Hij was bewust in ronde 1 en 2 terughoudend. Toen na ronde 1 zijn corner aangaf dat het volgens plan verliep was duidelijk dat men een afwijkende gameplan had om Overeem te verslaan. Het is niet dat hij door Overeem in grote problemen is gebracht en na ronde 2 was Overeem al zo goed als leeg. Overeem's team zal vooral de focus op takedown defense en counteren gehad omdat ze dachten dat Bigfoot Overeem wel naar de grond moest brengen. Overeem was niet effectief, het deed mij denken aan de Werdum gevecht.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mwah beetje 50/50 volgens mij. Ik heb meer het idee dat Alistair dit gewoon zelf uit handen gegeven heeft dan dat Bigfoot het nou gewonnen heeft. Natuurlijk, alle props voor BF, hij heeft het netjes afgemaakt. Maar in ronde 1 en 2 kwam hij er niet aan te pas, hooguit aan het eind van ronde 2. Voor die tijd was The Reem hem in alle opzichten de baas. Ik heb trouwens nog nooit iemand Bigfoot zo hard op de grond zien gooien als Alistair deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |