abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122475921
Mandy hoop dat je mooie echobeelden gezien hebt!

Haha As precies ditzelfde heb ik niet-zwanger meegemaakt :@

Zo, de laatste grote was draait nu, heeeerlijk. Nu ga ik iedere dag een paar kastjes proberen uit te mesten. Zelfopgelegde nesteldrang O-) De auto is ook wel een goed idee inderdaad...
pi_122475946
As, zit je nou op de wc te Fok!ken?
Ga eens eten en dan baren! :%
pi_122476092
Ha ha. Net thuis van het eten. Peuter word nu op bed gelegd. Ik lig open omdat we de kat zijn nagels moeten vijlen. Dus met een kwartier is het hier rustig in huis en dan ga ik er voor.
Vanaf twaalf uur ga ik alvast beginnen met persen :D
pi_122476199
:D Zelfs de kat ontkomt niet aan de nesteldrang
pi_122476506
Nou liever wel fieder. Het is dat het moet omdat hij anders zijn hele kop open krab, maar volkomen off topic.
pi_122477044

Gelukkig maar, een dubbele streep! Ook een superzachte omslagdoek gekregen en het tijdschrift 'Zwanger!' O+
pi_122477414
Gefeliciteerd ! :D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_122477495
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef Blokje. het volgende:
[ afbeelding ]

Gelukkig maar, een dubbele streep! Ook een superzachte omslagdoek gekregen en het tijdschrift 'Zwanger!' O+
*O* Die omslagdoek heb ik ook gekregen, fijn is die!

Klumsy wat jammer dat de poging niet is gelukt, ook al had je het wel verwacht.. Hopelijk valt er een fijne datum te plannen voor de ks :*

Lekker hè Fieder, alles schoon :D Ik had ook nogal opruimwoede vandaag, 3 vuilniszakken met zooi weg en alles blinkt O+ Kan nu niet meer opstaan maar het was het waard :')
pi_122477592
Oh en natuurlijk: Go As! *O*
pi_122477690
Fijn he die bevestiging Blokje. En die omslagdoek is inderdaad fijn. Hier kwam hij alleen met de post.

En thanx lot. De rust is nu begonnen, dus ik ben er klaar voor. Geen middagdutje gedaan, dus heel laat zal het niet worden vanavond en dan kan ik straks los.
pi_122478294
Hup As! *O*

Leuk alle nesteldrang en opruimwoede :D

En thanks allen ;) vond het even een spannend moment, gek genoeg! Dus sorry voor het ego bericht :@
pi_122478446
Herkenbaar Blokje, ik was ook supernerveus! Maar wat een mooie duidelijke streep! O+
pi_122478452
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef Blokje. het volgende:
Hup As! *O*

Leuk alle nesteldrang en opruimwoede :D

En thanks allen ;) vond het even een spannend moment, gek genoeg! Dus sorry voor het ego bericht :@
Is toch niet ego, superrelevant juist :D.
pi_122478726
Mooie streep Blokje *O* is toch weer n soort extra geruststelling (zo heb ik t ervaren iig).
Leuk die doek,de kado's gaan erop vooruit!

Go As!!
  maandag 4 februari 2013 @ 20:18:24 #265
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_122479417
Duidelijk Blokje *O*
pi_122479633
Jullie zijn lief O+! Word gewoon emo door de lieve reacties!
pi_122479686
Blokje hoera! Die doek kreeg ik opgestuurd als bedankje en hij is inderdaad zoooo zacht!

As, nagels als geknipt?
pi_122480308
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Suikertante het volgende:
Blokje hoera! Die doek kreeg ik opgestuurd als bedankje en hij is inderdaad zoooo zacht!

As, nagels als geknipt?
Van de kat? Half, ze zijn gevijld, maar ik denk niet voldoende.
pi_122480757
Ik heb dat nog nooit gedaan. Dat zijn ook best veel nagels voor vier katten. Maar ze halen me bijna nooit open, alleen als ik het echt uitlok. Ik ben zo benieuwd hoe dat straks gaat met de mini, verheug me er wel op om te zien hoe ze reageren! Klinkt altijd zo nerd als je het over je katten hebt, maar ja, tot nu waren ze naast mijn vriend toch mijn belangrijkste huisgenoten :@

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef Blokje. het volgende:
Jullie zijn lief O+! Word gewoon emo door de lieve reacties!
Jep! Zwanger ;)
pi_122482421
Gefeliciteerd Blokje!
Het was bij mij zelfs zo erg dat ik een uurtje voor de MvM-mevrouw kwam zelf nog een testje heb gedaan, om maar te zien dat ie nog steeds positief was ;) Blijft toch spannend, voelt als een soort examen als er iemand vreemd zo'n test komt doen... Ik kreeg trouwens een of andere armband, op zich niet eens zo heel lelijk, maar hij zat mij net iets te straks om lekker te zitten, plus met computerwerk is zo'n rammelding niet handig.. en de omslagdoek kreeg ik na afloop met de post thuisgestuurd als bedankje. Eén van de twee dingen was extra omdat ik voor de 6e week al begon ofzo, en dus ruim 10 weken volplaste..

Ik heb 1 kat, en die hebben we nog nooit de nagels geknipt of gevijld.. Ik heb wel afgleopen weekend de kattenbak verschoond, omdat manlief er nu toch echt niet toe in staat was. Ik kon dat arme beestje toch niet op een smerig toilet laten zitten omdat z'n baasje ziek was... wel extra voorzichtig gedaan, en heel uitgebreid m'n handen gewassen erna. Zal toch niet zoveel kwaad meer kunnen met deze termijn he?

Ik had vanmiddag een afscheidsreceptie van een collegaatje, en ik ging er vanuit dat ik niet kon gaan, wat ik heel jammer vond... maar door de ziekenboeg hier was mijn man nog niet genoeg opgeknapt om te gaan werken, maar vond hij het gelukkig wel goed genoeg gaan om een uurtje of twee met de peuter alleen te zijn. Dus ik kon wel gaan! Dat was lekker zeg, eventjes eruit, bijkletsen met een heleboel collega's die je anders niet zo vaak ziet... (en pronken met m'n bolle buik natuurlijk, heerlijk!) Heeft me goed gedaan.
En met de mannen gaat het hier inmiddels ook stukken beter... pff...
pi_122482671
Fijn dat het beter gaat Shandaly, en gelukkig dat je dan vandaag wel even lekker naar je werk kon. Pronken is altijd leuk!

Hier hetzelfde met MvM, armband bij de start en de doek inderdaad vanwege 10 weken deelname achteraf thuis gestuurd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122482769
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef As1981 het volgende:
Ik ben er wel klaar voor pessie. Dus ik ga idd maar voor vannacht.

Ik snap dat je het niet drie weken vol houdt als het zo sterk is dat je serieus denkt dat het begonnen is.
Hopelijk is het een blaasobtsteking en krijg je straks een kuurtje.
Ja doe maar!
pi_122483197
Blokje O+ Ook wij hadden Moeders voor Moeders op visite vanavond...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het zo spannend dat ik 5 minuten voor ze kwam nog een test heb gedaan met de urine die ik had opgevangen (vorige keer had ik bij haar de negatieve test waardoor ik erachter kwam dat het niet goed was gegaan)... Maar gelukkig, er kwam een streep! Ik vind het nog erg spannend, al heb ik er nu wel meer vertrouwen in gekregen, maar ik merk dat ik erg aftel naar de echo.. Nog 11 nachtjes *O*
pi_122483384
Fijn Babbel dat die bij jou ook weer positief was.
pi_122483490
Gefeliciteerd Babbel!
En succes met plassen, dames! (Zou het zo weer doen, vind het een erg goed doel, maar was ook wel erg blij om na 10 weken geen nieuwe potten meer te krijgen ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')