quote:Op zondag 3 februari 2013 09:45 schreef Veerboot het volgende:
VI Hooligans, verenigt u!
Tijdje geleden hebben we al eens een begin gemaakt met een VI Woordenboek (zie dit FOK!topic en dit topic op het onvolprezen SigaarSnor Forum). Welnu: ik heb alle suggesties verzameld, geredigeerd en eens netjes op alfabetische volgorde onder elkaar gezet. Hierbij de voorlopige versie van het VI Woordenboek:
http://sigaarsnor.blogspot.nl/p/vi-woordenboek.html
Gaarne verneem ik nieuwe suggesties, wijzigingen, toevoegingen, etc. De genoemde link is nu nog "verborgen", wil 'm als de lijst nog wat verder aangevuld is ook gaan verspreiden via andere kanalen.
quote:Op zondag 3 februari 2013 10:39 schreef Veerboot het volgende:
Toegevoegd:
Aad300 - Aad de Mos. Fervent twitteraar. Rayonhoofd. Groot wiskundige, bekend van de formule 21=5. Kleed zich als Koko Petalo, had in België een auto met numberbord 'AAD 300'. Zie ook: 'Witte'.
OliverVoetbal - Uploader van VI-filmpjes op YouTube en tegenwoordig DailyMotion. Tevens redacteur van SigaarSnor.blogspot.com. Ook bekend als TheOliversWorld, TheOliversWorld2 en VoetbalOliver.
SigaarSnor - Uploader van VI-filmpjes op YouTube en oprichter van weblog SigaarSnor.blogspot.com. Ooit bijna doorgebroken op de landelijke televisie, maar iemand met een stuk brood op zijn hoofd was belangrijker.
Sisse - Ook: 'Sissy'. Sekou Cissé, aangeduid door Johan Boskamp.
TieTaNik - Titanic, aangeduid door Johan Boskamp.
Twixje - Snoepgoed, in de woorden van Johan Boskamp: "koekjes met een beetje slagroom erop". Bij gebrek aan een bamihapje lekker om in een voetbalstadion op te eten. Kans dat je tijdens het stiekem eten ervan wordt betrapt is echter aanwezig.
Witte - Bijnaam van Johan Boskamp én Aad de Mos. Spreken elkaar ook graag zo aan ("Hé Witte, hoe is het? - Ah, klasse Witte!").
quote:Op zondag 3 februari 2013 12:28 schreef Veerboot het volgende:
Toegevoegd:
Bata Hari - Badr Hari, aangeduid door Johan Derksen.
Berdine - Berdine Wassink. (Inmiddels oud-)bardame van Voetbal International. 'Brown Eyed Girl'. Fan van Fortuna Sittard. Brengt geruchten over deze club de wereld in.
Escha - Escha Tanihatu. Bardame bij Voetbal International en tevens de vriendin van Danny Vera. Timmert daarnaast aan de weg als actrice.
Kinky.nl - Pikante website, tijdens uitzendingen regelmatig stiekem bezocht door Wilfred Genee.
Pinkringenfiguren - Darters. Zie ook: 'Dartsen'.
Superbeelden - Uploader van VI-filmpjes op YouTube. Ook bekend als SuperbeeldenVI. Tevens bekend als de jeugdige VI Hooligan RensAjacied.
Uit elkaar getrokken - Te vinden onder de 'U' in het boek van René van der Gijp. Zie ook: 'Zus van Hans Kraay Jr.'.
Wieke - Wieke Wierda. Visagiste bij onder meer Voetbal International en Doordekken. Volgens Wilfred Genee de mooiste grimeuse van Nederland. Wil alleen nooit bij 'Ome Johan' op schoot komen zitten, terwijl die onder de mantel helemaal bloot is.
quote:
Bilbo, Athletic Bilbao door Johan Boskampquote:Op zondag 3 februari 2013 09:45 schreef Veerboot het volgende:
VI Hooligans, verenigt u!
Tijdje geleden hebben we al eens een begin gemaakt met een VI Woordenboek (zie dit FOK!topic en dit topic op het onvolprezen SigaarSnor Forum). Welnu: ik heb alle suggesties verzameld, geredigeerd en eens netjes op alfabetische volgorde onder elkaar gezet. Hierbij de voorlopige versie van het VI Woordenboek:
http://sigaarsnor.blogspot.nl/p/vi-woordenboek.html
Gaarne verneem ik nieuwe suggesties, wijzigingen, toevoegingen, etc. De genoemde link is nu nog "verborgen", wil 'm als de lijst nog wat verder aangevuld is ook gaan verspreiden via andere kanalen.
Daar was ik vroeger heel bedreven in.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:37 schreef Oliver23 het volgende:
Raar Hysterisch Wijf - Fleur Agema (PVV Politica)
http://www.dailymotion.co(...)_sport?search_algo=2
Vies Dik - Gedetailleerde omschrijving van het figuur van Jack van Gelder.
Belgisch Poepen - Vlaamse benaming voor N**ken
Nu niet meer Ouwe Reus?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger heel bedreven in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |