Australie is een multicultureel en een multi-etnisch land. Aborginals, christenen, boeddhisten, moslims, van alles woont er tussen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus omdat een ander er niet mee om konden gaan, onderdrukt werden, moeten hun dat ook maar slikken ?
Dat ielle pietje in elkaar getrapt werd betekent niet dat ik mij ook in elkaar laat trappen.
Denk het wel, in tegenstelling tot figuren die andersdenkenden het liefst horen zwijgen.quote:
Raakvlakken zullen er best zijn. Maar tegenstrijdigheden evengoed.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:23 schreef erodome het volgende:
Ik hoop wel dat je begrijpt dat wilders daar niet heengaat als de pvv, maar als "strijder" tegen de oprukkende islam, waarin hij samenwerkt met een aantal mensen/organisatie's die zich daar ook mee bezig houden.
Klopt...quote:Op zondag 3 februari 2013 13:19 schreef Zienswijze het volgende:
Australie is een multicultureel en een multi-etnisch land. Aborginals, christenen, boeddhisten, moslims, van alles woont er tussen.Een land van immigranten. Beetje zielig om daar dan als Wilders zijnde haat te haan zaaien. Helemaal in een land waar de volgers van zijn "superieure" christendom zich niet bepaald netjes hebben gedragen.
Dat is gewoon selectief zijn. Ik ben het niet eens met iemand die Wilders het zwijgen wil opleggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk het wel, in tegenstelling tot figuren die andersdenkenden het liefst horen zwijgen.
Wie wil wie nu het zwijgen opleggen?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is gewoon selectief zijn. Ik ben het niet eens met iemand die Wilders het zwijgen wil opleggen.
De figuren die jij aan de lopende band gelijk geeft echter willen dat ook, maar met anderen.
Dat wens jij niet te begrijpen.
Ja nu ja. Vandaar dat ik het woord selectief gebruik.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie wil wie nu het zwijgen opleggen?
Blij dat je vind dat na 300 jaar ergens wonen je nog immigrant bent. Dat geldt dan ook voor Europese moslims en zo dan toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:02 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Bijna iedereen die in de grote steden van Australie woont komen uit alle uithoeken van de wereld..
Dat moet jou toch aanspreken.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blij dat je vind dat na 300 jaar ergens wonen je nog immigrant bent. Dat geldt dan ook voor Europese moslims en zo dan toch?
Ik vind het raar dat mensen het land waarin ze wonen zien als hun land en van niemand anders..quote:Op zondag 3 februari 2013 15:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Blij dat je vind dat na 300 jaar ergens wonen je nog immigrant bent. Dat geldt dan ook voor Europese moslims en zo dan toch?
Idd dus laat ik jullie hypocrisie hieromtrent mee zien.quote:
Jullie? Je bent niet met mij in discussie, Henk.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Idd dus laat ik jullie hypocrisie hieromtrent mee zien.
Waar ben ik hypocriet dan precies?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet Australiers die er al honderden jaren wonen als immigranten maar Marokkanen met twee paspoorten zijn natuurlijk wel echte Nlers hè?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:27 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Waar ben ik hypocriet dan precies?
Jouw soort, Valentijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie? Je bent niet met mij in discussie, Henk.
leg me geen woorden in mijn mondquote:Op zondag 3 februari 2013 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet Australiers die er al honderden jaren wonen als immigranten maar Marokkanen met twee paspoorten zijn natuurlijk wel echte Nlers hè?
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar beweert hij dat? Ik lees dat niet in deze postquote:Op zondag 3 februari 2013 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet Australiers die er al honderden jaren wonen als immigranten maar Marokkanen met twee paspoorten zijn natuurlijk wel echte Nlers hè?
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:17 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat mensen het land waarin ze wonen zien als hun land en van niemand anders..
Ze moeten zich maar aanpassen aan de Nederlandse cultuur, bang voor het onbekende. Erg zielig.
Tuurlijk ben ik het er mee eens dat als je ergens gaat wonen de taal moeten leren, maar wat ze geloven wat ze eten of wat ze onderling spreken gaat mij niks aan.
Je ziet altijd waneer het economisch slecht gaat wordt er weer een groep mensen uit de samenleving gehaald die het moet ontgelden.
Allemaal wereldburgersquote:Op zondag 3 februari 2013 15:42 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
leg me geen woorden in mijn mond
. Het maakt mij geen zak uit, al hebben ze 50 paspoorten.
Je bent niet waar je geboren bent, je bent gewoon een mens. We zijn gewoon allemaal wereldburgers. Klaar.
Het is gewoon mijn point of view.. Je hoeft het er niet mee eens te zijn,quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Allemaal wereldburgers![]()
Maar wel sociale voorzieningen willen hebben zeker?
Maar je wilt wel dat sociale voorzieningen blijven bestaan? Dat kan dus niet met open grenzen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:11 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn point of view.. Je hoeft het er niet mee eens te zijn,
maar doe niet zo zuur.
Niet in dit huidige systeem dat klopt.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je wilt wel dat sociale voorzieningen blijven bestaan? Dat kan dus niet met open grenzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |