Zyzzquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:06 schreef McNulty het volgende:
Trouwens als je Cees uitspreekt op z'n Engels dan krijgt je Zyzz. Dat verklaart waarom Cees Uberroid aesthetics heeft en Barnett er puffy uit blijft zien bij sap gebruik. I'm connecting the dots.
Als Badr zijn enige MMA partij wel zou hebben gewonnen zou die dan verder zijn gegaan in de MMA? Jammer dat hij niet meer partijen heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Mogelijk ja. Maar ik zou Badr Hari dan wel eens geknuffeld willen zien worden zoals hij het zelf noemt.
Waarom wordt Overeem hier trouwens continu als Cees aangeduid? Omdat dat zijn middle name is? Is dat grappig? Of ligt er iets anders aan ten grondslag wat ik gemist heb?
Wordt morgenavond pas uitgezonden in de VS, dus donderdag te bekijken voor ons.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die weet waar ik de TUF aflevering kan kijken?
Ben wel benieuwd naar de KO
Moet je vannacht om 04:00 uur op, is doordeweeks niet aan te radenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja alleen geen stream link of een manier waarop ik het vanavond al kan zien?
Heb proberen te googlen, maar weinig te vinden.
zit ziek thuis, dus achquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:09 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Moet je vannacht om 04:00 uur op, is doordeweeks niet aan te raden
He niet zo zeiken, de man heet gewoon Cees. (punt)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waarom wordt Overeem hier trouwens continu als Cees aangeduid? Omdat dat zijn middle name is? Is dat grappig? Of ligt er iets anders aan ten grondslag wat ik gemist heb?
Joh, Badr heeft in het verleden al eens een MMA match geprobeerd, hij werd hopeloos gesubmit vanuit de eerste takedown.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Cees vs. Badr in een MMA gevecht zou net zo verlopen als Randy Couture vs James Toney.
Ja, maar toen was hij wel heel erg jong en 30 kilo lichter, op het oog. Ook waren zijn standing skills toen ook minder ontwikkeld. Niet dat ik denk dat hij nu hogen ogen zou gooien in MMA, maar het is geen redelijk vergelijk met toen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Joh, Badr heeft in het verleden al eens een MMA match geprobeerd, hij werd hopeloos gesubmit vanuit de eerste takedown.
Je zou hem niet eens willen zien in MMA...
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Fyodor het volgende:
Heavyweight fight between Andrei Arlovski and Anthony Johnson headlines World Series of Fighting 2
AJ nu al naar heavyweight
De enige reden dat hij die MMA partij deed was omdat hij inviel voor Manhoef, die kort voor de partij moest afzeggen. Meer dus om een gevecht gewoon doorgang te laten vinden. Met een hele goede takedowndefense en training kan een elite kickbokser nog best hoge ogen gooien (zie bijvoorbeeld Spong).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, maar toen was hij wel heel erg jong en 30 kilo lichter, op het oog. Ook waren zijn standing skills toen ook minder ontwikkeld. Niet dat ik denk dat hij nu hogen ogen zou gooien in MMA, maar het is geen redelijk vergelijk met toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |