toen ik op de middelbare school zat, was met haar heel normaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Vind je? Zijn er nog weinig van die dat sexy vinden.
Ik vond het op de middelbare school ook sexy hoor. Nu ik door de maatschappij weet wat goed en wat slecht is qua lichaamsverzorging ben ik dus overgegaan op de voorkeur naar een kale poes.
Ik zie toch liever de poes dan het oerwoud waar hij in leeftquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
toen ik op de middelbare school zat, was met haar heel normaal.
rond die tijd begonnen de eerste geschoren meisjes in de blaadjes te verschijnen.
nou, dat was wat, zeg. tijdje goed geil van geweest.
dat heeft maar even geduurd.
daarna ben ik een beetje doorgeslagen naar het leuk vinden van scary hairy dames.
harige benen hoeft voor mij niet echt. toch iig niet hariger dan die van mezelf.
maar als het een belofte is voor wat ER TUSSEN kan zitten....![]()
![]()
Nietquote:Op zondag 3 februari 2013 20:05 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Niet wegscheren, dat is juist sexy...
ik bedoelde maar te zeggen dat het bij mij eigenlijk juist andersom is gegaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zie toch liever de poes dan het oerwoud waar hij in leeft
Toch blijf ik me verbazen om vrouwen die honderden euros per jaar uitgeven om uit de kleren te gaan en hun meest intieme delen door jan en alleman met plakspul te laten bewerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |