Wel apart, want ontstekingen van de darmen (hetzij een gewonen (gastro-)enteritis, dan wel Crohn of colitis ulcerosa) gaan juist gepaard met diarree...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef Chahna het volgende:
De resultaten van het bloedonderzoek wees uit dat er een dikke ontsteking in mijn darm zit. Verklaard uiteraard ook nog de kramp. Dokter wil het met rust en voldoende laxeren laten genezen. Volgende week weer opnieuw bloed prikken om te zien hoe het gaat.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef Chahna het volgende:
De resultaten van het bloedonderzoek wees uit dat er een dikke ontsteking in mijn darm zit. Verklaard uiteraard ook nog de kramp. Dokter wil het met rust en voldoende laxeren laten genezen. Volgende week weer opnieuw bloed prikken om te zien hoe het gaat.
quote:Forlax
Contra-indicaties
Organisch inflammatoir darmlijden, zoals colitis ulcerosa en M Crohn of toxisch megacolon. Ileus of verdenking van intestinale obstructie, symptomatische stenose, pijnlijke abdominale syndromen van onbekende oorsprong, (risico van) perforatie.
bron: FK cvz.
Ik snap je post niet?quote:
oh op die fiets, dat vond ik inderdaad ook wat vreemd.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er staat dat de huisarts dacht aan een infectie in je darmen en medicatie geeft die je niet mag gebruiken bij infecties in de darmen. Lijkt mij tegenstrijdig?
Nou, das mooi in ieder geval. Misschien toch een tijdelijke disbalans geweest tussen de 'goede' en 'slechte' darmflora. Had ook een aantal jaar geleden gewoon bijna gele ontlasting. Ging vanzelf over met een iets gezonder eetpatroonquote:Op maandag 11 februari 2013 10:58 schreef Chahna het volgende:
@starla: Schildklier is toevallig een half jaar geleden gecontroleerd en die was toen goed.
Nu is dit niet gecontroleerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |