abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 februari 2013 @ 22:08:07 #1
386760 Tod
To To Tod
pi_122441239
Aankomende zomer willen wij, een groep met gasten tussen de 18 en 20 jaar op vakantie gaan. Het gaat ons vooral om het feesten (en het regelen van mooie dames). Nu waren we vorig jaar als eind-examenreis naar albufeira, wat ons destijds erg goed beviel. Echter zijn we opzoek naar een nieuwe locatie, en de hoofdvraag is hierbij vooral: "Waar kunnen wij de beste man/vrouw-verhouding vinden?" Dus het liefste hebben wij zoveel mogelijke vrouwen en zo weinig mogelijk concurrerende gasten om ons heen.
pi_122441571
Ik zou een nash equiliberium doen met je vrienden, wordt iedereen gelukkig. Krijg je alleen nooit de mooiste meid mee :). http://dse.univr.it/lubian/documents/Micro2006/beautiful_mind.pdf
pi_122441633
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:12 schreef Brembo het volgende:
Ik zou een Nash equiliberium gebruiken om de vrouwen zo goed mogelijk te verdelen :P:

But think about the situation where a dominant strategy is not possible. Or two "best situations" exist. Nash's equilibrium was illustrated with the example of the classic "battle of the sexes". Let us say a man and woman wanted to go out. The woman wants to go for a ballet and the man wants to go for prize-fighting show. They can only go to one show. The woman gets 1 unit of happiness if she goes to the ballet. The man gets 1 unit of happiness if he goes to the prize fight. They both get 1 unit of happiness if their partner accompanies them. They get -1 unit of happiness if their partner does not accompany them. Think about this situation as a 2 X 2 matrix with man as Y axis and woman as X axis. 0,0 represents man and woman together in prize-fight competition(man =2, woman =1). 0,1 represents man in prize fight and woman in ballet (man=-1, woman =-1). 1,0 represent man in ballet and woman in prizefight(both are so unhappy that man and woman each are -5 units unhappy). 1,1 is where man and woman are in ballet (man =1, woman =2). When man and woman sit and decide where they want to go, how do they decide? Their decision should result in a large amount of happiness units. Now clearly a more sophisticated dominant strategy is required.
Volgens mij kun je het beste nog even voor je tentamen gaan leren, want dit heeft er echt geen drol mee te maken :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 3 februari 2013 @ 22:15:29 #4
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_122441768
Denk je nou echt dat als er een plek bestaat waar veel meer vrouwen zijn, iemand die informatie aan een 'groep gasten' gaat prijsgeven?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 3 februari 2013 @ 22:16:39 #5
394966 Mr.No.One
No one gives a FOK!
pi_122441858
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef Strani het volgende:
Denk je nou echt dat als er een plek bestaat waar veel meer vrouwen zijn, iemand die informatie aan een 'groep gasten' gaat prijsgeven?
dit
Remember Yesterday
Dream about Tomorrow
LIVE TODAY
pi_122442103
Lesbos
pi_122442112
Ik zoek een jongerenverkansie waar de verhouding mannen/(lekkere) vrouwen 1:20 is. :@ En ze moeten ook zonder condoom willen. :9~
Je suis Charlie Sheen
  zondag 3 februari 2013 @ 22:20:35 #8
386760 Tod
To To Tod
pi_122442182
Oké, meer vrouwen is misschien wat te hoog ingezet. Maar we hoorden verhalen over bijvoorbeeld Lloret, waar de verhouding 80/20 was. Dat lijkt me dus nogal akelig als er ook locaties zijn met een aanzienlijk betere verhouding, niet?
  zondag 3 februari 2013 @ 22:21:31 #9
386760 Tod
To To Tod
pi_122442255
Dus, weten jullie goede bestemmingen, anders dan albufeira?
  zondag 3 februari 2013 @ 22:21:35 #10
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_122442264
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:20 schreef Tod het volgende:
Oké, meer vrouwen is misschien wat te hoog ingezet. Maar we hoorden verhalen over bijvoorbeeld Lloret, waar de verhouding 80/20 was. Dat lijkt me dus nogal akelig als er ook locaties zijn met een aanzienlijk betere verhouding, niet?
Ik denk dat al die typische jongerenbestemmingen meer mannen aantrekken, eigenlijk.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zondag 3 februari 2013 @ 22:23:00 #11
236046 NotYou
tigerblood
pi_122442377
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:20 schreef Tod het volgende:
Niets aan de hand toch? Gewoon zorgen dat je op z'n minst met z'n vieren bent en jij als eerste mag. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_122444469
Brazilie en dan het binnenland in. Niet het echt toeristische maar als buitenlander maak je snel contact. Iedereen gaat daar bijna elke avond wel ergens uit omdat het altijd mooi weer is, dus er is zat te doen.

Veel mooie vrouwen en het uitgaan is spotgoedkoop
pi_122444629
Marmaris misschien?
pi_122460359
als je echt zo graag makkelijk wil scoren, ga naar een badplaats dat overspoeld is door Engelsen. scoringskans 99% al ben je nog zo lelijk!
kans op een soa trouwens ook 99%. maar ja pilletje in je mik en je bent er weer van af :)
pi_122460763
Rimini is goed. Durf geen percentages te noemen maar beter dan bijv, chersonissos of albufeira.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 18:38:43 #16
378208 werkman1
lang dun en lekker
pi_122518088
ga naar malta, st julians...
Anders Argeles sur mer, in frankrijk... (wel vooral jongeren)

Over het algemeen geldt (zover ik heb gezien)
Hoe kleiner/pittoresker het plekje, hoe meer meisjes
  dinsdag 5 februari 2013 @ 19:25:15 #17
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_122519975
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:12 schreef Brembo het volgende:
Ik zou een nash equiliberium doen met je vrienden, wordt iedereen gelukkig. Krijg je alleen nooit de mooiste meid mee :). http://dse.univr.it/lubian/documents/Micro2006/beautiful_mind.pdf
:') _O-
pi_122521618
ik weet niet hoe het ergens anders zit, en of inmiddels de tijden veranderd zijn, maar 10 jaar geleden werkte een vriend van me als DJ is Lloter de Mar. En de verhouding man vrouw, was ongeveer 4:1 waar bij het ook nog zo was dat de hoofdprijzen onder de reisleiders vergeven werden, en het grote deel van de belangrijkste prijzen viel ook in handen van barmannen en proppers. De hoofdprijzen wat betreft bar personeel ging naar de bedrijfsleiders en DJ's.

Vrouwen houden over het algemeen voor de rustigere bestemmingen, en die feest beesten, ja die laten zich dan ook wel graag door de mannen versieren waar ook echt mee te feesten valt, dus, ja sorry.

Je kan natuurlijk naar Thailand gaan, daar denk je dat de verhouding anders ligt ;)
Maar algemeen, wil je echt op vakantie gaan, en met alle soa's naar huis komen die er te krijgen zijn, en heb je niet te veel gelijkenis met Brat Pit ( of wie is het tegenwoordig ?)
Ik zou niet voor de standaard jongeren vakanties gaan , maar beter eens voor de rustigere plaatsen gaan, en lekker een kratje op het balkon.
en ga je toch naar Lloret de Mar..... dit kan je bebeuren
pi_122526679
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 19:48 schreef Roger_ het volgende:
ik weet niet hoe het ergens anders zit, en of inmiddels de tijden veranderd zijn, maar 10 jaar geleden werkte een vriend van me als DJ is Lloter de Mar. En de verhouding man vrouw, was ongeveer 4:1 waar bij het ook nog zo was dat de hoofdprijzen onder de reisleiders vergeven werden, en het grote deel van de belangrijkste prijzen viel ook in handen van barmannen en proppers. De hoofdprijzen wat betreft bar personeel ging naar de bedrijfsleiders en DJ's.

Vrouwen houden over het algemeen voor de rustigere bestemmingen, en die feest beesten, ja die laten zich dan ook wel graag door de mannen versieren waar ook echt mee te feesten valt, dus, ja sorry.

Je kan natuurlijk naar Thailand gaan, daar denk je dat de verhouding anders ligt ;)
Maar algemeen, wil je echt op vakantie gaan, en met alle soa's naar huis komen die er te krijgen zijn, en heb je niet te veel gelijkenis met Brat Pit ( of wie is het tegenwoordig ?)
Ik zou niet voor de standaard jongeren vakanties gaan , maar beter eens voor de rustigere plaatsen gaan, en lekker een kratje op het balkon.
en ga je toch naar Lloret de Mar..... dit kan je bebeuren
Hahaha, ja man, alles wat niet vrouw daar is wordt vrouw gemaakt! Nee maar serieus, tijdens het uitgaan kom je daar wel meer vrouwen tegen, maar sommige zul je voor moeten betalen om mee naar huis te mogen nemen....(niet allemaal overigens!!!!!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')