Nee, vermoeidheid van het 12 uur van huis zijn voor werk en daar ook nog 2 avonden cursus is 16 uur van huis...quote:Op zondag 3 februari 2013 12:51 schreef Gravedigger het volgende:
Zit je zo vroega l aan de drank Bbb?
Dan zie je toch amper je bed.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:54 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Nee, vermoeidheid van het 12 uur van huis zijn voor werk en daar ook nog 2 avonden cursus is 16 uur van huis...
Correctquote:Op zondag 3 februari 2013 15:37 schreef livelink het volgende:
Dan maak ik hem inderdaad maar af
Grammofoonplaat
quote:
En dat wordt goedgekeurdquote:
Probeer eens met een F en een Oquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Probeer eens met een F en een O
Gravediggerquote:
illuminatiquote:
je kan hem huel niet invullenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:11 schreef Gravedigger het volgende:
Ik vulde hem altijd zelf in zonder hulp
Ik bedoel mijn aangifte jah?quote:
quote:
ik weet wel wat je bedoelde maar een belastingconsultant doet wel meer dan alleen je helpen bij je aangiftequote:Op maandag 4 februari 2013 09:15 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Ik bedoel mijn aangifte jah?
Geef de boys maar een T
wist niet dat je boos werd!!!! Sorry hoor, denk aan je hartquote:Op maandag 4 februari 2013 09:34 schreef Gravedigger het volgende:
Hallo!!!! Dat punt is voor differ.
Mijn hart is 2 maanden geleden nog getest en prima in ordequote:Op maandag 4 februari 2013 09:34 schreef Gravedigger het volgende:
Hallo!!!! Dat punt is voor differ.
Gelukkigquote:Op maandag 4 februari 2013 09:44 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Mijn hart is 2 maanden geleden nog getest en prima in orde
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef Gravedigger het volgende:
Ik gok zomaar dat labotte dat was door mij het punt te geven.
quote:
?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:14 schreef Gravedigger het volgende:
sORRY DIFFWE. dIE WAS IK DE LAATSTE PAAR KEER VERGETEN BIJ GEEN
Bleven natuurlijk weinig mogelijkheden open hé... En neen ik heb niet gegoogledquote:Op maandag 4 februari 2013 15:13 schreef Gravedigger het volgende:
Ik denk dat je die D gegoogled hebt en dus ook de betekenis!
Maak je deze keer wel het woord af?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:35 schreef Groenalsgras het volgende:
Sorry Black-Beauty-babe...
ik zag het dankzij jouw V...
Vooruit dan maarquote:Op maandag 4 februari 2013 16:37 schreef Gravedigger het volgende:
Maak je deze keer wel het woord af?
Het is al geradenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:37 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Maak je deze keer wel het woord af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |