Zeur niet man, die paar druppeltjesquote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik moet zo nog naar de stad fietsen, maar heb helemaal geen zin.
Vies tering takken weer !
fyquote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zeur niet man, die paar druppeltjes
Mijn kleren hangen nog te drogen van eerder vandaagquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mijn kleren hangen nog te drogen van eerder vandaag
En ben te lui om me om te kleden haha en in mijn
joggingbroek naar de shop, denken ze ook: Komt er weer een zijn uitkering verbrassen![]()
Ik zeg soms bij het halen van een fles drank tegen de verkoperquote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]![]()
Voor het beste effect met een baard van een paar dagen![]()
Zo'n idee heb ik trouwens ook als ik een heleboel bier haal. "Daar heb je weer zo'n alcoholist"
Goeie zaak goeie zaak, ik begin alvast met moed en zin te verzamelen om straks dan eindelijk te gaan draaienquote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Boh ik heb zin om straks als ik thuis ben voor het eerst deze week weer eens wiet te roken
Goeden mentaliteit heb jijquote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zeg soms bij het halen van een fles drank tegen de verkoper
" Ik ben met de fles groot gebracht en ga er mee ten onder"
Alcohol
okquote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef dr.Qwak het volgende:
Helaas, deze aap blieft geen pinda´s. -zag pindakaas en dacht.. (ach laat ook maar)-
Hier duurt het nog 2 uur voordat ik kan genieten van dat mooie plantjequote:Op zondag 3 februari 2013 20:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goeie zaak goeie zaak, ik begin alvast met moed en zin te verzamelen om straks dan eindelijk te gaan draaien
awhh waar ben je nu dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hier duurt het nog 2 uur voordat ik kan genieten van dat mooie plantje
Ouders, had geen zin om deze week nogal alleen thuis te moeten zitten, dus ik ben de hele week hier geweestquote:
Moet je bij Ts zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Moira. het volgende:
Waarom wordt de OP eigenlijk niet bijgehouden?
't Is toch niet dat het elke keer niet wordt geüpdate tenzij sinep of ik de lapo hebben
Heb vorige topics wel een aantal nieuwe stoners voor de OP langs zien komen, en 't is zondag dus ook weer tijd voor een nieuwe stoner van de week
haha nicequote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ouders, had geen zin om deze week nogal alleen thuis te moeten zitten, dus ik ben de hele week hier geweest
Oohh dat is naarquote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pfff echt geen zin meer om te fietsen naar de stad.
Moet er overigens 6:30 uit. godver.
Ja maar de vorige TS heeft ook niks gedaanquote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moet je bij Ts zijnDie was strontlazerus
Ja, ondere andere dat, geen boodschappen hoeven doen, niet hoeven schoon te maken, en iedere dag aanspraak, terwijl als ik in Eindhoven was geweest had ik misschien twee of drie keer wat op school gedaan, en daar zou het dan bij blijvenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha nicegratis voer en zulks <3
[..]
Oohh dat is naarIk kan lekker uitslapen
[..]
Ja maar de vorige TS heeft ook niks gedaan
Volgende keer moeten we die echtelijke ts maar gaan slaanquote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha nicegratis voer en zulks <3
[..]
Oohh dat is naarIk kan lekker uitslapen
[..]
Ja maar de vorige TS heeft ook niks gedaan
Dan is 't idd af en toe wel even chill om een weekje in het ouderlijk huis te vertoevenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, ondere andere dat, geen boodschappen hoeven doen, niet hoeven schoon te maken, en iedere dag aanspraak, terwijl als ik in Eindhoven was geweest had ik misschien twee of drie keer wat op school gedaan, en daar zou het dan bij blijven
Maar als ik stoned ben heb ik geen zin om te knokken hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Volgende keer moeten we die echtelijke ts maar gaan slaan
met de knokploeg enzo
Inderdaad, als ik er nu al een tijdje had gewoond zou ik het misschien wel gewoon gedaan hebben, maar nu echt nietquote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is 't idd af en toe wel even chill om een weekje in het ouderlijk huis te vertoeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |