SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Don't need a test for that.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Lol.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat snap ik welquote:Op zondag 3 februari 2013 21:33 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ben volgens de maatschappij lui en dom![]()
![]()
Een redelijke indicatie is wel de test van Mensa.
http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest
Kun je kijken of je eventueel lid mag worden.
Dan zou je bij de slimste 2% van de bevolking behoren.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nasty shitquote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
WHUD?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:33 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ben volgens de maatschappij lui en dom![]()
![]()
Ervaring mee?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen als man zijnde
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meehuilen met een serie. Sentimentele muts ben ik ook.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zeker en vast niet de gelukkigste 2%.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een redelijke indicatie is wel de test van Mensa.
http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest
Kun je kijken of je eventueel lid mag worden.
Dan zou je bij de slimste 2% van de bevolking behoren.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Not me!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar kan ik voor instaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker en vast niet de gelukkigste 2%.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |