PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
oke, thxquote:Op zondag 3 februari 2013 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval op BBC..half 1 wedstrijd
Serieus? Wie?quote:
Amerikaanse stream is ook wel leuk vanwege de Superbowl reclames..die zijn altijd supertof..veel leuker dan reclame normaal gesprokenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:13 schreef BDIL het volgende:
Beste van Super bowl is het programma tijdens de rust
quote:
quote:
0,5?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer een mooi Weekend voor PSV
3.5 punt voor op de nummer 2
Doelsaldoquote:
quote:
Doelsaldo gaat niemand meer inhalenquote:
hoe laat?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:19 schreef Thorb het volgende:
Hopelijk wordt Ivoorkust - Nigeria straks een beetje leuk
Gerndt is ook het uitproberen waard kan ik je vertellenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:17 schreef wieisboos het volgende:
Mulenga is best goed op Fifa trouwens
Kan je beter City - Liverpool kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:19 schreef Thorb het volgende:
Hopelijk wordt Ivoorkust - Nigeria straks een beetje leuk
tijd?quote:
5 uurquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Hoogstaande het volgende:
PSV wordt op zeker geen kampioen.
Ik zie eigenlijk alleen Ajax maar als kampioenskandidaat dit seizoen.
Ajax moet nog uit bij de Top5 toch ?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Hoogstaande het volgende:
mooizo, ga ik dat wel zielig kijken op mijn zolderkamertjequote:
En uit bij AZquote:
Ik zie PSV nog als enige concurrent voor Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Vitesse en Feyenoord hebben ze nu wel gehadquote:
De beker ertussen zetten vertekend welquote:Op zondag 3 februari 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Zeg het maar jongens."
[ afbeelding ]
Oh dat is per ongeluk, dacht dat ik hem eruit had gefilterdquote:Op zondag 3 februari 2013 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De beker ertussen zetten vertekend wel
CiIlessen en Denswilquote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
wie weet een leuke silver CB-GK triple link?
Umtiti- vercoutrequote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Die duitse keeper van Mainz met een vam beide verdedigers.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
BMI Mulderquote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie PSV nog als enige concurrent voor Ajax.
Tweedequote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
hmm Wetklo-Bungert dan of Rojo-Boeck?
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:33 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-te-voorkomen.dhtml
Wat is dit dan
quote:
Ik dacht serieus zelf ook aan Rojo - Boeck. Prima keeper en die CB lijkt me ook top.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:31 schreef Dudeweiser het volgende:
hmm Wetklo-Bungert dan of Rojo-Boeck?
He scheids ik stop er mee want als je zo doorgaat krijg je klappen en die wil ik je niet geven dsja laterrrquote:
Lukoki speelt zo slecht man man manquote:Op zondag 3 februari 2013 15:36 schreef pascal08 het volgende:
Voor het eerst dat ik Eriksen echt vind tegenvallen. Lukoki verrast me dan wel weer, maarja dit is nou niet echt een test tegen het slappe VVV.
En dan is het nog Buitenboys ookquote:Op zondag 3 februari 2013 15:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
He scheids ik stop er mee want als je zo doorgaat krijg je klappen en die wil ik je niet geven dsja laterrr
14 april dikke party op het Stadhuisplein in Eindhoven.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Zeg het maar jongens."
[ afbeelding ]
Krijgen jullie dan een nieuwe subsidie van de gemeente?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
14 april dikke party op het Stadhuisplein in Eindhoven.
Of ze hebben weer een nieuwe speler gekochtquote:Op zondag 3 februari 2013 15:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijgen jullie dan een nieuwe subsidie van de gemeente?
Vind ik niet. Paar goede acties net, maar veel verwacht ik natuurlijk niet van hem. Fischer mag wel een tandje bijschakelen nu.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lukoki speelt zo slecht man man man
WZVquote:
Nee joh die rent iedere keer naar de achterlijn en geeft dan een faalvoorzet. Fischer speelt ook maar matig de laatste wedtrijdenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Paar goede acties net, maar veel verwacht ik natuurlijk niet van hem. Fischer mag wel een tandje bijschakelen nu.
Live topiquequote:Op zondag 3 februari 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.wijzijnvoetbal(...)a-4.html#post3572634
Niet hier? Waar dan wel?
Fischer heeft gewoon kwaliteit. Ik weet niet welke "wedstrijden" jij bedoelt, maar tegen Feyenoord was 'ie geniaal. En we hebben Cuenca nu om de concurrentie wat beter te maken voorin.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh die rent iedere keer naar de achterlijn en geeft dan een faalvoorzet. Fischer speelt ook maar matig de laatste wedtrijden
Tegen Fey had hij 2 hele goede momenten, maar speelde hij buiten dat niet echt gelukkig. Vandaag heeft hij een offday. Logisch ook, hij is erg jong..dan ben je gewoon wisselvallig.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Fischer heeft gewoon kwaliteit. Ik weet niet welke "wedstrijden" jij bedoelt, maar tegen Feyenoord was 'ie geniaal. En we hebben Cuenca nu om de concurrentie wat beter te maken voorin.
Je had toch 2 miljoen budgetquote:Op zondag 3 februari 2013 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil een team met IF Maher, 50k budget. Iemand ?(4-1-2-1-2 formatie).
Op zijn 2 goals na echt een slechte wedstrijd van hem hoor. Gaf hij zelf ook aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Fischer heeft gewoon kwaliteit. Ik weet niet welke "wedstrijden" jij bedoelt, maar tegen Feyenoord was 'ie geniaal. En we hebben Cuenca nu om de concurrentie wat beter te maken voorin.
Liep te trollen maar niemand trapte erinquote:Op zondag 3 februari 2013 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je had toch 2 miljoen budget?
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Liep te trollen maar niemand trapte erin
Altidore - Maher, Koef op 10, Narsingh RM. Rest MLSquote:Op zondag 3 februari 2013 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil een team met IF Maher, 50k budget. Iemand ?(4-1-2-1-2 formatie).
Het team maken is en blijft geniaal natuurlijk. Maar het spel spelen als in potjes fifa ermee doen kan me niet echt meer boeien. Maak nu vaak teams, speel wat potjes tegen vrienden en maak dan een nieuw team.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel karig dat je eerst iedereen die geen fut speelt een baas noemt, en daarna om een team komt vragen
Maakt mij niet uit hoe slecht 'ie speelt, hij scoorde gewoon 2 goals en dat is het enige dat telt bij mij.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op zijn 2 goals na echt een slechte wedstrijd van hem hoor. Gaf hij zelf ook aan.
Ik zie nu pas dat jij daar een account hebtquote:Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altidore - Maher, Koef op 10, Narsingh RM. Rest MLS
Oke.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoe slecht 'ie speelt, hij scoorde gewoon 2 goals en dat is het enige dat telt bij mij.
wrm maak je dan niets sukk0lquote:Op zondag 3 februari 2013 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het team maken is en blijft geniaal natuurlijk. Maar het spel spelen als in potjes fifa ermee doen kan me niet echt meer boeien. Maak nu vaak teams, speel wat potjes tegen vrienden en maak dan een nieuw team.
Al sinds dag 1. Toen heette het nog VBL en kwam iedereen van FOK over omdat er toen dikke rellen hier met de mods warenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij daar een account hebt!
Hahaha ja daar ben ik van op de hoogtequote:Op zondag 3 februari 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al sinds dag 1. Toen heette het nog VBL en kwam iedereen van FOK over omdat er toen dikke rellen hier met de mods waren
Dit is gewoon puur kwaliteit. Niet in de wedstrijd zitten en dan toch zo scoren. Fischer - Siggy/De Jong - Cuenca. Ik zie het al helemaal zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:46 schreef Tim86 het volgende:
Fischerrrrrrrrrrrrrrrrr
Wat is hij weer goed
Zeker wetenquote:Op zondag 3 februari 2013 15:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is gewoon puur kwaliteit. Niet in de wedstrijd zitten en dan toch zo scoren. Fischer - Siggy/De Jong - Cuenca. Ik zie het al helemaal zitten.
Wazig was datquote:Op zondag 3 februari 2013 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hahaha ja daar ben ik van op de hoogte
WTF doet Lokhoff
Enschede ligt wel heel dichtbij Duitsland hequote:Op zondag 3 februari 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het leuk geweest, Ajax gaat wel winnen en Twente zal niet gaan winnen, ga weer lekker Die Rise spelen
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het leuk geweest, Ajax gaat wel winnen en Twente zal niet gaan winnen, ga weer lekker Die Rise spelen
Mijn weekend kan toch al niet meer stuk : PSV en IF Jackson
Ik opzich ook wel, maar er gaat nog heel veel gebeuren voor die wedstrijd. Maar dat die wedstrijd een grote rol in het kampioenschap gaat spelen lijkt vast te staanquote:
Leuke non rare om nu te pullen jaquote:Op zondag 3 februari 2013 15:57 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Had al 1 item naar tradepile gestuurd toen zag ik hem pas
Idd hoopte op zo'n 10k toch welquote:Op zondag 3 februari 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuke non rare om nu te pullen ja
oh die is snel gedropt
Jup, dat zeker. Zou leuk zijn als we weer zo'n spannende ontknoping krijgen als 2 jaar geleden.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik opzich ook wel, maar er gaat nog heel veel gebeuren voor die wedstrijd. Maar dat die wedstrijd een grote rol in het kampioenschap gaat spelen lijkt vast te staan
Kampioenswedstrijd Twente - PSV bedoel jequote:Op zondag 3 februari 2013 15:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup, dat zeker. Zou leuk zijn als we weer zo'n spannende ontknoping krijgen als 2 jaar geleden.
quote:
Nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kampioenswedstrijd Twente - PSV bedoel je?
quote:
en IF Mertens sws ookquote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Tim86 het volgende:
IF Toornstra wellicht..Debuut, 2 assists en een goal en winst uit bij Twente
quote:
Ja ik heb er ook twee verkocht.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]SIF dus
IF verkocht voor 26kGekocht voor 11 toen
Hij scoort welquote:
SIF Altidore zal ook nog wel gaan stijgen toch?quote:
Ja je moet er nu vanaf, anders is ie geen reet meer waardquote:
Laatst ook al met Reijnenquote:
is veel, zelfs voor jeugdwedstrijdenquote:
Volendam is bezig aan een comeback hoor. Raar dat dit op zondagmiddag is.quote:
Ja lichtjes aan wel. Onder Amerikanen nog wel populair. Maar er zijn weinig IFs die super stijgen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
SIF Altidore zal ook nog wel gaan stijgen toch?
dan nog boeit niemand het watquote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is veel, zelfs voor jeugdwedstrijden
Haterquote:Op zondag 3 februari 2013 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
Dat commentaar van ACON is echt om aids van te krijgen.
Ja hij denkt echt dat hij alles weet: 'Ja de in dit geval moet je de bal naar rechts opendraaien, wat hij nu doet kan natuurlijk niet. Ja bij de ACON is er duidelijk gebrek aan techniek. In de kleine ruimte kan je dit niet proberen, of je moet van bovennatuurlijk niveau zijn. 'quote:
WAT?!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Jonnsie het volgende:
godverdomme! ALlemaal spelers verdwijnen uit mijn trade pileOok gewoon TOTY Casillas he?!
wtf is ACONquote:Op zondag 3 februari 2013 16:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja hij denkt echt dat hij alles weet: 'Ja de in dit geval moet je de bal naar rechts opendraaien, wat hij nu doet kan natuurlijk niet. Ja bij de ACON is er duidelijk gebrek aan techniek. In de kleine ruimte kan je dit niet proberen, of je moet van bovennatuurlijk niveau zijn. '
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:11 schreef ThadCastle het volgende:
Dat commentaar van ACON is echt om aids van te krijgen.
Dit zou bazig zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:03 schreef Tim86 het volgende:
IF Toornstra wellicht..Debuut, 2 assists en een goal en winst uit bij Twente
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef Tim86 het volgende:
WTF, ik heb ineens een TOTY Casillas op mijn tradepile
Leukquote:Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef Tim86 het volgende:
Utrecht kun je ook nog meetellenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee.Twente reken ik al niet meer mee. Al hoop ik wel dat het gat niet te groot wordt tussen Twente/Vitesse/Feyenoord en Ajax/PSV.
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef Tim86 het volgende:
heyquote:Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef Thorb het volgende:
Hoe bereken je ook alweer pace (acceleration, sprint speed en balance/agility (welke?)) en heading (jumpung, ... ) ?
Ze krijgen subsidie voor hem vanwege zijn helmpjequote:Op zondag 3 februari 2013 16:24 schreef BDIL het volgende:
Waarom heeft Inter Chivu nog in de basis staan!
Sukkeltjequote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
als jij me dat nou eens kan vertellen mannetje
Welquote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Tevens wijnaldum in de spits![]()
Ik niet. Heb al ietsquote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel
Vanavond is er een grote kans dat ik mee doe met clubs, jij ook?
harder rennen en beter koppen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
eerst vertellen hoe ik aan heading en pace kom
Wat een marcie post is dit.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je hem nog steeds?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef Tim86 het volgende:
`quote:Op zondag 3 februari 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je hem nog steeds?of was het een bug?
Ah zo. Zal ik is even de calculator erbij pakken?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet meer, maar wil het berekenen
[..]
haten op marcie
Rekening gehouden met het niveau van je tegenstander?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:36 schreef Djeetje het volgende:
ik snap niks meer van me Bundesliga team nu win ik weer met 5-1 en het moest nog rust worden.
Ik heb er alle vertrouwen in dat jij dat kan. Graag dus.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah zo. Zal ik is even de calculator erbij pakken?
Sarcast.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat jij dat kan. Graag dus.
ja ik speelde nu wel meer binnendoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Rekening gehouden met het niveau van je tegenstander?
Heading: Koppen, springen, kracht?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Liever MOTM Wakasoquote:Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Straks MotM Emenike, die wordt duur!
Ik ben dus voor Nigeria nu!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver Ivoorkust moet wel ff doorgaan, ik wil niet tegen Bony volgende week
denk jequote:
okquote:
jazekerquote:Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Straks MotM Emenike, die wordt duur!
ligt aan het probleemquote:Op zondag 3 februari 2013 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe fix ik een corrupt word document
okquote:Op zondag 3 februari 2013 16:43 schreef leoon. het volgende:
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in clubs
jaquote:
kut gemist door mijn toiletbezoekquote:
Dat zou wel kunnen ja. Ga het even checken.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heading: Koppen, springen, kracht?
het probleem is dat ie corrupt isquote:Op zondag 3 februari 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
denk je
[..]
ok
[..]
jazeker
[..]
ligt aan het probleem
[..]
ok
[..]
ja
[..]
kut gemist door mijn toiletbezoek
[..]
Dat zou wel kunnen ja. Ga het even checken.
-quote:Op zondag 3 februari 2013 16:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heading: Koppen, springen, kracht?
De formule is ongeveer dit: 0.4x Heading 0.4x jumping 0.2x strength. Klinkt ook wel logischquote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja keek verkeerd. Het klopt ongeveer wel ja.
Ach hoeft ook niet heel precies.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De formule is ongeveer dit: 0.4x Heading 0.4x jumping 0.2x strength. Klinkt ook wel logisch
Meh toch niet.
De lengte heeft ook nog invloed, weet alleen niet hoeveel..quote:Op zondag 3 februari 2013 16:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De formule is ongeveer dit: 0.4x Heading 0.4x jumping 0.2x strength. Klinkt ook wel logisch
Meh toch niet.
Ik heb er 1 voor je in de aanbieding. Ik wil zelf groter namelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog een goede 32 + inch tv voor om en nabij de 300 euro?
Ik zoek eigenlijk ook groter jaquote:Op zondag 3 februari 2013 16:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb er 1 voor je in de aanbieding. Ik wil zelf groter namelijk.
Oh, 32+", die van mij is 32".
quote:
quote:Voorkomen van corruptie
De brochure ‘Eerlijk zakendoen, zonder corruptie' biedt tips voor ondernemen in het buitenland. Ondernemers kunnen lezen over de wetgeving en ze krijgen handvatten om betrokkenheid bij buitenlandse corruptie te voorkomen.
Zeker wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:58 schreef BDIL het volgende:
32+ inch en Full HD ga je niet vinden nieuw voor 300 euro
wel bij strakkemanquote:Op zondag 3 februari 2013 16:58 schreef BDIL het volgende:
32+ inch en Full HD ga je niet vinden nieuw voor 300 euro
Plaats er maar een hierquote:
Oke het is dan wel precies 32 inch, en dus niet groter. Maar het ligt wel onder de 300 euro. Hopen op een aanbieding ofzo dus .quote:
Dat is niet 32+quote:Op zondag 3 februari 2013 17:00 schreef leoon. het volgende:
[..]
http://www.plasma-discoun(...)sung-ue32eh5000.html
32 inch of hoger neem ik aan toch? Groter dan 32 inch ga je niet voor onder de 300 vinden nee.quote:
Nee, ik heb geen verstand van TV'squote:Op zondag 3 februari 2013 17:02 schreef leoon. het volgende:
[..]
32 inch of hoger neem ik aan toch? Groter dan 32 inch ga je niet voor onder de 300 vinden nee.
Maar ik neem aan dat jullie allemaal weten dat je op 32 inch het verschil tussen hd ready en full hd niet ziet?
Groter dan 32 inch...quote:Op zondag 3 februari 2013 17:00 schreef leoon. het volgende:
[..]
http://www.plasma-discoun(...)sung-ue32eh5000.html
Ik snap niet dat je zo 'vaak' verliest want onze potjes gaan altijd gelijk opquote:
Ik wel, heb beide thuis van 32 inchquote:Op zondag 3 februari 2013 17:02 schreef leoon. het volgende:
[..]
32 inch of hoger neem ik aan toch? Groter dan 32 inch ga je niet voor onder de 300 vinden nee.
Maar ik neem aan dat jullie allemaal weten dat je op 32 inch het verschil tussen hd ready en full hd niet ziet?
Hij heeft 3 lippenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
Fartins Indi. Die knul kijkt echt of 'ie water ziet branden.
[ afbeelding ]
De snelheid van het licht is...quote:Op zondag 3 februari 2013 17:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die gasten zijn gek.. hier ging dat toetsenbord/controller sneller dan het licht de hoek in
Voor deze keer zie ik het door de vingers.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De snelheid van het licht is...
...nevermind.
2,9979 x 10^8 m/squote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De snelheid van het licht is...
...nevermind.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor deze keer zie ik het door de vingers.
Volgens mij zegt dat jong in die reclame 99.000 km/u ofzo. Elke keer wil ik goed luisteren, maar dan vergeet ik het weer.quote:
wazmetjouquote:
Succes masterchef, jammer van de bloemkoolquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)k-met-kruidenkorstje
Dit ga ik vanavond maken
daar klopt iig geen ruk vanquote:Op zondag 3 februari 2013 17:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zegt dat jong in die reclame 99.000 km/u ofzo. Elke keer wil ik goed luisteren, maar dan vergeet ik het weer.
Ik hou niet van vlees dat niet volledig gebakken isquote:Op zondag 3 februari 2013 17:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
wazmetjou
[..]
Succes masterchef, jammer van de bloemkool
Iwan is de enige die ik ken die geen biefstuk lustquote:Op zondag 3 februari 2013 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, ieder zijn ding toch?
Ik vind het heerlijk.
Ik heb hem alleen rose gegeten en dat beviel me niet, misschien door gebakken welquote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Iwan is de enige die ik ken die geen biefstuk lust
als ie doorgebakken is wordt ie zo taai, dat vind ik al helemaal niksquote:Op zondag 3 februari 2013 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen rose gegeten en dat beviel me niet, misschien door gebakken wel
Dat is zondequote:Op zondag 3 februari 2013 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen rose gegeten en dat beviel me niet, misschien door gebakken wel
Bij sommige gaat het nog wel, bij die supermarkt biefstuk moet je het niet doorbakken neequote:Op zondag 3 februari 2013 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ie doorgebakken is wordt ie zo taai, dat vind ik al helemaal niks
Kevin weet wat hij eetquote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga ik zometeen etenMet peperroomsaus
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga ik zometeen etenMet peperroomsaus
Haten op champignonsquote:
Ik snap niet hoe vele mensen hun kinderen spruiten durven te geven als maaltijdquote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een van de dingen waar ik geen fan van ben
Met werkweek Oostenrijk kregen we dit te etenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe vele mensen hun kinderen spruiten durven te geven als maaltijd
Of prei/spinaziequote:Op zondag 3 februari 2013 17:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe vele mensen hun kinderen spruiten durven te geven als maaltijd
Haten op spinaziequote:
Hoeveel kutteams maak jij op een dagquote:Op zondag 3 februari 2013 17:27 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5178101/#squad-player
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel kutteams maak jij op een dag
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel kutteams maak jij op een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |