SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:36 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie TT's de hele tijd. Dat doet A422 toch beter.![]()
Nou, kom op Utreg, wals even met 5-0 over mijn cluppie heen aub, hopelijk trappen ze Stief er dan uit.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:36 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie TT's de hele tijd. Dat doet A422 toch beter."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
11 against 11. Bal is round.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, kom op Utreg, wals even met 5-0 over mijn cluppie heen aub, hopelijk trappen ze Stief er dan uit.![]()
discriminatie. Lens is gewoon donker. Die kan je niet "schoonmaken".quote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
But now is it 10 against 11.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 15:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
discriminatie. Lens is gewoon donker. Die kan je niet "schoonmaken".![]()
allemaal wel na afloop van VVV - Ajax naar EL2 voor het hoogtepunt van het weekend
De interviews met Steve![]()
Dit, en dan het "lef" hebben om BRAAFHEID in het veld te zetten! Ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Thanks. Mine compliment for your good eye for the game.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Loopt die gast van vvv nou met zijn shirt/handschoenen half over zijn handen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nodig kopwerk he.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit, en dan het "lef" hebben om BRAAFHEID in het veld te zetten! Ik weet niet of ik moet lachen of huilenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik zou gewoon lachen. Wat maakt het toch allemaal uit joh. Laat gaan laat gaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit, en dan het "lef" hebben om BRAAFHEID in het veld te zetten! Ik weet niet of ik moet lachen of huilen![]()
15:00 Manchester City - Liverpoolquote:Op zondag 3 februari 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
allemaal wel na afloop van VVV - Ajax naar EL2 voor het hoogtepunt van het weekend
De interviews met Steve
19:00 Valencia - Barcelona
![]()
![]()
Barcelona gaat PSV toch niet inhalen met gescoorde doelpunten, dus lekker boeiend die wedstrijdquote:Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
15:00 Manchester City - Liverpool
![]()
![]()
17:00 héquote:Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
15:00 Manchester City - Liverpool
![]()
Ajax heeft het veld tegen, maar de scheids zeker niet.
Schöne heeft knie-aids.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
okequote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Bank supporteren dan kan je de wedstrijd beter zien dan wanneer je in het stadion kou staat te lijen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |