Preciesquote:Op zondag 3 februari 2013 03:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga slapen, hou t niet meer vol . Trustn!
snap het ook nietquote:Op zondag 3 februari 2013 12:06 schreef Fopje het volgende:
Jullie zijn echt de meest beroerde TT-makers die ik ooit gezien hebZal wel door de wiet komen
heb jij nou al eens gerookt?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:10 schreef LittleBrownie het volgende:
Leuke TT ik eet nu een boterham met pindakaas
Never trust a junky!quote:Op zondag 3 februari 2013 12:06 schreef Fopje het volgende:
Jullie zijn echt de meest beroerde TT-makers die ik ooit gezien hebZal wel door de wiet komen
Neequote:
Aan The walking dead beginnen dan. Zeker n bazen serie!quote:Op zondag 3 februari 2013 12:46 schreef sinepedraap het volgende:
Ik moet nog 3 afleveringen van Breaking Bad en dan heb ik de serie voor de 2e keer gezien en moet ik weer zo lang wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Ja je bedenkt je vaak niet dat hij dat nummer automatisch al ophoogtquote:
Ben er eerder van overtuigd dat hij gewoon in de war is en dat hij mij echt niet zomaar laat gaan, en dat de kans er nog wel dik in zit dat we gewoon nog lange tijd een leuke relatie kunnen houden samenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Liggen krikken en niet weten of je nog liefde voelt....
Iets met lekker snoepen en gebruiken tot de rek er uit is.
oh da's zo lekker als je stoned bentquote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik lig stoned aan de berenhap Sate saus.
Met dank aan Gibson vroeger nam ik altijd de trio.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh da's zo lekker als je stoned bent
Trio wat?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met dank aan Gibson vroeger nam ik altijd de trio.
HAhaha zo'n fuck-buddy wil ik ook welquote:Op zondag 3 februari 2013 19:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben er eerder van overtuigd dat hij gewoon in de war is en dat hij mij echt niet zomaar laat gaan, en dat de kans er nog wel dik in zit dat we gewoon nog lange tijd een leuke relatie kunnen houden samen
En anders iig een leuke vriendschap met goeie seks
Buuhh ik heb geen zin om een joint te draaien
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met dank aan Gibson vroeger nam ik altijd de trio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |