Klopt.quote:
Like!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:58 schreef incognitoomuch het volgende:
Two of the most dynamic strikers in all of mixed martial arts will meet Aug. 3 as Anthony Pettis is dropping from lightweight to 145 pounds to challenge current champion Jose Aldo for the UFC featherweight title.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Dit is de tweede aflevering, met die brute KO. De vorige aflevering had ook een flinke KO. Vind het tot nu toe prima te pruimen en Sonnen verrast me positief qua houding en dergelijke.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:49 schreef McNulty het volgende:
Is het hele seizoen te pruimen of is het alleen die aflevering?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 06:47 schreef n00cL30n het volgende:
HOLY SHIT...... TUFToch maar even gespiekt naar het gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Als die gast niet knokkie was gegaan en hem naar de 3de ronde had gekregen had hij hem kunnen subben denk ik. Je ziet toch vaak dat zulke indrukwekkende gasten gassen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Uriah ziet er zo goed uit omdat het een partij was tussen 2 strikers en hij duidelijk de betere was, met een goede wrestler als tegenstander die constant takedowns inzet is gelijk het merendeel van z'n standup onbruikbaar.
Ik moet direct aan Ubereem denkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als die gast niet knokkie was gegaan en hem naar de 3de ronde had gekregen had hij hem kunnen subben denk ik. Je ziet toch vaak dat zulke indrukwekkende gasten gassen.
Reem was niet gassed hij werd gewoon geraakt door een klikoquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik moet direct aan Ubereem denken
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Iets beter gifje trouwens:Niiiiiice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Niet ik weet maar on langs is er hier nog een plaatje gepost met zulke info en over winst/verlies en finish rate.. moet je ff een paar topics terug zoekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:58 schreef McNulty het volgende:
Is er een website waar je de trackrecord van bepaalde camps kan terugzien?
Settings -> Overig -> TopicGallery™ weergevenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef Ludd het volgende:
Vreemd, al die gifjes staan in spoiler, maar toch zie ik het boven aan de pagina.![]()
Haha, ja, zijn rants tegen Brazilianen zijn echt epic.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Reem was niet gassed hij werd gewoon geraakt door een kliko
Dit is wel echt prachtig
Wist niet dat Faber zwart was en op MW vechtquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef Ludd het volgende:
Vreemd, al die gifjes staan in spoiler, maar toch zie ik het boven aan de pagina.![]()
Net de aflevering gekeken,al wetende hoe het afliep. Brute knock out inderdaad. Die Uriah Faber is nu zeker the man to beat.
Leuk seizoen tot nu toe. En in ieder geval tot nu toe minder beelden van irritante figuren in het huis, zoals die Julian vorig seizoen.
En zijn butt chin is verdwenen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wist niet dat Faber zwart was en op MW vecht
Maar die heeft duidelijk de verkeerde drugs gebruikt, helemaal zwart is ie er van geworden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef Ludd het volgende:
Net de aflevering gekeken,al wetende hoe het afliep. Brute knock out inderdaad. Die Uriah Faber is nu zeker the man to beat.
Alphamalequote:Op woensdag 6 februari 2013 18:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En zijn butt chin is verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |