SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahahahahahaquote:Op zondag 3 februari 2013 15:09 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Stijn wel gelijk.Feyenoord staat 5e nu virtueel.
Faler.
Morph ook trouwens.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Tadic werd ook lekker teruggeloten...
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Morph zei 5e, ik had meer vertrouwen in hem dan in Stijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Faler.
Morph ook trouwens.
Logisch toch?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:09 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft Stijn wel gelijk.Feyenoord staat 5e nu virtueel.
is zelfs 6e nu, vitesse heeft een beter doelsaldo.quote:![]()
Morph zei 4de.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morph zei 5e, ik had meer vertrouwen in hem dan in Stijn.
Logisch toch?![]()
Ik hoop dat hij snel meedoet.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
gelukkig heeft cuenca zijn contractje al getekendOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Morph zei 4e. Dus geef gewoon toe.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Morph zei 5e, ik had meer vertrouwen in hem dan in Stijn.
Logisch toch?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik heb niks over virtueel gezegd. De huidige stand is 4e. Check Teletekst.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, Stijn heeft gelijk. Morph faalt weer eens.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Doel je nou op mij?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speciaal voor die ene infantiele Utrecht-fan gedaan die hier wel eens post.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |