Echt hequote:Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Happel het volgende:
Jammer dat Achabar niet speelt trouwens...
Maken me nog meer happy als ze er gewoon nog eens 4 in leggen.quote:
tsja, we hadden minimaal een hagenees in het team nodig die het kon verneuken voor ons, en immers was niet beschikbaar...quote:
Milkshake enzo.quote:
Dus dit.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:48 schreef Grifte het volgende:
Even snel dir 0-2 maken aub, voor we weer een standaarsituatie tegenkrijgen
komt goed. die tikken we dr zo inquote:Op zondag 3 februari 2013 16:48 schreef Grifte het volgende:
Even snel dir 0-2 maken aub, voor we weer een standaarsituatie tegenkrijgen
Voor een middenmoter wel ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
Nou godverdomme Feijenoord, zorg nou eens dat je die kansen verzilverd dan is er NIETS aan de hand.
En wat een GOD is Pelle toch
heel vormer vult de plek beter dan dat t normaal isquote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef Siyara het volgende:
corners van vormer wel beter dan die van Clasie iig
Dikke lul drie bier teringidioot. In 20 wedstrijden betrokken bij 23 goalsquote:
Pelle is CL materiaal.quote:
was t maar kut, dan had ik dr nog wat aanquote:
mja, opa in t midden he...quote:Op zondag 3 februari 2013 16:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat word er weer nerveus verdedigd zeg sjongejonge
1 |
Is geen doelpunt.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef De_Pel het volgende:
Lekker verdedigd van met name mathijsen bij dat doelpunt
Dat íe niet telt is een tweede. Voor het zelfde geld laat die scheids gewoon doorspelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
Is geen doelpunt.
Joden?? Waar?? **pakt zn hooivork en fakkel**quote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je wat wel mooi is? Al die joden die lopen te trollen dat het een terechte goal was, dit dat..
HEERLIJK toch man. Ze zijn allemaal bang van ons.
Sowieso is die man belangrijk maar loopt iedereen hier op de kleinste dingetjes te vitten. Twee grote blunders gehad: tegen heerenveen en tegen Ajax. Voor de rest gewoon 7 wedstrijden non stop goed gespeeld (Ajax-uit dan dus niet) en afgelopen week en deze week wederom sterk.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:03 schreef De_Pel het volgende:
Nu net dan wel weer goed bezig die joris
nu niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:03 schreef De_Pel het volgende:
Nu net dan wel weer goed bezig die joris
goed moment om dat te posten...quote:Op zondag 3 februari 2013 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso is die man belangrijk maar loopt iedereen hier op de kleinste dingetjes te vitten. Twee grote blunders gehad: tegen heerenveen en tegen Ajax. Voor de rest gewoon 7 wedstrijden non stop goed gespeeld (Ajax-uit dan dus niet) en afgelopen week en deze week wederom sterk..
En Mattijsen geel.quote:
quote:
Ik begin zo toch mijn twijfels te krijgen of mathijsen een goede aankoop is geweest.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso is die man belangrijk maar loopt iedereen hier op de kleinste dingetjes te vitten. Twee grote blunders gehad: tegen heerenveen en tegen Ajax. Voor de rest gewoon 7 wedstrijden non stop goed gespeeld (Ajax-uit dan dus niet) en afgelopen week en deze week wederom sterk..
quote:
Als je BMI centraal had gehad, was Nelom wel week in week uit aids geweest op de LB. Ik heb leiver BMI op LB en Mathijsen centraal, dan BMI centraal en Nelom LB.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik begin zo toch mijn twijfels te krijgen of mathijsen een goede aankoop is geweest.
Met name gezien BMI de laatste tijd steeds slechter gaat spelen.
Zo slecht als er veel hier roepen is het in ieder geval sowieso niet.
hihiquote:
Je zag het inderdaad niet aankomen...quote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef Dekatria het volgende:
Triest dat het zo fucking voorspelbaar is.
meld je ziekquote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef Mixende_match het volgende:
Shit, nu moet ik nog gaan werken ook.
Dat is zo, maar ik begin te twijfelen wat slechter zou zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je BMI centraal had gehad, was Nelom wel week in week uit aids geweest op de LB. Ik heb leiver BMI op LB en Mathijsen centraal, dan BMI centraal en Nelom LB.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef Happel het volgende:
Ben er alweer klaar mee. Lijkt nergens op.
Blij dat ik daar mijn zondagmiddag niet aan heb besteed.
Had je anders verwacht dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:06 schreef Mr.Smokey het volgende:
Gaat het gvd toch weer een lastige middag worden dit
Clasie heeft die vormdip al een tijdje manquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef Helpmefok het volgende:
Is er dan serieus niemand hier die inziet dat een vormdip van BMI sowieso te verwachten was, ondanks zijn positie!. Gebeurt met e-l-k-e jonge speler. Vrij heeft het gehad, Clasie, etc. etc.
Nu is BMI aan de beurt. Ben BLIJ dat we Mathijsen hebben om schade te beperken.
Clasie is juist weer uit zijn dip man.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Clasie heeft die vormdip al een tijdje man. Na de rust gewoon de boel klaren.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef Jimbo het volgende:
als we met 1-4 weten te winnen geef ik een rondje op de volgende fok! feyenoord meet
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef Jimbo het volgende:
als we weten te winnen geef ik een rondje op de volgende fok! feyenoord meet
Ik ben erbij!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef Jimbo het volgende:
als we met 1-4 weten te winnen geef ik een rondje op de volgende fok! feyenoord meet
Nee man.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Jimbo het volgende:
erg eigenlijk dat t eigenlijk al 2-1 had moeten staantegen fucking willem 2!
voor Willem II ?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:16 schreef Jimbo het volgende:
erg eigenlijk dat t eigenlijk al 2-1 had moeten staantegen fucking willem 2!
We gaan dr gewoon van uit dat je niet durftquote:
we spelen toch tegen hun, niet voor hun ? (al lijkt t er wel opquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
We gaan dr gewoon van uit dat je niet durftdan kan t altijd meevallen.(of tegen
)
Gewoon je nichtje meenemen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik durf wel hoor, ben al naar tig fokmeets geweest
Maar daar kwamen ook vrouwen
Wanneer gaat die nicht van je me whatsappen?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tof ik ben der bijquote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef Jimbo het volgende:
Ik heb wel je nummer gegevenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wanneer gaat die nicht van je me whatsappen?
quote:
Ja, volgend jaar Iniesta halen inderdaad, die is echt goedquote:Op zondag 3 februari 2013 17:20 schreef macca728 het volgende:
volgend jaar echt een goede middenvelder halen.
Als ze me nou gewoon even whatsappt, dan stuur ik der een foto.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel je nummer gegeven
Ik heb geen ideeZe zei: hoe ziet hij eruit? Ik: weet ik veel
FLKG-hoo-li-gans.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Happel het volgende:
En ondertussen wordt iedereen op losse kaarten het stadion uitgepleurd. Er is altijd wel wat daar in Tilburg.
Ik zal het zeggenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ze me nou gewoon even whatsappt, dan stuur ik der een foto.. Zal zeker niet tegenvallen
.
Koffie staat klaarquote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Happel het volgende:
En ondertussen wordt iedereen op losse kaarten het stadion uitgepleurd. Er is altijd wel wat daar in Tilburg.
A la Bony style?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ze me nou gewoon even whatsappt, dan stuur ik der een foto.. Zal zeker niet tegenvallen
.
daarom weet ik ook zeker dat ik jou een keer gemeet hebtquote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, aan VVV-Venloquote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef heiden6 het volgende:
Is Ramsteijn nou helemaal niet verhuurd?
Jawel, VVV.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef heiden6 het volgende:
Is Ramsteijn nou helemaal niet verhuurd?
Pellé had die tweede kans ook gewoon af moeten maken. Sta je 0-2, vanaf dat moment voetbalt het zoveel makkelijker.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef Muto het volgende:
Vilhena loopt een beetje van links naar rechts te rennen zonder aan het spel deel te nemen. Boëtius wordt helemaal niet meer goed aangespeeld, waarna hij teveel naar binnentrekt. Het tweede gedeelte van de helft was gewoon pure middelmaat. Het is niet te geloven dat we nooit door kunnen drukken en binnen korte tijd op 0-2/3 kunnen staan, maar altijd een tegendoelpunt krijgen.
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik nu de enige uit dit topic die geen fotos van een lekker nichtje heeft gezien
Ja maar dat was vroegah! Toen durfde ik nog niet te meetenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daarom weet ik ook zeker dat ik jou een keer gemeet hebt
en ach, dan komt danielle83 toch ook gewoonheb je een vrouwenmaatje,
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ze wil. De mijne is alleen groter.
Het boeide jou toen niet geloof ikquote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef De_Pel het volgende:
Ben ik nu de enige uit dit topic die geen fotos van een lekker nichtje heeft gezien
Heel het seizoen nog niet gezien die kerel.quote:
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het boeide jou toen niet geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef De_Pel het volgende:
Je zou eens moeten weten door wie het aan spraken kwam, eigenlijk moet ik nu dipps callen op die chick.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:28 schreef Helpmefok het volgende:
Als iedereen even oprot van mijn zojuist gehosselde kwaliteitschick, zou ik dat ten zeerste waarderen..
Boeit niet. Jouw kop kan ze het toch niet op.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten door wie het aan spraken kwam, eigenlijk moet ik nu dipps callen op die chick.
Alleen alstie flikkert.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:30 schreef Grifte het volgende:
Tomasso zou vragen: "Pics van je nicht?"
verwacht ook niet dat ze op mijn gezicht gaat zitten nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boeit niet. Jouw kop kan ze het toch niet op.
bah dat is zn term voor mensen met kort en pittig haar.quote:
papieren zak en klaarquote:Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Boeit niet. Jouw kop kan ze het toch niet op.
ze heeft geen kort en pittig haarquote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bah dat is zn term voor mensen met kort en pittig haar.
Dan moet je pics geven ookquote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze heeft geen kort en pittig haar
Ze is echt een half Spaanse mooie meid![]()
Gozerquote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoop dat de trein snel komt voor Koeman. Kunnen we Co Adriaanse of Huub Stevens halen.
Geen Mathijssen en Immers meer
Ja dus goalquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoop dat de trein snel komt voor Koeman. Kunnen we Co Adriaanse of Huub Stevens halen.
meh, te lang in spanje gewoond. geen reet aan die vrouwen daar. teveel tempramentquote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze is echt een half Spaanse mooie meid met lang haar![]()
hey, dat zei mn vriendin vannacht ook.quote:
Tegen je vader zeker.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey, dat zei mn vriendin vannacht ook.
Daar kan ik ook nog wel wat inkoppers op bedenkenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hey, dat zei mn vriendin vannacht ook.
Ditquote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Seriouslyquote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
Joachim nietquote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef OProg het volgende:
Spandoek: "Joris welkom thuis".
We kopt hem in?
En ik ben een Italiaanse halfgod met het fysiek van Pellequote:Op zondag 3 februari 2013 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha hoorde het ook inderdaad, echt dramatisch verwoord door zanger Rinusquote:Op zondag 3 februari 2013 17:41 schreef De_Pel het volgende:
RR: Die verhoek die kan het niveau niet aan hoor, dat is wel pijnlijk duidelijk hier vanmiddag
En dan speel je tegen Willem 2
Dramatisch verwoord?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hahaha hoorde het ook inderdaad, echt dramatisch verwoord door zanger Rinus
touchequote:
Yes.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:44 schreef Siyara het volgende:
mijn stream loopt achter? vilhena weer gescoord?
Die grote kans van Pelle kwam ook voort uit een voorzet van Vilhena.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgt Vilhena training van Makaay?
Je ziet hem heel de wedstrijd niet maar hij maakt er wel twee.
was toch onze wes?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Die grote kans van Pelle kwam ook voort uit een voorzet van Vilhena.
Die 0-1 wel. Maar die grote kans op 0-2 van Vilhena toch?quote:
Gaat je centen kosten dit jongenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:13 schreef Jimbo het volgende:
Weet niet meer zekerquote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Die 0-1 wel. Maar die grote kans op 0-2 van Vilhena toch?
Ik vind er nog steeds niet al te veel voetbal inzitten, eigenlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
lekker laten staan dit middenveld.
Nee man, gaat geen 1-4 meer worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
zolang we winnen boeit t me geen kut.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind er nog steeds niet al te veel voetbal inzitten, eigenlijk.
Eensch.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef Dekatria het volgende:
Vilhena lekker laten staan op deze plek.
Ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef Dekatria het volgende:
Vilhena lekker laten staan op deze plek.
Toch wel een moeilijke bal hoor.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee man, gaat geen 1-4 meer worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers had hier echt geen twee keer gescoord helaas
ik deel ze maar al te graag uit als we t flikkenquote:
Ze zingen heel te tijd Guidetti-ohohquote:Op zondag 3 februari 2013 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
Hoorde ik nou tututu dududu tu tu tu dududu tu tu tu dududu
JOHN GUI DET TI?
In dat geval DIK RESPECT dat we oude helden nog eren
Op z'n playstation hattie er wel 5 gemaakt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers had hier echt geen twee keer gescoord helaas
Dat hoor ik dan weer niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ze zingen heel te tijd Guidetti-ohoh
Op de xbox zet ik er altijd Goossens neer ipv Immersquote:Op zondag 3 februari 2013 17:51 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Op z'n playstation hattie er wel 5 gemaakt.
op de playstation had ik de leeuw ipv immersquote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Op de xbox zet ik er altijd Goossens neer ipv Immers
Goossens is dan ook goed bij Fifa.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waar komt in vredesnaam dat vertrouwen in Goossens steeds vandaanquote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nergens, hij is gewoon goed in fifa. 80 afstandsschotenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar komt in vredesnaam dat vertrouwen in Goossens steeds vandaan
Dit. Baassie hoor. Heeft zijn tijd wel gehad nu, en geen wereldtopper misschien, maar ik zie toch liever een Nicky Hofs van een paar jaartjes terug dan onze Lex.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hofsie. Leuk ventje. Dodelijk duo met makaay
nee 2 voor Pelle en 1 Vilhenaquote:Op zondag 3 februari 2013 17:54 schreef TN-FR het volgende:
nog eentje voor pelle en eentje voor drielhena svp
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is het ook niet. Een niet-gehandicapte buitenspeler zou al enorm helpen
Dat is dit seizoen toch 80% van de wedstrijden het geval.quote:
Graag.quote:
Daarom Achahbar. Pingelt veel en is zo balvast dar er echt 3 gasten moeten 'hakken' om die bal te veroveren.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef De_Pel het volgende:
Als we nou eens buitenspelers zouden hebben die er voor zouden kunnen zorgen dat de tegenstander niet met 6 man op pelle gaat staan
ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |