Iedereen op Fok! is toch al met jou getrouwd?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
Maar Paultie je wou toch met me trouwen?
Ik ben een elitaire FOK!sletquote:Op zondag 3 februari 2013 22:09 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Iedereen op Fok! is toch al met jou getrouwd?
Het is ook dat elitaire gedeelte wat mij een beetje angstig maakt, anders had ik je ook al gevraagdquote:
Ik bedoel meer dat ik met iedereen op FOK! trouw en niet met iedereen neukquote:Op zondag 3 februari 2013 22:10 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Het is ook dat elitaire gedeelte wat mij een beetje angstig maakt, anders had ik je ook al gevraagd
Getrouwd zijn en dan niet neuken? Wat is dezequote:Op zondag 3 februari 2013 22:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik met iedereen op FOK! trouw en niet met iedereen neuk![]()
Want met iedereen neuken is ordinair
Klopt, wanneer gaan we daten?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
Maar Paultie je wou toch met me trouwen?
Op FOK! dan hequote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Getrouwd zijn en dan niet neuken? Wat is deze![]()
Je dient wel je plichten als echtgenote na te komen ja
Paul, remind you dat mijn Facebook wél voor het 'normale leven' is, en het niet een speciale Facebook is die ik heb aangemaakt voor mijn FOK!accountquote:
Wat heb je dan allemaal in je vreetkick naar binnengewerkt?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Poep
Ik laat windjes, maar kokhals van mijn eigen stank![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Poep
Ik laat windjes, maar kokhals van mijn eigen stank![]()
Shoarma patat, kerrie knoflook, laatste kipfilet opgebakkenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Wat heb je dan allemaal in je vreetkick naar binnengewerkt?
kan me wel voorstellen dat je poepjes meuren, danquote:Op zondag 3 februari 2013 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shoarma patat, kerrie knoflook, laatste kipfilet opgebakkenMet kruiden.
Ben nog steeds aan het bier. Gister middag begonnen, de hele nacht door
nou ja wel 4 uur slaap gehad , toen verder, en nu moet ik zo gaan slapen
Omdat tentamen morgen 8:30.
Het is ook echt bizar smerigquote:
Het spijt mequote:Op zondag 3 februari 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op FOK! dan he
[..]
Paul, remind you dat mijn Facebook wél voor het 'normale leven' is, en het niet een speciale Facebook is die ik heb aangemaakt voor mijn FOK!account
Alleen als het echt niet anders kan...quote:
Dat zal best een pittig gasmengsel zijn wat jij verspreidquote:Op zondag 3 februari 2013 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shoarma patat, kerrie knoflook, laatste kipfilet opgebakkenMet kruiden.
Ben nog steeds aan het bier. Gister middag begonnen, de hele nacht door
nou ja wel 4 uur slaap gehad , toen verder, en nu moet ik zo gaan slapen
Omdat tentamen morgen 8:30.
Jhoawel, heb wel geleerd, en ik ga zo lekker slapenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Alleen als het echt niet anders kan...
[..]
Dat zal best een pittig gasmengsel zijn wat jij verspreid![]()
Gaat dat wel lukken dat tentamen morgen?
Ik heb ook nog nooit gehad dat ik moest kokhalzen van mijn eigen methaanwolkjesquote:Op zondag 3 februari 2013 22:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Het is ook echt bizar smerig
Normaal heb ik het nooit, en kan ik mijn eigen geur goed verdragen.
Niet meer doenquote:
In het eggie neuk ik maar met ééntjequote:Op zondag 3 februari 2013 22:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Alleen als het echt niet anders kan...
[..]
Dat zal best een pittig gasmengsel zijn wat jij verspreid![]()
Gaat dat wel lukken dat tentamen morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |