SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is ook gewoon handsquote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef tompsv18 het volgende:
Ja hoor Blom geeft weer een penalty aan Twente, ik wist het gewoon
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
was ook wel een beetje terechtquote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef tompsv18 het volgende:
Ja hoor Blom geeft weer een penalty aan Twente, ik wist het gewoon![]()
![]()
Terecht! 3-2. Er is nog hoop.lIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
hahhahaIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
2-4v_O_Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Steve moet huilen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
gvd. Net als het weer beter ging.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Zeker beste keeper van de eredivisie _o-Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
![]()
![]()
2-4
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoofdletter o vriendquote:Op zondag 3 februari 2013 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
Zeker beste keeper van de eredivisie _o-![]()
Je zal maar de hele middag naar VVV-ajax zitten te kijken ipv Twente-Utrecht
Klopt knaap.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Zorro het volgende:
Je zal maar de hele middag naar VVV-ajax zitten te kijken ipv Twente-Utrecht![]()
![]()
Merk je toch niet als prototype Ajacied met oogkleppen op.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Zorro het volgende:
Je zal maar de hele middag naar VVV-ajax zitten te kijken ipv Twente-Utrechtfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
niet zo he, Eindhoven is nog steeds mooier dan dat dorpje van jouquote:
[ Bericht 3% gewijzigd door ValHallen op 03-02-2013 16:04:59 ]![]()
Alweerquote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Tyron het volgende:
stel je voor dat tadic geblesseerd zou raken bij twente
eindigen ze gwn 6de![]()
![]()
Ajax speelt toch weer een zeer matige wedstrijd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Oh wow, stel dat De Jong, Eriksen en Alderweireld gebleseerd raken bij Ajax.. Zelfde situatie.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Tyron het volgende:
eindigen ze gwn 6deIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Onderschat Woutje 'Het beest' Brama niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Tyron het volgende:
eindigen ze gwn 6de![]()
alderweireld kunnen we missen als kiespijnquote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh wow, stel dat De Jong, Eriksen en Alderweireld gebleseerd raken bij Ajax.. Zelfde situatie.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh wow, stel dat De Jong, Eriksen en Alderweireld gebleseerd raken bij Ajax.. Zelfde situatie.![]()
![]()
okequote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Oleeeh het volgende:
Wie zat daar nou te falen bij die 2 kopdoelpunten??Ok![]()
ik kijk ze beiden tegelijkertijd, gelukkig.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Zorro het volgende:
Je zal maar de hele middag naar VVV-ajax zitten te kijken ipv Twente-Utrecht
Maar goed, de neutrale support had sowieso al Twente aan staan![]()
Prototype ajacieden kijken gewoon beide tegelijk via teletekst. Als echte bazen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Merk je toch niet als prototype Ajacied met oogkleppen op.![]()
Zagen we vorige week jaquote:Op zondag 3 februari 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alderweireld kunnen we missen als kiespijn![]()
Daarna gelijk weer 3-5 toch?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Prototypen ajacieden kijken gewoon beide tegelijk via teletekst. Als echte bazen.
he dit is die ene man waar stylo een pijpbeurt aan wou vragenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Merk je toch niet als prototype Ajacied met oogkleppen op.![]()
Dat zijn er 3 en dan heb je gewoon alternatieven. Sigthorsson, Serero, Schone, Andersen, Denswil en Veltman.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ik denk hetquote:Op zondag 3 februari 2013 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
he dit is die ene man waar stylo een pijpbeurt aan wou vragenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Prototype?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Prototype ajacieden kijken gewoon beide tegelijk via teletekst. Als echte bazen.![]()
![]()
![]()
Jan Wouters slaapt weer goed vanavond,...Steve daarentegen..Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Gast waar heb je last van vandaag? Sjaggie ofzo heequote:Op zondag 3 februari 2013 16:05 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Verspil je zaad aub aan iemand andersWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
doet het weer.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Wat had Stijn geschreven over Eindhoven?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ik zie geen O in de zin maar okequote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef baaart het volgende:
[..]
Dat O'tje van je staat wel wijd open zeg, gatverdamme.![]()
Steve ook wel. Met wie hij slaapt dat is nog een vraag.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef ZaZoe het volgende:
Jan Wouters slaapt weer goed vanavond,...Steve daarentegen..Ok![]()
Alles verkeerd gegoktquote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Gast waar heb je last van vandaag? Sjaggie ofzo hee
Ok![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Tyron het volgende:
Boerrigter beste speler van de EredivisieWel goed voor zn zelfvertrouwen dit I guess.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ze kunnen die schaal net zo goed meteen aan Ajax geven (en ik ben niet eens een Ajax supporter)
Knap trouwens hoor van FC Utrecht, doen het boven verwachting goed dit seizoen
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Bijna hierquote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Adames het volgende:
wie werkt die scores bij op EDL:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:08 schreef TLC het volgende:
Ze kunnen die schaal net zo goed meteen aan Ajax geven (en ik ben niet eens een Ajax supporter)![]()
![]()
Die heeft ook gelezen dat Cuenca is gehuurd om hem uit de basis te houden.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wel goed voor zn zelfvertrouwen dit I guess.
![]()
Mooie voor derk dat tie scoort, zal het zelfvertrouwen iets opkrikken.
edit: maar idd binnenkort staat hij niet meer in de basis.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:08 schreef TLC het volgende:
Ze kunnen die schaal net zo goed meteen aan Ajax geven![]()
HAHAHAHAHAHAH wooooooow dissssssssssssssssquote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
PSV blijft nog steeds gewoon netjes bovenaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aanfluiting als die kampioen worden
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
I feel ya broquote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet door hebben dat Utrecht kampioen wordt dit jaar!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Scoring is importantquote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol hoe heeft Utrecht Twente ferslagen?![]()
Hihihihihihquote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toch wel mooi dat Fer in Nederland blijft spelen hequote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
![]()
Je schrijft het verkeer hahaquote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol hoe heeft Utrecht Twente ferslagen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
met de bal.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol hoe heeft Utrecht Twente ferslagen?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Professioneel uitgespeeld door TwenteKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Wie?quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
wat heeft dat met puush te maken?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:11 schreef muzas het volgende:
[..]
Moet geen rommel die op de achtergrond blijft draaien.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef FL_Freak het volgende:
![]()
Heerlijk! Ik neem nog 'n GrolschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Geen zorgen, beach geeft niet zoveel om voetbal.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je klinkt als een PSV supporter wanneer Ajax kampioen wordt.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
ok.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:12 schreef Paul het volgende:
Als Utrecht Mertens nog had hee, dan stonden we nu sowieso op 1![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:12 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik neem nog 'n Grolsch
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Driesje Mertensquote:Op zondag 3 februari 2013 16:12 schreef Paul het volgende:
![]()
Dan was dit de kampioenswedstrijd geweest.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:12 schreef Paul het volgende:
Als Utrecht Mertens nog had hee, dan stonden we nu sowieso op 1mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Nog steeds speler van het weekendquote:Op zondag 3 februari 2013 16:12 schreef Paul het volgende:
![]()
Dat blijft op de achtergrond draaien. Of je moet 'm telkens uitzetten. Dan werkt dit net zo vlot.quote:![]()
Je puush vreet echt geheugen en processor snelheid.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat blijft op de achtergrond draaien. Of je moet 'm telkens uitzetten. Dan werkt dit ze zo vlot.![]()
Omdat die meer kan dan een Paul pop.quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Valt je nog tegen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen zorgen, beach geeft niet zoveel om voetbal.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Fervelend grapje..quote:Op zondag 3 februari 2013 16:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De ferslagenheid is groot bij McClaren![]()
Alle beetjes helpen. Daarnaast maak ik eens per 5 maanden een screenshot ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je puush vreet echt geheugen en processor snelheid.
Daarnaast, je druk maken over welke programmas anderen wel of niet hebben![]()
![]()
Wat een baas is de De Jong ook. Maakt niet uit waar hij staat, hij vult het in alsof het z'n vaste stekkie is.![]()
Beste. Youtubevideo. Ooit.quote:Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(![]()
Waarom keek je niet naar de klassewedstrijd van Utreg en Twentequote:
Ja? Begin je aan dit niveau te wennen? De eerste helft was echt een blamage... 't is dat ze niet achter kwamen, maar goed... uiteindelijk een terechte overwinning.quote:![]()
Echte fans daarquote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna allemaal naar huis.![]()
![]()
Je weet niet eens in welke trend hij het bedoeldquote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef baaart het volgende:
[..]
Ja? Begin je aan dit niveau te wennen? De eerste helft was echt een blamage... 't is dat ze niet achter kwamen, maar goed... uiteindelijk een terechte overwinning.![]()
idd jaquote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna allemaal naar huis.
En de twente fans vinden zichzelf zo goed en groot![]()
![]()
maar het is geen rotzooiquote:Op zondag 3 februari 2013 16:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat blijft op de achtergrond draaien. Of je moet 'm telkens uitzetten. Dan werkt dit net zo vlot.![]()
Als je je slechte wedstrijden wint word je kampioen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef baaart het volgende:
[..]
Ja? Begin je aan dit niveau te wennen? De eerste helft was echt een blamage... 't is dat ze niet achter kwamen, maar goed... uiteindelijk een terechte overwinning.![]()
Blijft een provincieclub hequote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd ja
En de twente fans vinden zichzelf zo goed en grootIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik weet het, dank u.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wow wat een geniale naamsverbastering.![]()
Dit was na rust ook als zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna allemaal naar huis.![]()
Trend? Gast... zoek de moeilijke woordjes eerst eens op voordat je hier iets neer kwakt.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet niet eens in welke trend hij het bedoeld![]()
Ja, boeiend. Je weet wat hij bedoelt en hij heeft gelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:17 schreef baaart het volgende:
[..]
Trend? Gast... zoek de moeilijke woordjes eerst eens op voordat je hier iets neer kwakt.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Steve had zich niet genoeg ferdiept in de tactiek van Utrecht.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Steve had zich niet genoeg ferdiept in de tactiek van Utrecht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok![]()
Commentaar McClaren na afloop ; we didnt score enough goals and then u dont win"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Twente wordt nog gematst ook. Had rood voor Braafheid + pingel moeten zijn.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Rot nou eens een keer op met dat aidsfilmpje.quote:![]()
![]()
inter
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Was alleen om aan te geven dat ze dat zonge.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Rot nou eens een keer op met dat aidsfilmpje.![]()
psv publiekquote:de sfeer in dat gemeentegebied moet gemaakt worden door de uitsupporters.
![]()
neequote:Op zondag 3 februari 2013 16:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga je sterren springen kijken dan hee?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
lol idd man hahahihi xDquote:Op zondag 3 februari 2013 16:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
psv publiekde sfeer in dat gemeentegebied moet gemaakt worden door de uitsupporters.
![]()
jij bent echt zo grappigquote:Op zondag 3 februari 2013 16:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
psv publiekde sfeer in dat gemeentegebied moet gemaakt worden door de uitsupporters.
![]()
![]()
Dat is het Twente-publiek, debiel.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: