Ke$ha=kutquote:Op zondag 3 februari 2013 10:43 schreef supersof het volgende:
dat liedje van kesha, gonna die young, vind ik leuk maar wil niet meezingen, want ik wil niet vroeg doodgaan
Een leuk stellentje.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben lesbo met promi. #durftezeggen
ohjaa, maar woensdag had ik ook al 534 en jij donderdag 480quote:
nah hor dr wel eens op radio en is best leuk soms.quote:
Maar 480 is mijn max, ik had alle tijd dat ik thuis was op FOK! spendeert hoe kun je dan nog meer krijgenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ohjaa, maar woensdag had ik ook al 534 en jij donderdag 480
neuh ik haat dr hoewel die young wel catchy is moet ik toegevenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nah hor dr wel eens op radio en is best leuk soms.
we zullen zienquote:Op zondag 3 februari 2013 10:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar 480 is mijn max, ik had alle tijd dat ik thuis was op FOK! spendeert hoe kun je dan nog meer krijgen
nou zo flop is het niet. Toch wel concerten toch en op de radio!quote:Op zondag 3 februari 2013 10:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
neuh ik haat dr hoewel die young wel catchy is moet ik toegeven![]()
maar ke$ha is gewoon een flopsterl
Goedemorgenquote:
Hommo :S :Squote:Op zondag 3 februari 2013 10:47 schreef JRRY het volgende:
waarom eigenlijk waarom hamer slaap jij met/bij roald.
Nou geen zin om 's avonds nog 2 uur te reizen dus kan hier beter pittenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:47 schreef JRRY het volgende:
waarom eigenlijk waarom hamer slaap jij met/bij roald.
dat is zoquote:Op zondag 3 februari 2013 10:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nou geen zin om 's avonds nog 2 uur te reizen dus kan hier beter pitten
quote:Op zondag 3 februari 2013 10:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben lesbo met promi. #durftezeggen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kesha#Singlesquote:Op zondag 3 februari 2013 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
nou zo flop is het niet. Toch wel concerten toch en op de radio!
das niet leuk om middenin de nacht nog te doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:49 schreef supersof het volgende:
maar van almere naar utrecht is maar 51 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |