Die vergelijking vind ik krom al zal het soms wel zo bekeken worden ja, maar na tig fietslampjes en fietsen ben je er wel een keer klaar mee denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik toch iets heel anders.
En die insteek vind ik dramatisch, dat vragen om. Daar weiger ik toch echt aan toe te geven.
Die grietjes met korte rokjes vragen er trouwens ook om.
Is het ook. Bijzondere ruimte en lekker eten. Met name de kippetjesquote:Op zondag 3 februari 2013 17:53 schreef mootie het volgende:
Nee, zal meneer eens aan z'n jas trekken. Het zag er erg leuk uit!
That's how I roll.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Het seksistisch gehalte van deze opmerking stuit mij tegen de borst, ..auw
Chickiesquote:Op zondag 3 februari 2013 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het ook. Bijzondere ruimte en lekker eten. Met name de kippetjes.
En anders laat je meneer thuis en gaan we samen op stok!
25 februari pas weerquote:
Ho ho, je gaat hier toch niet vertellen dat Amsterdam crimineler is dan Eindhoven, hèquote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Toverheks het volgende:
fietslampjes, als ze hier in Amsterdam een fiets met fietslampjes erop geklikt zien staan, denken ze echt niet wat een mazzel, we jatten het fietslampje er ff van af, nee ze denken dat is ff mooi meegenomen, we jatten DE fiets met HET lampje er nog aan
Doen!quote:Op zondag 3 februari 2013 18:39 schreef Soury het volgende:
TV / [7-2] Sightseers - 192 FOK!kers gratis naar de film in Amsterdam
Mmmmm ik zit te dubben of ik ga. Ik ben al 100 jaar niet in een bioscoop geweest
Ja ik weet het. Nou ik doe het gewoonquote:Op zondag 3 februari 2013 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doen!
Echt een leuke film en ik vind Kriterion altijd een erg fijne bioscoop.
Je zit toch in het donker! Kun je mooi katjes knijpen, als muis.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:42 schreef Soury het volgende:
Ja ik weet het. Nou ik doe het gewoon![]()
Nu ben ik bang
Ik heb er zin inquote:
Maar is het ook een leuke film?quote:
Ja die past prima in mijn straatjequote:
Zal best. En volg het advies van Cc op hè?quote:
Welkequote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal best. En volg het advies van Cc op hè?
Een jas op je linker en rechterstoel. Geen last van lastige Fok!Kers op die manier.quote:
Ohh, nou ik ben best wel sociaal hoor. Maar ja een fokker naast je is best een probleemquote:Op zondag 3 februari 2013 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een jas op je linker en rechterstoel. Geen last van lastige Fok!Kers op die manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |