kan toch even kortaf reageren omdat ik met iets anders bezig ben of jij interpreteert het gewoon anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoals gezegd zal ik mij wel vergissen
Ja maar hij reageerde niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geloof me, ik ben dan wel verliefdquote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dan vind je iemand leuk.
Verliefd is anders
Ik heb geen enkel DM bericht openbaar gemaakt. Dus waar meen je mij op te moeten wijzen?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hij bedoelt dat we het in DM moeten bespreken.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel DM bericht openbaar gemaakt. Dus waar meen je mij op te moeten wijzen?
Hoezo doet het er niet toe? Niet wederzijds?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben dan wel verliefd
Niet dat het er toe doet
Zeker, maar daar doelde ik niet op. Doet er voor hier niet toequote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoezo doet het er niet toe? Niet wederzijds?
Wat doe je dan precies?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens serieus over mijn toekomst gaan nadenken. Ik vind mijn huidige baan niet echt leuk meer en stel het al maanden uit om er eens over na te gaan denken. Puur gemakzucht dus
Doe gek en neem ontslag en ga op vakantie.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik toch maar eens serieus over mijn toekomst gaan nadenken. Ik vind mijn huidige baan niet echt leuk meer en stel het al maanden uit om er eens over na te gaan denken. Puur gemakzucht dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |