Gefeliciteerd Blokje!
Het was bij mij zelfs zo erg dat ik een uurtje voor de MvM-mevrouw kwam zelf nog een testje heb gedaan, om maar te zien dat ie nog steeds positief was

Blijft toch spannend, voelt als een soort examen als er iemand vreemd zo'n test komt doen... Ik kreeg trouwens een of andere armband, op zich niet eens zo heel lelijk, maar hij zat mij net iets te straks om lekker te zitten, plus met computerwerk is zo'n rammelding niet handig.. en de omslagdoek kreeg ik na afloop met de post thuisgestuurd als bedankje. Eén van de twee dingen was extra omdat ik voor de 6e week al begon ofzo, en dus ruim 10 weken volplaste..
Ik heb 1 kat, en die hebben we nog nooit de nagels geknipt of gevijld.. Ik heb wel afgleopen weekend de kattenbak verschoond, omdat manlief er nu toch echt niet toe in staat was. Ik kon dat arme beestje toch niet op een smerig toilet laten zitten omdat z'n baasje ziek was... wel extra voorzichtig gedaan, en heel uitgebreid m'n handen gewassen erna. Zal toch niet zoveel kwaad meer kunnen met deze termijn he?
Ik had vanmiddag een afscheidsreceptie van een collegaatje, en ik ging er vanuit dat ik niet kon gaan, wat ik heel jammer vond... maar door de ziekenboeg hier was mijn man nog niet genoeg opgeknapt om te gaan werken, maar vond hij het gelukkig wel goed genoeg gaan om een uurtje of twee met de peuter alleen te zijn. Dus ik kon wel gaan! Dat was lekker zeg, eventjes eruit, bijkletsen met een heleboel collega's die je anders niet zo vaak ziet... (en pronken met m'n bolle buik natuurlijk, heerlijk!) Heeft me goed gedaan.
En met de mannen gaat het hier inmiddels ook stukken beter... pff...