SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
HW heeft er meer gedaan.quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ken je die nietquote:Op zondag 3 februari 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
Dit is zeker weer een of andere verwijzing naar een film?![]()
![]()
Yellow submarine is een liedje van de Beatlesquote:Op zondag 3 februari 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
Dit is zeker weer een of andere verwijzing naar een film?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
HeatWave gok ik zoquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nope.quote:Ahquote:Op zondag 3 februari 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yellow submarine is een liedje van de Beatles![]()
![]()
Ik voel me aangesproken.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo eens in het jaar kom je er eentje tegen.
[..]
Al in je pyjama?![]()
Hahaha, nee sorry.![]()
Ons ergeren aan creaties zoals jij.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:49 schreef user13 het volgende:
Wat doen jullie allemaal trouwens, in zon seks slowchat?![]()
Heatwave die heeft zijn wave in menig Fok!vrouw gestoptquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
nummer van the beatles.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
Dit is zeker weer een of andere verwijzing naar een film?
oh huppel was sneller![]()
Wat heb ik nou weer misdaan???quote:Op zondag 3 februari 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ons ergeren aan creaties zoals jij.
nieuwe user![]()
Jullie gaan hard zeg.
Bye bye koeienvlaai voor vandaag. Hoofdpijn.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
En een film tochquote:Op zondag 3 februari 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yellow submarine is een liedje van de Beatles![]()
![]()
Vinnie, hoe laat heb je die sollicitatie morgen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is dat niet pink submarine?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
alles behalve seks hebben want dat is viesquote:Op zondag 3 februari 2013 18:49 schreef user13 het volgende:
Wat doen jullie allemaal trouwens, in zon seks slowchat?![]()
![]()
Sterkte morgenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:50 schreef sararaats het volgende:
Jullie gaan hard zeg.
Bye bye koeienvlaai voor vandaag. Hoofdpijn.
14 SHADES OF GREY
Spuit 11 plaatjes postenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:50 schreef user13 het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer misdaan???
[ afbeelding ]
Doei![]()
![]()
Ehm... 13:30 uur.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Vinnie, hoe laat heb je die sollicitatie morgen?![]()
![]()
Het was ook de bedoeling, dat je je aangesproken voelde.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken.![]()
Hahaha, nee sorry.Is het een beetje een toffe kerel dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heatwave die heeft zijn wave in menig Fok!vrouw gestoptEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als je denkt dat hij je niet meer kan verbazen...quote:Op zondag 3 februari 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
Whahaquote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je denkt dat hij je niet meer kan verbazen...![]()
![]()
Dat denk ik al niet eens meerquote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je denkt dat hij je niet meer kan verbazen...
[b]AirwiN schreef [/b]
Opzich wel een aardige gozer, aantal keer gemeet toen ik in Singles zatquote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling, dat je je aangesproken voelde.
[..]
Is het een beetje een toffe kerel dan?14 SHADES OF GREY
Schijnbaar wel danquote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het een beetje een toffe kerel dan?.
![]()
Klopt. Die in operation petticoat was rozequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
HW is geniaal grappig!!quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling, dat je je aangesproken voelde.
[..]
Is het een beetje een toffe kerel dan?
GODVER IK VOEL ME KUT!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zijn genoeg teringlijers die hem ook overal in kunnen stoppen.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Why?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HW is geniaal grappig!!
GODVER IK VOEL ME KUT!!![]()
Nee, dat was het eerste dat HW zei de ochtend na een meetquote:![]()
En toen nam hij fristi en ibu
[b]AirwiN schreef [/b]
Had Royco kunnen weten als hij niet elke meet met mij had afgezegd de afgelopen wekenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was ook de bedoeling, dat je je aangesproken voelde.![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had Royco kunnen weten als hij niet elke meet met mij had afgezegd de afgelopen weken![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had Royco kunnen weten als hij niet elke meet met mij had afgezegd de afgelopen weken![]()
![]()
Dan zijn ze smoothboy aan het doenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg teringlijers die hem ook overal in kunnen stoppen..
![]()
Is hw op die meets geweest dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG .....quote:Op zondag 3 februari 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
Is daar een lijstje van dan? De Fok! top ............quote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn meer Fok!ers die er meer hebben gedaan
Maar HW is14 SHADES OF GREY
Nee, het is verteld op de meetquote:
Belangstellingquote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
Hups, waarom vroeg je hoe laat ik sollicitatie had?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke, topquote:Op zondag 3 februari 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, het is verteld op de meet
[..]
Belangstelling![]()
![]()
Mijn hond zette mn pc uit
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat dacht jij dan?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De lijst wordt niet meer genoemdquote:Op zondag 3 februari 2013 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is daar een lijstje van dan? De Fok! top ............![]()
![]()
Nee ik probeerde een steen grapje in te slikkenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe
Volgens mij zitten jullie echt met zo'n+
-hoofd, en ik lach me kapot
![]()
![]()
Ah ok.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, het is verteld op de meet
[..]
Belangstelling
Maar ik ga mijn best doen om de volgende meets er gewoon weer bij te zijn.
Sorry dat jullie mij hebben moeten missen![]()
![]()
Whehehequote:Op zondag 3 februari 2013 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik probeerde een steen grapje in te slikken![]()
![]()
Dat je vol enthousiasme "heeey" roept naar je huisgenootje die na een kwartaal weer thuis is, en ze gewoon doorloopt om naar de wc te gaan.
Ok.![]()
![]()
Dat ligt zeker zwaar op de maag die steenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik probeerde een steen grapje in te slikken
14 SHADES OF GREY
Dank je. Moest ik nu nog eens 24u in de Kooi van Faraday gaan liggen, dan ben ik onbereikbaar.quote:
Die mogelijkheid bestaat maar is nog niet zeker
Werewolf
Als je moet, dan moet je.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat je vol enthousiasme "heeey" roept naar je huisgenootje die na een kwartaal weer thuis is, en ze gewoon doorloopt om naar de wc te gaan.
Ok.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien moest ze wel heel erg nodig.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ok.![]()
Geen idee wanneer de volgende isquote:Op zondag 3 februari 2013 18:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah ok.
Maar ik ga mijn best doen om de volgende meets er gewoon weer bij te zijn.
Sorry dat jullie mij hebben moeten missen![]()
Ik mis de gezelligheid in huis wel hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil ook carnavallenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo'n kooi maken is niet heel moeilijk. Iemand nodig om jou gezelschap te houden in die kooi?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dank je. Moest ik nu nog eens 24u in de Kooi van Faraday gaan liggen, dan ben ik onbereikbaar.
Die mogelijkheid bestaat maar is nog niet zeker14 SHADES OF GREY
Gorinchem doet ook aan carnaval geloof ik!!
Wie komt er carnaval vieren? Verplicht verkleden!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hups > Carnavalquote:
Ja, jij roept dat je het mistquote:GMTAquote:![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik moet zaterdag werkenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er carnaval vieren? Verplicht verkleden!![]()
![]()
Ik heb niet veel nodig.. een groene hoed of een rooie puntmuts..quote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er carnaval vieren? Verplicht verkleden!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Neenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hups > Carnaval
[..]
Ja, jij roept dat je het mist
[..]
GMTA![]()
Carnaval > de rest![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb niet veel nodig.. een groene hoed of een rooie puntmuts..![]()
Nee!! Ik heb alleen een kabouterpakje dus jij mag niet mee
[b]AirwiN schreef [/b]
In Klina te Brasschaat hebben ze zo'n kooi.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n kooi maken is niet heel moeilijk. Iemand nodig om jou gezelschap te houden in die kooi?
Ik red me wel, net zoals in 2006.Werewolf
Eens met chubbyquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga als mini medoe eens gek
14 SHADES OF GREY
vrijdag? of za?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er carnaval vieren? Verplicht verkleden!![]()
Geen idee tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee!! Ik heb alleen een kabouterpakje dus jij mag niet mee![]()
Als koorknaapje dan?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
hihiquote:Op zondag 3 februari 2013 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
En daar heb je dan minder last van hoofdpijn?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
In Klina te Brasschaat hebben ze zo'n kooi.
Ik red me wel, net zoals in 2006.14 SHADES OF GREY
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Van wanneer tot wanneer>?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Carnaval duurt langer dan 1 dag hè?
Ik heb nog een tirolerpakje![]()
![]()
Dat weet ikquote:Op zondag 3 februari 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las kooiaap. En nee dat is geen aap
.
Ik weet ook wat het wel is
Oh leuk!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee, dat moet je aan de carnavallers vragen. Ik heb niks met carnaval.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van wanneer tot wanneer>?
Ik heb nog een tirolerpakjeHad wel zo'n vermoeden dat jij dat wist, maar even voor de rest voordat ze je uit gingen lachenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ik weet ook wat het wel is![]()
![]()
Carnaval, dat sla ik over14 SHADES OF GREY
Ach Vin, komt wel goedquote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je aan de carnavallers vragen. Ik heb niks met carnaval.
[..]
Had wel zo'n vermoeden dat jij dat wist, maar even voor de rest voordat ze je uit gingen lachen
Tirolerpakje aan, wat drank erin en los gaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ik zaterdagavond kapot ben weer![]()
Vast minder kapot dan gisterenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat ik zaterdagavond kapot ben weer
14 SHADES OF GREY
Drankquote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tirolerpakje aan, wat drank erin en los gaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Is ze geefbaar?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, op de terugweg kwam ze wel nog even kletsen. Nadat ik weer blij hoi zei, maar toch.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dan ben ik maandag nog dood, en moet die maandag toch echt werkenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tirolerpakje aan, wat drank erin en los gaan.![]()
![]()
Ik verkleed me voor een fotoreeks.
Doe eens gek en steek je tong uit
Bij de kindjes van m'n zus is het vrijdag carnaval.Werewolf
quote:Weet ik veel.
Het zal wel, ze heeft meestal vrij snel na het vorige vriendje weer een nieuwe. Maar ik ben geen heel groot fan van d'r.![]()
Jij kunt dat.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ben ik maandag nog dood, en moet die maandag toch echt werken![]()
Is toch belangrijke informatie hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Weet ik veel.
Het zal wel, ze heeft meestal vrij snel na het vorige vriendje weer een nieuwe. Maar ik ben geen heel groot fan van d'r.
Waarom ben je geen fan van der?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
dat weet ik niet hoorquote:
Maar op zich kan ik kijken hoe ik mijn zaterdagavond voelZo ver is het niet rijden naar Huppel
Al reserveer ik wel het matras alvast!Dat lag best lekker namelijk
![]()
![]()
Jullie gaan samen naar de Mac?quote:14 SHADES OF GREY
Hihiquote:Op zondag 3 februari 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik niet hoor
Maar op zich kan ik kijken hoe ik mijn zaterdagavond voelZo ver is het niet rijden naar Huppel
![]()
Maar ik weet helemaal niet of er mensen hierheen komen ofzo. Weet niet eens of er hier wel iets leuks wordt gedaan met carnaval
[b]AirwiN schreef [/b]
We gaan wel regelmatig samen werken jaquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Omdat ze boos op mij was omdat ik 'commentaar had op een ruzie tussen haar en haar vriendje'. Ik heb schijnbaar (kan ik me geeneens herinneren, maar zal best kloppen) een opmerking gemaakt terwijl zij en haar vriend een discussie hadden. Op de gang, voor mijn open deur. 1 opmerking! Sindsdien heb ik het idee dat ze mij niet meer zo mag, dus na verloop van tijd wordt het dan ook wel wederzijds, door hoe zij zich opstelt.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is toch belangrijke informatie hoor.
Waarom ben je geen fan van der?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik niet hoor
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We gaan wel regelmatig samen werken jaWat heb ik gemist?
![]()
![]()
quote:Weer met z'n 3en op 1 matras?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weet ik niet hoor
![]()
![]()
Ja dat weet ik ook nietquote:Op zondag 3 februari 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi![]()
Maar ik weet helemaal niet of er mensen hierheen komen ofzo. Weet niet eens of er hier wel iets leuks wordt gedaan met carnaval
Anders een carnavals feestje bij jou in de woonkamer
muziek aan
Er staaaaaaaaaaaaaaaaaat een paard in de gang! Jajajajajaja en paard ind e gang!Of zoiets?
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet
muziek aan
Er staaaaaaaaaaaaaaaaaat een paard in de gang! Jajajajajaja en paard ind e gang!Of zoiets?
Inderdaadquote:![]()
![]()
Heel veel plezierquote:Op zondag 3 februari 2013 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We gaan wel regelmatig samen werken ja
14 SHADES OF GREY
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet
muziek aan
![]()
![]()
Weet ik niet maar een 24 uurs EEG wordt in die kooi afgenomen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar heb je dan minder last van hoofdpijn?
Je hebt dan zo'n badmuts op met sensoren en een soort cassetterecorder om alles te registreren.
Is niet zo pijnlijk als een infuus hihi.
Vorige keer dachten we dat ik een soort van epilepsie had omdat ik wel eens wegviel. Dat was niet het geval.
Maar soit, we zien wel hé
Werewolf
winkelwagen wordt onze paard?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet
muziek aan
Dit keer neem ik een extra deken meequote:![]()
![]()
Echte liefde, dit.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We gaan wel regelmatig samen werken jaVrouwen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ze boos op mij was omdat ik 'commentaar had op een ruzie tussen haar en haar vriendje'. Ik heb schijnbaar (kan ik me geeneens herinneren, maar zal best kloppen) een opmerking gemaakt terwijl zij en haar vriend een discussie hadden. Op de gang, voor mijn open deur. 1 opmerking! Sindsdien heb ik het idee dat ze mij niet meer zo mag, dus na verloop van tijd wordt het dan ook wel wederzijds, door hoe zij zich opstelt.
Maar ze was dus een kwartaal weg. Lekker rustig dus.
Korte samenvatting;quote:
Dankzij brand die mijn Mc heeft platgelegd, werk ik nu bij een andere Mc. Daar werkt een jongen, met donkere krullen en lichte ogen. Precies mijn typeVandaag mee gefacebookchat, na gisteren al veel te hebben geouwehoerd op de werkvloer, en hij vertelde me dat ik hem ook al was opgevallen en hij vroeg mij mn nummer
![]()
Hij is zooo leuk![]()
Hopelijk krijg je wat duidelijkheid na die onderzoeken.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik niet maar een 24 uurs EEG wordt in die kooi afgenomen.
Je hebt dan zo'n badmuts op met sensoren en een soort cassetterecorder om alles te registreren.
Is niet zo pijnlijk als een infuus hihi.
Vorige keer dachten we dat ik een soort van epilepsie had omdat ik wel eens wegviel. Dat was niet het geval.
Maar soit, we zien wel hé14 SHADES OF GREY
winkelwagen de bar ?????quote:Op zondag 3 februari 2013 19:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
winkelwagen wordt onze paard?
[..]
Dit keer neem ik een extra deken mee![]()
Yoohoo leuk!quote:Op zondag 3 februari 2013 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Korte samenvatting;
Dankzij brand die mijn Mc heeft platgelegd, werk ik nu bij een andere Mc. Daar werkt een jongen, met donkere krullen en lichte ogen. Precies mijn typeVandaag mee gefacebookchat, na gisteren al veel te hebben geouwehoerd op de werkvloer, en hij vertelde me dat ik hem ook al was opgevallen en hij vroeg mij mn nummer
![]()
Hij is zooo leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Nou echt hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte liefde, dit.
[..]
Vrouwen.
Maar ze was dus een kwartaal weg. Lekker rustig dus.Ik snap nog steeds niet zo goed waar ze moeilijk over deed.
Heerlijk rustig ja.Ben benieuwd hoe dat nu gaat, in die 3 maanden hebben we een wekelijkse huisavond ingesteld, dus misschien wordt het wel beter. Of juist niet.
![]()
![]()
Bij jou wordt het wel gevierd?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:15 schreef muhahaha het volgende:
Carnaval![]()
.
Ligt aan de planning hier, ik hoor deze week pas op welke avond we gaan.
Dus we kunnen ALLEMAAL bij jou blijven slapen![]()
![]()
Wacht wat?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij jou wordt het wel gevierd?
Dus we kunnen ALLEMAAL bij jou blijven slapen
Ik ga al 2 dagen, ik weet alleen niet welke.![]()
Wat leueueuk.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Korte samenvatting;
![]()
Hij is zooo leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaquote:
En sinds ik weet dat er wederzijdse interesse is, is die grijns niet meer van mijn smoel te krijgen
Ik ben net een pubermeisje
Haha, verliefdheidquote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa
En sinds ik weet dat er wederzijdse interesse is, is die grijns niet meer van mijn smoel te krijgen
Ik ben net een pubermeisje![]()
![]()
![]()
.
![]()
Ik ben er bij.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wacht wat?
Ik ga al 2 dagen, ik weet alleen niet welke.Ach, niet druk om maken en haar lekker laten. Je hebt nog meer huisgenoten.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou echt hoor.Ik snap nog steeds niet zo goed waar ze moeilijk over deed.
Heerlijk rustig ja.Ben benieuwd hoe dat nu gaat, in die 3 maanden hebben we een wekelijkse huisavond ingesteld, dus misschien wordt het wel beter. Of juist niet.
Wat schattigquote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa
Ik ben net een pubermeisje![]()
Verliefdheid is het nog niet echt. Want ik ken hem sinds vrijdag. Maar die verliefdheid zit er wel aan te komen als het doorgaat zoals nuquote:![]()
Daarom.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, niet druk om maken en haar lekker laten. Je hebt nog meer huisgenoten.![]()
![]()
quote:![]()
Ik gun het anderen vaak meer dan mezelf, is dat vreemd?
En ik weer alleen liggen zekerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Dat dus!!quote:Dat houdt mn bed echt niet he!!quote:Op zondag 3 februari 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met z'n 4en op jouw matras. Past ook wel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zei ook matrasquote:Op zondag 3 februari 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat dus!!
[..]
Dat houdt mn bed echt niet he!!![]()
![]()
Waarop?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met z'n 4en op jouw matras. Past ook wel.
![]()
![]()
Tot zaterdag schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan mag jij mn slaapkamer verbouwen!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is het nu bij jou of bij muhahaha?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag jij mn slaapkamer verbouwen!![]()
![]()
Wie pikt mij op?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik gok bij mij want muahhaha kan niet ook al besluiten wij dat hij wel kanquote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het nu bij jou of bij muhahaha?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat verwacht ik ook. Want z'n vrienden gaan carnavallen en dat kan alleen in het weekend want doordeweeks moet hij vast werkenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gok bij mij want muahhaha kan niet ook al besluiten wij dat hij wel kan![]()
![]()
Dan ben ik uit de knoop. Dank je.quote:
Ik word een hoerenheks hihiWerewolf
Dat weten we straksquote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het nu bij jou of bij muhahaha?![]()
![]()
Dus zaterdag heb ik weer etters over de vloer?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Want z'n vrienden gaan carnavallen en dat kan alleen in het weekend want doordeweeks moet hij vast werken
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoi hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Goede mogelijkheid. Gaan we liegen?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus zaterdag heb ik weer etters over de vloer?![]()
![]()
Okay, voor nieuwsgroepen heb ik nodig:
Grabit
??
??
?????????If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
SOWIESOquote:Op zondag 3 februari 2013 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede mogelijkheid. Gaan we liegen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok zaterdag dan carnavallen, dit betekend wel VROEG hier zijn ( 1400) want na 2000 kom je geen kroeg meer in ivm de drukte
.
Wel verkleed,
Zelf slaapspullen sjouwen,
Drank meezeulen (koelkast ruimte zat).
Voor adres moet je ff dm'en, ik denk dat er 20 man kunnen slapen, waarschijnlijk wel meer. Mijn bed is offlimits
.
![]()
Dat. En eventueel Quickpar om bestanden te repareren, maar dat kan Grabit zelf ook (kun je uitzetten).quote:Op zondag 3 februari 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Grabit
??
??
?????????
WinRAR.
En een abonnement is ook wel zo handig als je geen gratis nieuwsserver hebt.![]()
okquote:Op zondag 3 februari 2013 19:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dan ben ik uit de knoop. Dank je.
Ik word een hoerenheks hihi
Jij bent een heks en een hoer?![]()
Geweldig kaartspelquote:
Dat ga ik niet reddenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef muhahaha het volgende:
Ok zaterdag dan carnavallen, dit betekend wel VROEG hier zijn ( 1400) want na 2000 kom je geen kroeg meer in ivm de drukte
.
Wel verkleed,
Voor adres moet je ff dm'en, ik denk dat er 20 man kunnen slapen, waarschijnlijk wel meer. Mijn bed is offlimits
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet in jouw bed?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef muhahaha het volgende:
.
Wel verkleed,
.
Dan kom ik niet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan moet ik eerst een outfit verzinnenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef muhahaha het volgende:
.
Wel verkleed,
.
![]()
![]()
Ja maar ik werk tot 17:00 uurquote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef muhahaha het volgende:
.
Wel verkleed,
.
![]()
Dan kas opmaken, ben pas half 6 thuis, dan douchen enzo
Ik mag niet bij jou in bed?![]()
spot litequote:Op zondag 3 februari 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Grabit
??
??
?????????![]()
Oke voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 3 februari 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet in jouw bed?
Dan kom ik niet.. Omdat ik ook in jouw bed mocht.
![]()
Ga als negerquote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een outfit verzinnen![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke voor jou maak ik een uitzondering. Omdat ik ook in jouw bed mocht.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet nog niet of ik kan hoor.
Hm is 1400 echt lastig dan? Laatste keer kwam ik zaterdagavond bijna nergens meer in. Het was echt ontiegelijk druk overal.
![]()
Maar gaat mij niet lukken om naar muhahaha te gaan hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Carnaval lieverdquote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Jij bent een heks en een hoer?
Lekker gek doen
Werewolf
Ik heb gewoon geen slaapzooiquote:Op zondag 3 februari 2013 19:32 schreef muhahaha het volgende:
Hm is 1400 echt lastig dan? Laatste keer kwam ik zaterdagavond bijna nergens meer in. Het was echt ontiegelijk druk overal.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoezo niet?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar gaat mij niet lukken om naar muhahaha te gaan hoor![]()
![]()
Wasda? Komt me vaag wel bekend voorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen slaapspullen, geen vervoerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb geen carnavalsoutfit en eigenlijk ook niet zoveel zin om dat te gaan regelen.![]()
![]()
spot net maar dan lichter en stuk beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wasda? Komt me vaag wel bekend voor![]()
Of als Patrickquote:Op zondag 3 februari 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet als negerEigenlijk moet ik als steen gaan
14 SHADES OF GREY
Geeft niks hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok. Sorry ik snap je posts nooit zo... dus ik reageer bijna nooitWerewolf
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
Patrick outfit is alleen voor kinderen![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je alleen dat aandoet is succes gegarandeerd jaquote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Carnavalsoutfit is zo geregeld. In geval van nood heb ik altijd nog kattenoortjes + staart.![]()
Ik kan tot Den Bosch station komen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef muhahaha het volgende:
Ow, ik hoor dat sommige kroegen nog steeds vrij goed te doen zijn, hoe laat spreken we dan af?![]()
Je gaat wel carnaval vieren?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Carnavalsoutfit is zo geregeld. In geval van nood heb ik altijd nog kattenoortjes + staart.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben er niet bij
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan wel een taxi ritje doen en 3 mensen ophalenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan tot Den Bosch station komen.![]()
![]()
Ik weet pas 18:00 uur of ik kan. Als ik ga kan ik hups meenemenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet leuk.
Kan viro, mir of joof je niet meenemen?![]()
![]()
Jij bent toch een kindquote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
Patrick outfit is alleen voor kinderen14 SHADES OF GREY
Ik moet eerst even bedenken of ik er eigenlijk wel zin in heb. Ik heb namelijk niks met carnavalquote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan wel een taxi ritje doen en 3 mensen ophalen![]()
![]()
Drank en fokkers, wat wil je nog meerquote:Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet eerst even bedenken of ik er eigenlijk wel zin in heb. Ik heb namelijk niks met carnaval![]()
![]()
Seksquote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Drank en fokkers, wat wil je nog meer
[b]AirwiN schreef [/b]
ik hoop dat ik auto terug heb, zit nu al een week zonder autoquote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet leuk.
Kan viro, mir of joof je niet meenemen?![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Drank en fokkers, wat wil je nog meerquote:![]()
quote:
Oja, dat ookquote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik hoop dat ik auto terug heb, zit nu al een week zonder auto. Klote is dat.
![]()
En dat voor een beurtje en apk?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik hoop dat ik auto terug heb, zit nu al een week zonder auto![]()
![]()
Dat type ik net ook naar mijn vriendinquote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
Wie komen er allemaal sowieso dan? Niemand weet het nog zeker geloof ik.... Hahaha
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je alleen dat aandoet is succes gegarandeerd ja![]()
Met zwart strapless jurkje, panty en ballerina's ook wel hoor, haha.
Neuh, was ik niet van plan. Maar heb nog wel eens themafeestjes enzo.quote:![]()
Whehequote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat type ik net ook naar mijn vriendin. Hahaha
![]()
![]()
Ik heb hulp nodig
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt niet toevallig een Supergirl outfit liggen?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Met zwart strapless jurkje, panty en ballerina's ook wel hoor, haha.
[..]
Neuh, was ik niet van plan. Maar heb nog wel eens themafeestjes enzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is wel een probleempje inderdaadquote:
14 SHADES OF GREY
Niet bepaald nee. Ben wel een keer als Bubbles van de Powerpuff Girls naar een feestje gegaan?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig een Supergirl outfit liggen?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja dealer/garage is onderbemand en het is er drukslechte zaak zeg
![]()
Mn batterijen zijn opquote:![]()
Nee grapje.
Het is ruim 2 jaar geleden dat ik nieuwsgroepen heb gebruikt, snap er niks meer van
[b]AirwiN schreef [/b]
Torrentsquote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn batterijen zijn op![]()
Nee grapje.
Het is ruim 2 jaar geleden dat ik nieuwsgroepen heb gebruikt, snap er niks meer van![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2013 19:45:33 ]![]()
Wat wil je weten? Heb eventueel wel Teamviewer geïnstalleerd om te helpen bij instellingen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee grapje.
Het is ruim 2 jaar geleden dat ik nieuwsgroepen heb gebruikt, snap er niks meer van![]()
Baawwww.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet bepaald nee. Ben wel een keer als Bubbles van de Powerpuff Girls naar een feestje gegaan?
is niet zo lastigquote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee grapje.
Komt zo wel!!
Even taxi spelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Snap ik maar daar doelde ik niet op, slechte zaak is dat door onderbezetting jij lang je auto kwijt bent...quote:Op zondag 3 februari 2013 19:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik heb liever dat het goed gedaan wordt dan dat er met het blote oog gekeken wordt.
Kwestie van beter plannen
Beurtje en APK moet toch minimaal wel in een dag gebeurd kunnen zijn (mits er niets ernstigs aan de hand is)
Als ze geen tijd hebben voor je auto dan is er ook geen reden om hem daar te houden
ergo kutexcuses dus![]()
Terecht wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar ga ik toch geen geld aan uitgeven.
Maar blijft wel zonde.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Als jij een fatsoenlijke voor me koopt wil ik hem vast wel aandoen hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht wel.
Maar blijft wel zonde.![]()
![]()
Dit dusquote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snap ik maar daar doelde ik niet op, slechte zaak is dat door onderbezetting jij lang je auto kwijt bent...
Kwestie van beter plannen
Beurtje en APK moet toch minimaal wel in een dag gebeurd kunnen zijn (mits er niets ernstigs aan de hand is)
Als ze geen tijd hebben voor je auto dan is er ook geen reden om hem daar te houden
ergo kutexcuses dus
Ik wacht altijd op mijn apk
Zit ik daar een uurtje te chillen op de bank met een bak thee in het zonnetje![]()
![]()
Een fatsoenlijke?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als jij een fatsoenlijke voor me koopt wil ik hem vast wel aandoen hoor.
Zijn er pakjes zonder kruis dan ofzo?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Het moet toch niet gekker worden dacht ikquote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus
Zit ik daar een uurtje te chillen op de bank met een bak thee in het zonnetje![]()
![]()
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke?
Zijn er pakjes zonder kruis dan ofzo?Of er is een rokje aangeplakt wat ongeveer zo breed is als een riem.
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit dus
Zit ik daar een uurtje te chillen op de bank met een bak thee in het zonnetjeKon bij het bedrijf waar ik stage heb gelopen ook. Gewoon wachten op je APKquote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden dacht ik![]()
![]()
vast welquote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke?
Zijn er pakjes zonder kruis dan ofzo?![]()
En dan staan ze maar met 2 manquote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden dacht ik
En het is nog het meest populaire apk keuring bedrijfje in Spijkenisse![]()
![]()
Waarom zou ik je daarin laten lopen?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.Of er is een rokje aangeplakt wat ongeveer zo breed is als een riem.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |