Ik ben bang dat GSP gewoon weer op punten wint. Ik denk dat Diaz de betere vechter is als in dat hij op den duur de partij zou winnen als er een onbeperkt aantal rondes zouden zijn want ik zie GSP Diaz niet stoppen buiten een cut misschien.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef Mr.Smokey het volgende:
Nog een maand en dan krijgt George eindelijk pakkie
Ja, wanneer hij geen spoedcursus takedowndefense en basis-grapling neemt, denk ik dit ook. Overigens is hij het grootste deel van zijn toegenomen spiermassa geloof ik weer kwijtgeraakt als gevolg van zijn verblijf in de gevangenis.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:59 schreef samirz het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar zijn tegenstander was verre van denderend. Iemand die in de lagere regionen acteerde en daar eindigde met een 5-6 record. Vier van de vijf partijen waren tegen tegenstanders die in hun carriere nooit wonnen en de partij die hij won van een vechter die zelf ook een keer wist te winnen (7-7 record) was via diskwalificatie. Badr Hari zou het toen lastig hebben gehad met een bantamweight vechter in MMA. Ik zie hem nu met 30kg extra ook niet snel winnen van een goede vechter die 50kg lichter is.
Hij is nu vrij magertjes, gaat hard als je niet meer aan de juice bentquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, wanneer hij geen spoedcursus takedowndefense en basis-grapling neemt, denk ik dit ook. Overigens is hij het grootste deel van zijn toegenomen spiermassa geloof ik weer kwijtgeraakt als gevolg van zijn verblijf in de gevangenis.
Hij kan binnen afzienbare tijd wel weer op gewicht komen, muscle memory. Maar ik vind het wel heftig om te zien hoe snel zijn spiermassa weggevreten is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:37 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij is nu vrij magertjes, gaat hard als je niet meer aan de juice bent
Muscle memory is iets heel anders hèquote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:43 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hij kan binnen afzienbare tijd wel weer op gewicht komen, muscle memory. Maar ik vind het wel heftig om te zien hoe snel zijn spiermassa weggevreten is.
Hoe bedoel je? Dat wanneer je AAS gebruikt zou hebben, dit niet van toepassing is?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:48 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Muscle memory is iets heel anders hè
In de K1 kunnen ze er ook wat van. Ik herinner met de partij tussen Hong Man Choi en een of andere thaï boxer nog. Die overigens voor Thaïse begrippen zeker niet klein was, maar als nog zag het er niet uit tegen iemand die letterlijk meer dan twee keer zo zwaar is.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef ChesterPerry het volgende:
Zie deze partij ineens weer![]()
die matchups soms in japan
![]()
Wat een freakshow fight!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:50 schreef Ludd het volgende:
[..]
In de K1 kunnen ze er ook wat van. Ik herinner met de partij tussen Hong Man Choi en een of andere thaï boxer nog. Die overigens voor Thaïse begrippen zeker niet klein was, maar als nog zag het er niet uit tegen iemand die letterlijk meer dan twee keer zo zwaar is.
Heeft haast meer weg van een freakshow dan een goede match. Maar in Azië lijken ze op dit soort dingen te kicken.
Ik geloof het verhaal wel, ze loopt nu miljoenen aan prijzengeld, ppv cut en sponsors mis die ze had kunnen binnenharken als 135 kampioen om voor peanuts in andere organisaties te vechten.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou ze die cut echt niet kunnen maken?
Is Tito de manager van Cyborg ofso?quote:
Serious waarschijnlijk, want het is meerdere keren breed uitgemeten dat Tito de manager van Cyborg is. Lees je nooit MMA-sites ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2013 14:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Not sure if serious or trolling..
Al een tijd niet meer neequote:Op zondag 10 februari 2013 14:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Serious waarschijnlijk, want het is meerdere keren breed uitgemeten dat Tito de manager van Cyborg is. Lees je nooit MMA-sites ofzo?
Casual
Lastige partij.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Tom Lawlor vs. Michael Kuiper in Sweden... damn..
Doei Kuiper.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:40 schreef Tazmaniac het volgende:
Tom Lawlor vs. Michael Kuiper in Sweden... damn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |