Verschrikkelijke manier van editten weerquote:
ik vind deze echt super goedquote:Op zondag 3 februari 2013 03:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verschrikkelijke manier van editten weerben nog geen goede tegen gekomen van Aldo of Silva..
Andy? Beautiful Violence is een mooie..quote:Op zondag 3 februari 2013 03:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verschrikkelijke manier van editten weerben nog geen goede tegen gekomen van Aldo of Silva..
Drie knock downs konden hem nog niet stoppen. Twee leg kicks zal hij dan ook wel tegen kunnen.quote:
Da's nie waar natuurlijk, Shields en Alves hebben bijvoorbeeld nooit tegen elkaar gevochten en toch is wel duidelijk wie de betere striker isquote:Op zondag 3 februari 2013 03:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat weet je pas als ze tegen elkaar vechten, meneer.
Shields heb ik nog niet zo'n brute KO uit zien delen in de UFCquote:Op zondag 3 februari 2013 03:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Da's nie waar natuurlijk, Shields en Alves hebben bijvoorbeeld nooit tegen elkaar gevochten en toch is wel duidelijk wie de betere striker is
Die jerseyboy gaat af vanavondquote:Op zondag 3 februari 2013 03:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is zijn enige nederlaag, er komt er vandaag een bij.
Oh dat T-wood power heeft kan ik zeker niet ontkennenquote:Op zondag 3 februari 2013 03:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Shields heb ik nog niet zo'n brute KO uit zien delen in de UFC
Ookquote:Op zondag 3 februari 2013 03:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heb je die speciaal voor mij gemaakt?
Wel een domme actie van Chico.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet zien aankomen dat die Kimura zou winnen btw
Gaat niet alleen over vandaag.quote:Op zondag 3 februari 2013 03:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben een keer voor Frankie, iedereen is al voor Aldo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |