Miauwwwwquote:DE LIJST DER LIJSTEN:Top 20 voor reeks "Jong! slowchat"
nr / aantal posts / gebruiker
001 14639 promisionxexposed
002 08793 supersof
003 07606 Vinniiee
004 05663 JRRY
005 05495 Stuart
006 05470 Ga.aguyim
007 05236 AppelCake
008 05175 Fok-it
009 04895 Rockiejj
010 04650 OmgevallenFlat
011 04044 Taexon
012 03572 Hypocriet
013 03387 LittleBrownie
014 02721 Angel-Joy
015 02566 Ro-ald
016 02529 Dientje12
017 02405 msacras
018 02098 ch0c0l0c0
019 01629 Pizza_Pepperoni
020 01349 2Happy4U
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
ik doe niets anders dan jou missenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jouw UI is zo liev. EN JE HEBT ME GEMIST OMG
Hoi de rest
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Hypocriet het volgende:
om even goed te maken: OMG PIZZA OMGOMG IK HEB JE ZOOOO GEMIST
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vaseline_ is echt een bitch ik zou niet raken en VeerEli is egt een hoer![]()
WAT JE ZEGT BEN JE ZELF gaygayquote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
kom dan klb sc als je.durft onzekere kleuterquote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Waarheid vertellen is heus niet bitchfighten.
Hallo wat is deze, je UI past niet echt bij dé tijd van wiet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kom dan klb sc als je.durft onzekere kleuter
Stoere reactie dit van een vent zeg! Nou ja, ventquote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kom dan klb sc als je.durft onzekere kleuter
Ohjeetje.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
gewoon beetje bashen op internet, moet kunnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Hallo wat is deze, je UI past niet echt bij dé tijd van wiet.
Wel hoor, rasta's, de Jamaicaanse vlag, alles, jointje roken samen?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Hallo wat is deze, je UI past niet echt bij dé tijd van wiet.
is gewoon grap toch? heuy? hallo?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stoere reactie dit van een vent zeg! Nou ja, vent
Waaruit blijkt dat? Niet uit je PI of iets in ieder gevalquote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
is gewoon grap toch? heuy? hallo?
Ik doelde meer op het feit van blowen in de 60's, make love not war, maar Nestalgie is oorlog aan het maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel hoor, rasta's, de Jamaicaanse vlag, alles, jointje roken samen?
Oh ja, kutkindje is het.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit van blowen in de 60's, make love not war, maar Nestalgie is oorlog aan het maken.
uit niksquote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? Niet uit je PI of iets in ieder geval
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat een kankerhoeren zegdie jng! sc'ers
Ga de confrontatie aan, jng! sc heeft je backquote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef msacras het volgende:
Ja godver nu word ik kankerhoer genoemd door iemand in de KLB SC.
brb even polsen doorsnijden
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ga de confrontatie aan, jng! sc heeft je back
jaja.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ga de confrontatie aan, jng! sc heeft je back
wij niet van jouquote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]
jaja.
Ik hou van iedereen in de KLB en JNG SC
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wij niet van joukom vechten, 20:30 klb sc. Neem je klik maar mee, we pakken.je aan.
Free CB
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Stuart het volgende:
Ik ga maar even iets anders dit. Dit gaat nergens over
Goed punt, ik doe met je mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Stuart het volgende:
Massale fist orgiequote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]
jaja.
Ik hou van iedereen in de KLB en JNG SC
ja me too, tot zoquote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Stuart het volgende:
smokezequote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hell naw, dit jack herertje is voor mij alleen, nu rollen.
Wtf man?!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Nestalgie het volgende:
ik moet van mn vader sorry zeggen, sorry dat ik zo gemeen was
Ga zelf vechtenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kom gwn vechten schatje. Anders is FOK! zo saai
Dat is duidelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Elke leeftijd, maar hoe vaker je hier gaat posten hoe jonger je je gaat gedragen
Zal wel terecht zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Nestalgie het volgende:
ik moet van mn vader sorry zeggen, sorry dat ik zo gemeen was
28quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is duidelijk.
Hoe oud is die VeerEli eigenlijk?
Ik gok in de 20quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is duidelijk.
Hoe oud is die VeerEli eigenlijk?
Was een grapje ik ben 14 hauahahahahahquote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Dacht al dat ik de oudste was....
Nee ik zal even normaal doen. Inb4 kan je dat?quote:
Kan ook, klinkt een stuk logischer.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ik zal even normaal doen. Inb4 kan je dat?
Ik ben 21
Je bent te oud !quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ik zal even normaal doen. Inb4 kan je dat?
Ik ben 21
He waar is je pittige korte kapsel?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je zelf voelt blablabla.
Dit zit beneden :$$quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
He waar is je pittige korte kapsel?
In de prullenbak gegooid, HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
He waar is je pittige korte kapsel?
Dat zegt Martijn ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je zelf voelt blablabla.
Zijn gebitquote:Op zondag 3 februari 2013 20:50 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens een beschuitje met hem eten dan
is veereli pools? daarom zeiden ze hier dat ze op een hoer leekquote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
eey veer weet je wat ze over je zeiden? dat je een lelijke poolse hoer was ! pik je dat?
Nee ik ben niet Pools. Lees m'n ondertitel, dodo.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
is veereli pools? daarom zeiden ze hier dat ze op een hoer leek
gaygay stokerquote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
is veereli pools? daarom zeiden ze hier dat ze op een hoer leek
auto kopen?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ik ben niet Pools. Lees m'n ondertitel, dodo.
flikker eens opquote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
eey veer weet je wat ze over je zeiden? dat je een lelijke poolse hoer was ! pik je dat?
Haha anal joyquote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dan vertel ik niet wat angel-joy dmde
Zal me aan m'n reet roestenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dan vertel ik niet wat angel-joy dmde
Nu hoor je iemand aan te vallen....quote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee ik ben niet Pools. Lees m'n ondertitel, dodo.
Oh wie moet ik aanvallen?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nu hoor je iemand aan te vallen....
Verbaast me niksquote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef ChesterPerry het volgende:
Your musical compatibility with Vaseline__ is LOW
snoop dogg had ik niet bij je verwachtquote:
wat ben je dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik voor de eerste keer nu
Hij glittert nietquote:
Nee weet ikquote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij glittert niet
Tevens: gutenabend!
Alleen drop it like it's hotquote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
snoop dogg had ik niet bij je verwacht
Zwaar, haha. Volgende keer moet ik zorgen dat ik vrij ben na feestjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee weet ik
GoedenavondHoe was werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
we zitten niet op hyves meer hoor met die glimplaatjesquote:
Zie ik niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
Hij bedoelt dus eig dat je er goedkoop uitziet
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zwaar, haha. Volgende keer moet ik zorgen dat ik vrij ben na feestjes.Minder drinken is voor de volgende keer wel handig misschien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest vorige week zaterdag van 7-17 met twee uur slaap. Dat was best kut
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nou enquote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
we zitten niet op hyves meer hoor met die glimplaatjes
badass hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Minder drinken is voor de volgende keer wel handig misschien ja
Ik moest vorige week zaterdag van 7-17 met twee uur slaap. Dat was best kut
Ja dat was best vervelend. Maarja.quote:
quote:
iedereen hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Goedkoop, ja daar hou jij wel van he gaygay
Is ook de bedoeling.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik krijg zin om te automutileren na het zien van die plaatjes
Beter dan uit USquote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Huh er waren/zijn KLB users hier?
mwaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja. Rellen enzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Huh er waren/zijn KLB users hier?
Baas baasquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik het longboarden nog op moet pakkenknie uit de kom ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet eigenlijk niet of ik het longboarden nog op moet pakkenomfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik weet eigenlijk niet of ik het longboarden nog op moet pakkenIk zeg doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik weet eigenlijk niet of ik het longboarden nog op moet pakkenIk krijg zin in vleesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die andere is het drukkerquote:Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
sc valt tegen vandaag in vergelijking met gisteren..
welke?quote:
sorry hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
sc valt tegen vandaag in vergelijking met gisteren..
Denk je dat ik daar ga posten. Ze mogen me toch nietquote:
Ik weet eigenlijk niet of ik het longboarden nog op moet pakkenStel je niet aan johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks tegen jou hoorquote:
ohnee?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik post daar want hier mogen ze mij niet
Stewquote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Stuart het volgende:
Zo, is de SC nog altijd vergiftigd of kan ik terugkomen?
Geen idee. Hier is het antwoord op de vraag in ieder geval neequote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom vragen mensen steeds of je een date hebt op valentijnsdag?Like, why should you care?
Waarom vragen mensen datquote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom vragen mensen steeds of je een date hebt op valentijnsdag?Like, why should you care?
Ik wens je succes! Je zult het immers nodig hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga sofje regelen voor valentijn
Same, heb geen zin om nog wat te gaan hosselen in anderhalve weekquote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Hier is het antwoord op de vraag in ieder geval nee
Good luck with thatquote:Op zondag 3 februari 2013 21:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wat doe je hier dan nog? Begrijp dit gehuil niet goed. Je verschuilen achter een kloon, meedoen met een stel ongestelde lui uit een andere SC en nu gewoon vrolijk verder postenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik post daar want hier mogen ze mij niet
Het is beleefder een vraag aan iemand te stellen in plaats van over iemandquote:
Het ligt niet aan haar of haar relatiestatus, maar toch echt aan jouquote:
Hoezo verschuil ik mij achter een kloon?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Begrijp dit gehuil niet goed. Je verschuilen achter een kloon, meedoen met een stel ongestelde lui uit een andere SC en nu gewoon vrolijk verder posten
Kloon van wie?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog? Begrijp dit gehuil niet goed. Je verschuilen achter een kloon, meedoen met een stel ongestelde lui uit een andere SC en nu gewoon vrolijk verder posten
Ik mag hopen dat je weet dat mijn gedrag hier een spiegeling is van hoe ik in het echt bentquote:Op zondag 3 februari 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het ligt niet aan haar of haar relatiestatus, maar toch echt aan jou
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
Kon altijd wel genieten van The Osbournes
okquote:Op zondag 3 februari 2013 21:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je weet dat mijn gedrag hier een spiegeling is van hoe ik in het echt bent
Oh?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom zou iemand daar om geven? En waarom heb je het nodig om zo anders te zijn dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je weet dat mijn gedrag hier een spiegeling is van hoe ik in het echt bent
Ja ik ben zo'n naar mensquote:Op zondag 3 februari 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wens je succes! Je zult het immers nodig hebben
Dat nummer heb ik vaak in mijn hoofd zitten als mensen aan het zeuren zijnquote:
quote:
Anders interpreteer je een bericht zoals het jou het beste uitkomtquote:
Omdat ik anders ben, ik loop niemand achterna omdat ik zo niet ben, mijn gedrag is apart als je het vergelijkt met dat van jou. zo ben ik en zo zal ik blijven,quote:Op zondag 3 februari 2013 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou iemand daar om geven? En waarom heb je het nodig om zo anders te zijn dan?
En ik dacht dat ik apart wasquote:Op zondag 3 februari 2013 21:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Omdat ik anders ben, ik loop niemand achterna omdat ik zo niet ben, mijn gedrag is apart als je het vergelijkt met dat van jou. zo ben ik en zo zal ik blijven,
ik heb wel een beetje gemerkt dat mensen liever oud en vertrouwd hebben dan anders,
Klopt, je gedrag is inderdaad apart als je het vergelijkt met dat van mij. Ik hoef me niet anders voor te doen dan wie en/of wat ik ben. Ik heb geen andere accounts nodig om wat voor reden dan ook en ik ben voor zover mogelijk oprecht. Zeggen dat je niemand achterna loopt is overigens wel lachwekkend gezien je reacties in deze reeks de afgelopen paar uur maar dat terzijdequote:Op zondag 3 februari 2013 21:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Omdat ik anders ben, ik loop niemand achterna omdat ik zo niet ben, mijn gedrag is apart als je het vergelijkt met dat van jou. zo ben ik en zo zal ik blijven,
ik heb wel een beetje gemerkt dat mensen liever oud en vertrouwd hebben dan anders,
Om eerlijk te zijn ik was gestopt met mijn oude account, heb toen mensen gehad die helemaal raar gingen doen en het niet snapten, dat probeer ik zo te ontwijken, en daarbij ben ik mijzelf andere account of niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, je gedrag is inderdaad apart als je het vergelijkt met dat van mij. Ik hoef me niet anders voor te doen dan wie en/of wat ik ben. Ik heb geen andere accounts nodig om wat voor reden dan ook en ik ben voor zover mogelijk oprecht. Zeggen dat je niemand achterna loopt is overigens wel lachwekkend gezien je reacties in deze reeks de afgelopen uur maar dat terzijde
Mensen hebben niet zozeer oud en vertrouwd hoor. Meer normaal en eerlijk denk ik
Als je jezelf bent hoef je toch niet weg te lopen om de (mogelijk vervelende) reacties van anderen? Zo is het leven (helaas soms) toch nu eenmaal?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ik was gestopt met mijn oude account, heb toen mensen gehad die helemaal raar gingen doen en het niet snapten, dat probeer ik zo te ontwijken, en daarbij ben ik mijzelf andere account of niet.
Dat valt wel mee toch? Een keer iets serieuzer zijn of ergens naar vragen kan toch geen kwaad? Kan nou niet zeggen dat ik de sfeer hier buitengewoon gezellig en normaal vondquote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Menschen, doe eens lievv
[ ]afbeelding ]
Valt idd reuze mee. Zie het als een precautionkittyquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Een keer iets serieuzer zijn of ergens naar vragen kan toch geen kwaad? Kan nou niet zeggen dat ik de sfeer hier buitengewoon gezellig en normaal vond
Het waren niet de vervelende reacties die me het deden maar de hele mindstate erachter die me niet aansprak, ja jammer dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je jezelf bent hoef je toch niet weg te lopen om de (mogelijk vervelende) reacties van anderen? Zo is het leven (helaas soms) toch nu eenmaal?
Het is duidelijk dat lang niet iedereen weet wie je bent. Het is mij ook een raadsel waarom velen dat wel weten als jij deze reden opgeeft voor het wisselen van account
Maar goed, het is aan jou om te bepalen onder welk account je post en hoe je reageert op anderen. Je bent ook zeker niet de enige hier die wat 'apart' is hoor. Het is ook maar net hoe je de betekenis van dat woord een invulling geeft. Wat dat betreft zal ik evengoed apart worden gevonden
Hoe dan ook, ik maal er niet echt om of je hier nu wel of niet post.
Ik had liever een hond gehad als ik heel eerlijk benquote:Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt idd reuze mee. Zie het als een precautionkitty
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had liever een hond gehad als ik heel eerlijk ben
liefquote:Op zondag 3 februari 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Menschen, doe eens lievv
[ ]afbeelding ]
Je posthistorie is toch iets wat je zelf heb gepost? Ik zie het probleem niet zo eigenlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jij hebt mij over het algemeen niet gekend en ik heb geen zin dat er in mijn pohi gespit wordt
En ik ben dan apart, maar ik neem het forum met een korrel zout, als je af en toe ziet wat een gekut hier vanaf komt, puberjochies die zich druk maken om een beef etc etc.
Waarom ga je de discussie dan aan?
Bespaar ons de smerige details van je seksuele verlangens en kom eens met iets nieuws.quote:
Niet zo boos doen tegen mijn vriendinquote:Op zondag 3 februari 2013 22:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bespaar ons de smerige details van je seksuele verlangens en kom eens met iets nieuws.
Je valt in herhaling met in jouw ogen grappige (simpele en goedkope) opmerkingen en blijkt niet in staat om ook maar enigzins normaal te reageren naar anderen toe. Steek je energie in een baan als je die al hebt
Boos? Dat valt wel mee hoor. Toen ik gisteren even kwam kijken in NB heb ik echter alleen maar droevige reacties gehad. En prima, dan ga ik daar weg. Maar om dan hier te komen kleuteren lijkt me niet nodig. Dus boos valt wel mee hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 22:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet zo boos doen tegen mijn vriendin
Is keiharde kliekje daar, ik zat daar vroeger bijquote:Op zondag 3 februari 2013 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Boos? Dat valt wel mee hoor. Toen ik gisteren even kwam kijken in NB heb ik echter alleen maar droevige reacties gehad. En prima, dan ga ik daar weg. Maar om dan hier te komen kleuteren lijkt me niet nodig. Dus boos valt wel mee hoor
Denk je dat echt? Als dat het geval zou zijn was ik wel gebleven of dan zou ik het wel opzoeken. Nee hoor, die fase ben ik allang voorbij. Ik zit lang genoeg op Fok! om te weten wat ik wel en niet wilquote:
Ik lig in mijn bedjequote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef Stuart het volgende:
Zo, ik heb een biertje gepakt en ben klaar voor een gezellige avond
Waar is iedereen?
is niet haram sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand kom er bij liggen, is gezellig
En waarom ben je daar droevig over dan? Je kunt toch gewoon weer meeposten?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is keiharde kliekje daar, ik zat daar vroeger bij
Niet snappen dat ik op dames doelquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet snappen dat ik op dames doel
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand kom er bij liggen, is gezellig
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet snappen dat ik op dames doel
zitten mensen bij die ik dan wil mijden zegmaarquote:Op zondag 3 februari 2013 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
En waarom ben je daar droevig over dan? Je kunt toch gewoon weer meeposten?
Die kun je toch gewoon negeren? Ik ben er nu ookquote:Op zondag 3 februari 2013 22:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zitten mensen bij die ik dan wil mijden zegmaar
Welke?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maarja fuck dat ik ga niet in die SC posten
pas op anders komen ze rellenquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
Shit die druk nu op me anus, kkr zooi ik moet nu rare kontmoves maken om niet in me broek te poepn brb ik typ dit in hoge nood
Als zij jou een kans willen geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Prima SC je moet het alleen een kans geven
Ja ik heb de rest gemist.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pas op anders komen ze rellen
http://translate.google.nl/#nl/en/parentsquote:Op zondag 3 februari 2013 22:23 schreef supersof het volgende:
biw, even sociaal moeten doen met le parents
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/#nl/en/parents
Liefde is leukquote:Op zondag 3 februari 2013 22:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Liefde is overrated, altijd maar liefde dit liefde dat maar waar kom je dat nog tegen
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja, je weet toch dat ik van je houquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |