SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
typisch deze humorquote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net als ik je moeder gisteren.![]()
matige comeback, 3 op de schaal van 10quote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net als ik je moeder gisteren.![]()
![]()
Dat is niet rullevantquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoorde dat het BMI was en geen Mathijssen? Klopt dat?![]()
nee, was mathijsenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben maar teruggezapt, officiele troll kansen man in dit topicquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Dat er mensen zijn die Shity-Lvpool gaan kijken![]()
Als je niet kijkt hoef je het ook niet te wetenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
![]()
![]()
Nee. Is gewoon racistisch om de donkere medemens altijd de schuld te geven.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoorde dat het BMI was en geen Mathijssen? Klopt dat?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Beste cum back was op de rug van je moeder.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
matige comeback, 3 op de schaal van 10Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Jouw woordgrappen, te grappigquote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Dat er mensen zijn die Shity-Lvpool gaan kijken
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
beterquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beste cum back was op de rug van je moeder.
5/10![]()
Heb jij een obsessie met moeders? Je kan het me gerust vertellen hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beste cum back was op de rug van je moeder.![]()
![]()
Vraag maar aan je moeder.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb jij een obsessie met moeders? Je kan het me gerust vertellen hoor
Zo heb ik er nog wel 10.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Milfjesquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb jij een obsessie met moeders? Je kan het me gerust vertellen hoor
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HMF kijkt ook door een gekleurde bril hè..
![]()
BMI, debiel.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Verhoek eruit man. Gooi die Hakkebar er maar in."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wie is de mol. Ja, dat lijkt me duidelijk, Joris.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Hij heet geen Strootman hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef Doublepain het volgende:
Die Vilhena is ook weer zo'n overrated tjap![]()
![]()
Misschien kunnen jullie weer vijf miljoen dokken dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef Doublepain het volgende:
Die Vilhena is ook weer zo'n overrated tjapBaat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Ik baal nu ook van het darten, eerst maar een schep zuurkool voor de shoarma eringaatquote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Baas![]()
Gewoon die vraag durven stellen. Wat ben je toch goed![]()
Daarom zegt hij toch Vilhena?quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Amateurclubs spelen geen voorronde CLquote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef FiliusDeorum het volgende:
Wat een amateurclub ook eigenlijk hé dat Feyenoord.![]()
![]()
wat als dat niet gebeurtquote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man. Ik ben niet zuur? Feijenoord gaat dit gewoon winnen hoor Stijntje.![]()
Dan hadden we net zo goed Cabral kunnen houden.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Verhoek eruit man. Gooi die Hakkebar er maar in.![]()
Nee, want Cabral valt buren lastig.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan hadden we net zo goed Cabral kunnen houden.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Omdat ze de beste verdediging hebben tochquote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Adames het volgende:
waarom heeft feijenoord de meeste tegendoelpunten van de top 6![]()
![]()
Standaardsituaties-fobiequote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Adames het volgende:
En dat is maar goed ook dat Feyenoord dat niet gaat doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Amateurclubs spelen geen voorronde CL![]()
Begint met M en eindigt op athijsenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Adames het volgende:
Feitelijk gezien wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft het over overschatte spelers? Dat is Vilhena namelijk niet"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Joris de Draak van een Speler.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Adames het volgende:
waarom heeft feijenoord de meeste tegendoelpunten van de top 6Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
wie staat er in je UI?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begint met M en eindigt op athijsen
Het begint met een C![]()
ja ok, als die penalties blijft weggevenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Begint met M en eindigt op athijsen![]()
Cristiano Ronaldoquote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie staat er in je UI?
Ja, 3-4 verloren echt lekker man.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:15 schreef FiliusDeorum het volgende:
Wat een amateurclub ook eigenlijk hé dat Feyenoord.
Groot fan van User Wotte![]()
cuencaquote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie staat er in je UI?
Maar ook BMI, de Vrij ondermaats..quote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ok, als die penalties blijft weggeven![]()
Strootman heeft meer doelpunten dan VIlhena. Hij heeft ook meer gele kaarten, dus hij is meer aanwezig.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou feitelijk zien"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Waarom blijf je Mathijsen steeds verdedigen? Iedereen ziet dat hij er niks van kan, zelfs de meeste Feyenoorders ook. Behalve jij. Hoe komt dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het begint met Den het eindigt op oublepain-lult-kankerveel-bullshit-het-mathijsen-heeft-al-9-puike-potten-gespeeld-op-joden-uit-na.![]()
![]()
DAT WAS BMI D-E-B-I-E-L.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ok, als die penalties blijft weggeven![]()
Omdat verdedigen al voorin bij de aanvallers begintquote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Adames het volgende:
waarom heeft feijenoord de meeste tegendoelpunten van de top 6Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Hij heeft ook meer gespeeld jaquote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman heeft meer doelpunten dan VIlhena. Hij heeft ook meer gele kaarten, dus hij is meer aanwezig.
Mathijsen heeft ook veel gele kaarten, dus dat maakt hem ook goed?![]()
![]()
dat is alleen bij ajax en barcaquote:Op zondag 3 februari 2013 17:19 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Omdat verdedigen al voorin bij de aanvallers begint![]()
nee, want die veroorzaakt een penaltyquote:Op zondag 3 februari 2013 17:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij heeft ook meer gespeeld ja
Mathijsen heeft ook veel gele kaarten, dus dat maakt hem ook goed?![]()
Dat is ook een criterium die je kan gebruiken om iemand beter te vinden. Bedankt dat je me helpt.quote:Tot Ajax na, heeft hij 9 puike potten gespeeld.quote:Mathijsen heeft ook veel gele kaarten, dus dat maakt hem ook goed?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
waarom niet?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:10 schreef Doublepain het volgende:
Dat er mensen zijn die Shity-Lvpool gaan kijken![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Adames het volgende:
oh wacht eens even, ik zie nu op EDL dat het mathijsen helemaal niet was. BMI veroorzaakte het![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Adames het volgende:
oh wacht eens even, ik zie nu op EDL dat het mathijsen helemaal niet was. BMI veroorzaakte het
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Het is moeilijk te zien wie het nou precies was. Misschien kan iemand een screenshot maken waar het rugnummer op staat.![]()
Ik zag wel een M op het shirt. Weet niet zeker of het de M van Mathijsen of de M van Martins Indi was. Heeft iemand de superslowmo?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Opvallend ja.twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 03-02-2013 om 17:11:17Overigens kreeg Mathijsen een gele kaart, terwijl Martins Indi de overtreding maakte. Opvallend. #wilFEY reageer retweet
Football...never let's you get away with anythingUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Stop de persquote:Op zondag 3 februari 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
Opvallend ja.twitter:feyenoordpings twitterde op zondag 03-02-2013 om 17:11:17Overigens kreeg Mathijsen een gele kaart, terwijl Martins Indi de overtreding maakte. Opvallend. #wilFEY reageer retweet
![]()
ah ik ben dus niet de enige die het opmerkt, misschien was het dan toch echt BMIquote:Op zondag 3 februari 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
![]()
Trouwens, die overtreding he... Dat was Mathijsen toch helemaal niet?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
hoezo hmf?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
Toch BMI.
Goh heeft HMF toch telkens gelijk gehad.
HMF![]()
![]()
Je mag dit misschien niet zeggen, na de scheidsrechter incident, maar ik vond de gele kaart voor Mathijssen onnodig.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ik ben dus niet de enige die het opmerkt, misschien was het dan toch echt BMI"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Mathijsen is altijd terecht, zelfs als hij niet op het veld staat.
Die man moet zsm weg uit Rotterdam, lekker met pensioen![]()
HMF zei Mathijssen hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
Toch BMI.
HMF![]()
Wij moesten hem steeds verbeteren.
ja, met deze nieuwe informatie is die kaart wel wat overdrevenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je mag dit misschien niet zeggen, na de scheidsrechter incident, maar ik vond de gele kaart voor Mathijssen onnodig.![]()
Politiek correcte scheids geeft geen kaarten aan negers! Rasiesmus!Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Of je bent een briljante troll....quote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, was BMI. zitten we hier wat onterecht op Mathijsen te zeiken, beetje sneu![]()
![]()
kweenie, was die hier? ik zag wel steeds posts verdwijnen, maar van wie die waren durf ik niet te zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF zei Mathijssen hoor.Wij moesten hem steeds verbeteren.
![]()
HMF zijn Internet ego loopt alweer een tijdje over. Ik ben bang dat jij hem zojuist heb doen laten exploderen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
Toch BMI.
HMF![]()
![]()
Dat was waarschijnlijk Mathijssen weer.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:27 schreef Adames het volgende:
[..]
kweenie, was die hier? ik zag wel steeds posts verdwijnen, maar van wie die waren durf ik niet te zeggenGroot fan van User Wotte![]()
Hahaha, is dit Josti-TV? Check die gast z'n IQ dan.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Waar kan ik dat zien?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaha, is dit Josti-TV? Check die gast z'n IQ dan.![]()
Dit inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:26 schreef Doublepain het volgende:
voor jou altijdquote:Op zondag 3 februari 2013 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of je bent een briljante troll....![]()
Staat toch op z'n shirt. JF. Josti-flikkert.quote:Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
ohquote:Op zondag 3 februari 2013 17:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Staat toch op z'n shirt. JF. Josti-flikkert.![]()
Hij staat er vandaag ook wel alleen voor met het ontbreken van Tim Immers.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:26 schreef Doublepain het volgende:
Neequote:Op zondag 3 februari 2013 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Feijenoord amateurvereniging had jij het over.![]()
Ik woon tegenover het station hier in Hengelo, gaan een paar frustrerende Twente fans met fietsen hier gooien. Politie erbij alles!!!!
![]()
Blom fluit toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef Adames het volgende:
ik hoop alleen dat Bossen niet gaat proberen die verkeerde kaart te compenseren,
Groot fan van User Wotte![]()
Of die ontereche penalquote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef Adames het volgende:
ik hoop alleen dat Bossen niet gaat proberen die verkeerde kaart te compenseren,![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik woon tegenover het station hier in Hengelo, gaan een paar frustrerende Twente fans met fietsen hier gooien. Politie erbij alles!!!!
![]()
![]()
zuchtIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BOEM KOEKOEK![]()
4quote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Adames het volgende:
hoe veel kaarten heeft die pelle gepakt dit seizoen? Zal niet meer dan 2 zijn.![]()
Ik moest net wel even dubbelchecken of Feyenoord werkelijk tegen Willem II speelde gezien de achterlijk negatieve reacties van Feyenoorders.
Al begrijp ik dat gevoel van onmacht ook wel in het seizoen waarin Ajax de Triple pakt![]()
![]()
Triple?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moest net wel even dubbelchecken of Feyenoord werkelijk tegen Willem II speelde gezien de achterlijk negatieve reacties van Feyenoorders.
Al begrijp ik dat gevoel van onmacht ook wel in het seizoen waarin Ajax de Triple paktDat weet toch iedere boerenlul.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BOEM KOEKOEKJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BOEM KOEKOEKJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
BOEM KOEKOEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |